Ik stel voor dat Ajax de volgende keer met een steunbetuiging aan Sjerrie komt.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Ajax de volgende keer met een steunbetuiging aan Sjerrie komt.
Thierry ruikt niet alleen aan lavendel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tijd dat lavendel op de dopinglijst komt
Dit gaat Thijs niet leuk vinden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als ik geen reactie krijg ben ik erg teleurgesteld.
Ik verwacht een ziedende reactie van Thijs80.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als ik geen reactie krijg ben ik erg teleurgesteld.
Die kan wel een maskeringsmiddeltje gebruiken inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Thierry ruikt niet alleen aan lavendel.
quote:De rechtbank in Leeuwarden heeft een vader en zoon veroordeeld voor examenfraude. De man, die conciërge was op de middelbare school van zijn zoon, liet sleutels namaken van de kluizen waar de gemaakte eindexamens in lagen opgeslagen. Zijn zoon kon zo zijn gemaakte eindexamens corrigeren met behulp van een correctiemodel.
quote:Toen de examenfraude aan het licht kwam, zijn de examens van de scholier ongeldig verklaard. Hij heeft zijn gymnasiumdiploma niet gehaald, maar sindsdien wel een mbo-opleiding afgerond.
Je gaat er als vader hier toch niet aan meewerken?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vriendelijke man, triest verhaal.
Volgens mij kwam het vanuit de vader. De ''reden'' was druk vanuit een soort Hindoestaanse familie-eer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je gaat er als vader hier toch niet aan meewerken?
Ik heb het oorspronkelijke verhaal gevonden:quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het vanuit de vader. De ''reden'' was druk vanuit een soort Hindoestaanse familie-eer.
Problem solving zoals het bij mijn werk ook gaatquote:We hebben alles geanalyseerd, zodat het nooit meer kan gebeuren in de toekomst', stelde Overmars woensdag voorafgaande aan de bekerwedstrijd tegen PSV bij ESPN. 'Intern hebben we het er goed over gehad, we gaan een extra controlepunt toevoegen. Zolang je met mensen werkt, worden er fouten gemaakt', gaf Overmars aan
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.quote:
Johannes 8:7quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
De Veluwe is onverbiddelijk.quote:
Wat ben je aan het schilderen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |