Kijk nou uit, max. Je bent een kenner van de KKD. Dit is ander niveau.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik verwacht weinig van Heerenveen, een simpele 0-2.
Sparta is er al uit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:02 schreef KingRoland het volgende:
Hopen dat die vieze eliteclub uit Rotterdam uitgeschakeld gaat worden
zal waarschijnlijk niet. de aids van Rotterdam
Sparta is de enige echte club uit Rotterdamquote:
Heb jij wel eens op het Kasteel gezeten eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sparta is de enige echte club uit Rotterdam
je bent altijd welkom
kasteelgenot
1 keer toevallig op dezelfde dag dat ik naar de open dag van erasmus uni gingquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij wel eens op het Kasteel gezeten eigenlijk
Erasmus uni genotquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1 keer toevallig op dezelfde dag dat ik naar de open dag van erasmus uni gingook mooi meegenomen
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:12 schreef Zorro het volgende:
Berghuis straks met rood eraf, zouden we dat genot mogen meemaken?
Je wacht tot het daar ook verlenging is?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
VVV door na verlenging tegen NEC
Straks kijken hoe Feyenoord Heerenveen gaat aanpakken
Leuke username zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
VVV door na verlenging tegen NEC
Straks kijken hoe Feyenoord Heerenveen gaat aanpakken
Niemand wil met jou een wedstrijd kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sparta is de enige echte club uit Rotterdam
je bent altijd welkom
kasteelgenot
ik hoop dat je brand in de helquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand wil met jou een wedstrijd kijken
John de Wolf heeft denk ik bij de video analyse de verkeerde Veerman bekekenquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Berghuis met een frustratieschop, ze hebben het probleem Veerman duidelijk nog niet helemaal op de tekentafel opgelost.
@GGMM vindt dit soort dingen niet leukquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik hoop dat je brand in de hel
Ik wil wel met mijn goede vriend @KingRoland een wedstrijd kijken. Het liefst modderworstelenquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand wil met jou een wedstrijd kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |