Siemen Mulder is de slechtste scheidsrechter die ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:01 schreef Caland het volgende:
Siemen Mulder fluit Heerenveen - Feyenoord volgende week.
Komt uit het noorden van Nederland
WALGELIJK!!!!! @:yats
Je zult zien dat hij, om geen schijn op te wekken, Feyenoord duidelijk gaat bevoordelen. Vervolgens loot Vitesse dan Feyenoord in de Kuip. Het is een groot complot.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:01 schreef Caland het volgende:
Feyenoord(/Heerenveen) en Vitesse spelen beide thuis.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zult zien dat hij, om geen schijn op te wekken, Feyenoord duidelijk gaat bevoordelen. Vervolgens loot Vitesse dan Feyenoord in de Kuip. Het is een groot complot.
Zodat Feyenoord-Ajax niet de bekerfinale kan worden en er weer twee wedstrijden moeten worden gespeeld vanwege de supporters.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord(/Heerenveen) en Vitesse spelen beide thuis.
NEC/VVV en Ajax spelen uit.
Dat is al bepaald om wat voor reden dan ook.
Komt uit het noorden of komt uit Heerenveen? Dat verschilt nogal he?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:01 schreef Caland het volgende:
Is toch allemaal hetzelfde joh.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Komt uit het noorden of komt uit Heerenveen? Dat verschilt nogal he?
Overigens is Mulder een van de slechtste scheidsrechters in de eredivisie.
NL Elftal mag ook wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik stel voor dat we voortaan alle bekerwedstrijden in de Kuip doen.
Kuip is wel genot jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat Heerenveen degradeert.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
War is momenteel de toegevoegde waarde van thuis spelen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is nu eigenlijk volgens de KNVB de toegevoegde waarde van het feit dat we al 1 maand weten weten welke ploegen thuis spelen?
Vitesse heeft inderdaad een loodzwaar traject gehadquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:02 schreef yats het volgende:
Doe maar VVV-thuis. Maar het zal wel weer Ajax-thuis worden...
Dit:quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
War is momenteel de toegevoegde waarde van thuis spelen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, zonde. Hij ziet er wel een stuk jonger door uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Vor
[..]
Vorige keer al helaas ook toen voelde ik een leegte in mijn leven
Zwaarder dan Feyenoordquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Vitesse heeft inderdaad een loodzwaar traject gehad
Vind je? Misschien moet je dan professionele hulp zoeken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het leven is zo vervelend.
De nummers 16 en 17 van de Eredivisie en de nummer 10 van de Keuken Kampioen Divisie.. nou nou, loodzwaar hoorquote:
Geeft je bekercampagne toch wel enigszins kleur als je achtereenvolgens AZ, PSV, Feyenoord en NEC verslagen hebt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laat Feyenoord maar winnen van Heerenveen dan.
JALALALALALALAquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FakeNews.
Hij is nog niet fit genoeg.
Wie is de VAR daar? Bas met z'n eigen regels?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:32 schreef SOG het volgende:
Die var
Die yanga kleedt die vent bijna uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |