SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.pdc.tv/news/2(...)llocations-confirmed
Stage 1A: 8-10 februari
Stage 1B: 11-13 februari
Final stage: 14-17 februariHet beste adres voor al uw primeurs!
Koehoorn valt ook weg toch? Ik neem aan dat die niet mee mag doen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Greebe heeft nog een hele kleine kans. Nu op plek 48 en er gaan 4 door vandaag dan schuift ie op naar 44.
Kennelijk is er iemand uit lijst van Final Stage uitgevallen dus wordt het strijd om leg diff tussen 1A en 1B.
Edit: Greebe op 47 zelfs nu. Dan schuift ie op naar 43
Zou me verbazen inderdaad. Dan staat Toon met een been in Final Stage!quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koehoorn valt ook weg toch? Ik neem aan dat die niet mee mag doen.
Jeremy werkt aan de winkel en kan er overheen. Wint van Belg Van Gassequote:Op woensdag 10 februari 2021 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me verbazen inderdaad. Dan staat Toon met een been in Final Stage!
Kunnen nog wel wat lui overheen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me verbazen inderdaad. Dan staat Toon met een been in Final Stage!
Jup... Van der Winkel gaat eroverheen. Die moet nu tegen Haltmayer (47 gem...)quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen nog wel wat lui overheen natuurlijk.
T is natuurlijk al belabberd dat je in dit deelnemersveld moet hopen op geluk om nipt over de streep te komenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup... Van der Winkel gaat eroverheen. Die moet nu tegen Haltmayer (47 gem...)
Als Koehoorn eruit valt en de vier winnaars dan gaat Greebe naar plek 44. Dat geeft nog een kans, afhankelijk van plek 44 in 1B.
Natuurlijk... Betaal je lekker 400? euro deelnamekosten + 10 dagen hotel voorquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is natuurlijk al belabberd dat je in dit deelnemersveld moet hopen op geluk om nipt over de streep te komen
Allemaal vrije dagen opnemen ook, als je werkt hebt tenminste. Ik snap de lol ook niet als je niet boven de 80 gemiddeld komt. 450 pond was het trouwens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk... Betaal je lekker 400? euro deelnamekosten + 10 dagen hotel voor
De wk bij de BDO ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Richardson, Menzies en Newton ook niet door de qualifier heen. Beetje treurig dit.
Nou ja, niemand zit op Newton te wachten dus primaquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Richardson, Menzies en Newton ook niet door de qualifier heen. Beetje treurig dit.
Ligt aan de oorzaken van het mislopen van de kwalificatie. Als je op de Pro Tour tussen de wedstrijden door meer tijd krijgt om te poepen, dan kan dat toch een ander licht op de zaak schijnen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je niet door deze qualifier komt heb je sowieso niks te zoeken op de Pro Tour.
Hij heeft nog geen finale gehaald, want dan was hij er vandaag niet bij.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
3 finales op rij voor Barney dus. Doet ie goed.
Edit: ohnee wacht, gisteren niet volgens mij
Die is al naar huis dus ik neem aan gewoon exit na overtreden regels.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toon heeft nog een kleine kans afhankelijk van wat ze doen met Koehoorn
mongooltjequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:29 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen finale gehaald, want dan was hij er vandaag niet bij.
is nog geen finale gespeeld ook hequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
Vriendelijk dat jij jezelf even introduceert.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
Vriendelijk dat jij jezelf even introduceert.
Morgen het echte werk met Met, Soldier Gates.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Franz speert 95 gemiddeld, zo zie ik dat graag.
Klopt, op het moment dat ik wist welke 4 er door door waren ben ik afgehaakt. Ik dacht dat ze gewoon doorspeelde tot een dagfinale. Mijn fout.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:33 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
is nog geen finale gespeeld ook he
Luc Peters staat op mijn radar. Debiele worp en al.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen het echte werk met Met, Soldier Gates.
En ik zag ook een NDB-god in de lijst staan; Luc Peters.
Hoor jij ook dat geluid van een panikerende Rondewim omdat Sherrock?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luc Peters staat op mijn radar. Debiele worp en al.
Richardson is toch wel verrassend. Die stond in het online-gebeuren vreselijk te schroeien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, maar als je naar zijn gemiddeldes kijkt kan je moeilijk zeggen dat hij pech heeft gehad. Jammer, toch een van de leukere namenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Richardson is toch wel verrassend. Die stond in het online-gebeuren vreselijk te schroeien.
Ik snap dit stokpaardje niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoor jij ook dat geluid van een panikerende Rondewim omdat Sherrock?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
Barneveld is er helemaal klaar mee.
Speren zoals het hoort. Niet zoals die twee verloren potjes van maandag en dinsdag. Ik denk dat dat bewussies waren.quote:
3 dagen maar. zo tm dinsdagquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
Spelen ze zondag t/m woensdag de finaleronde of maandag t/m donderdag?
Uit de OP:quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Warren is toch door als Palfreyman en Bailey verliezen?
Je hebt gelijk. Zijn opeenvolgende dagen. Dus dan zo tm woequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit de OP:
Final Stage
* The UK Qualifying School Final Stage and European Qualifying School Final Stage will each feature 128 players, comprised as follows (split per venue as per geographical eligibility):
- PDC Tour Card Holders from 2020 who lost their Tour Card.
- Players who finished in the Top 16 of the 2020 PDC Challenge Tour Order of Merit
- Players who finished in the Top 16 of the 2020 PDC Development Tour Order of Merit
- Qualifiers from the First Stage of Qualifying School (however many are needed to make up 128 after the above three criteria have been fulfilled)
* Final Stage will consist of four days of play, with each day's play featuring a random draw without seedings and games over the best of 11 legs.
Ze doen over die Ween Warren alsof we er iets aan moeten missen.... man man manquote:
Reigning BDO World Champion, jajaquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze doen over die Ween Warren alsof we er iets aan moeten missen.... man man man
Dat is ie over 55 jaar nog steeds. WEEN WE MISSEN JE TOPPER !quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Reigning BDO World Champion, jaja
vdW hep plek 11.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
de Vos staat ook vrij constant te speren de afgelopen dagen volgens mij. Weet niet of van der Winkel al safe was ? Met deze finaleronde plek zal dat wel.
Netjens. 4-2* voorsprong momenteel voor ONZE jongen.quote:
Final Stage will consist of four days of play, with each day's play featuring a random draw with no seedings and games over the best of 11 legs.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Heb je er verder nog wat aan dat je in een keer door gaat? Betere loting?
Ik kan me wel verheugen op die R128 draw, jij ? LEKKER MAN!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Final Stage will consist of four days of play, with each day's play featuring a random draw with no seedings and games over the best of 11 legs.
In ieder geval hopen dat de mindere goden weggefilterd zijn. Dan kan het leuk worden en minder op een lucky draw berusten. Wat toch zéker bij de UK Tour het geval moet zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan me wel verheugen op die R128 draw, jij ? LEKKER MAN!
Warren valt toch buiten de bootquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
37 Chris Quantock 3 +6 29
37 Wayne Warren 3 +6 29
37 Carl Beattie 3 +6 29
Opvallende countback wel
Nou nou nouquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
@:tagliano laat het weer eens vreselijk afweten. Dagjesvolk.
bedankt Hansquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel dat Raybar een tourkaart gaat halen.
Niet te snel juichen... Rowby-John mag direct naar de finaleronde.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
Rusty Jake is gelukkig de enige van de broertjes wat een poging gaat wagen.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet te snel juichen... Rowby-John mag direct naar de finaleronde.
Erg jammer dat malsen zonder hoofdletter M is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
Onze Gijsbert mag aantreden tegen Nic Mueller. Zit in een blokje met o.a. Sjimmie Hendrix.
Ook juich ik voor voormalig pc-winnaar Jan Dirk de Groot.
Matig ja. Wel een eerste winstpartij!quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:23 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Erg jammer dat malsen zonder hoofdletter M is.
IQ Selectquote:
6-6?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kist - Mandigers gelijk
Dit is niet leuk
Het probleem was toch met m dat ie helemaal niet van grote podia hield? Dan ga je nu heel erg afzien zodat je straks heel erg kan afzien..quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ronny, stop met jezelf te kwellen en je verlofdagen in te zetten voor deze onzin
Eerst nog rondje er tussen hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kist - Mandigers gelijk
Dit is niet leuk
Ik probeerde je al te mentionen maar het ging mis.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:02 schreef Mani89 het volgende:
Wat een smerige loting voor onze Lenny @:El-Stinho
Campbell komt er sowieso nog wel doorquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik probeerde je al te mentionen maar het ging mis.
Aan de R1-verliezersgemiddelden te zien heeft Met Campbell ook een beetje pech.
Lijkt me echt heel sterk. Zoveel goede resultaten had ie niet in zn laatste jaar. Ja kwartfinale PC Finals. En met 0 OOM-geld vorig jaar had ie niet zn kaart behouden lijkt me.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:13 schreef Pino112 het volgende:
In het dartstopic op Tweakers (jaja, die hebben ze) staat dat Barney zn tourcard nu nog gewoon had als ie niet expliciet opgezegd had.
Had dit allemaal gescheeld.
Dat wordt kaal of kammen voor onze Christianquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kist - Mandigers gelijk
Dit is niet leuk
Christian speelt nu tegen een Zweed en staat 4-3 achterquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat wordt kaal of kammen voor onze Christian
Jawel, vrij eenvoudig zelfsquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel sterk. Zoveel goede resultaten had ie niet in zn laatste jaar. Ja kwartfinale PC Finals. En met 0 OOM-geld vorig jaar had ie niet zn kaart behouden lijkt me.
Nou die is nu al gegarandeerd van de finaleronde dus. Christian laat zich niet kistenquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Kist door naar laatste 32, 6-5
Gedeeld 60e, blijkbaar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel sterk. Zoveel goede resultaten had ie niet in zn laatste jaar. Ja kwartfinale PC Finals. En met 0 OOM-geld vorig jaar had ie niet zn kaart behouden lijkt me.
De Graaf*quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
de Groot komt van 0-5 terug tot 5-5 tegen Mandigers
6-5 zelfsquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
de Groot komt van 0-5 terug tot 5-5 tegen Mandigers
kan zich beter bekommeren om zijn youtube kanaaltje met drie videos (lol)quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry Hendriks (de commentator van RTL7) gooit 79 gemiddeld. Jawel.
Ik snap het idee nog altijd niet. Ging random stukjes uit een jaar oude docu over Barney uitzenden?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kan zich beter bekommeren om zijn youtube kanaaltje met drie videos (lol)
Met blikken geluid @Zipportalquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap het idee nog altijd niet. Ging random stukjes uit een jaar oude docu over Barney uitzenden?
Die gaat het wel redden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Luc Peters staat 95 te speren.
Rusty-Jake ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Luc Peters staat 95 te speren.
Van Trijp is ook geen slechte speler.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Konterman staat ze vandaag ook lekker te raken.
Is op de Challenge Tour ook al jaren een prima speler.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Konterman staat ze vandaag ook lekker te raken.
Jazeker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is Gijsbert die autist ? Zoals iemand hier stelde...
Maat van mij won daar ééns van op de Dutch Open, toen was hij ontzettend ziedend. Weigerde ook te tellen daarna.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Ah leuk Captain Jimmy doet ook mee met zijn Parkinson worp.
Hopen dat Nick Crouwel het nog ooit gaat proberen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Staat opeens 92 te gooien tegen onze Luc.
122 is hf volgens mij.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag het in de snelheid niet, maar gooide Peters nou net 161 uit? Lekker... 95 gemiddeld
Ik kan mij herinneren dat ik daar ook op Euro tours altijd een tokkie entourage bij heb zien zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maat van mij won daar ééns van op de Dutch Open, toen was hij ontzettend ziedend. Weigerde ook te tellen daarna.
Er staat Das achterop zijn shirt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft Luc Peters al een bijnaam? @:mani89
Dat klopt wel aardig ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat ik daar ook op Euro tours altijd een tokkie entourage bij heb zien zitten.
Hmm.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er staat Das achterop zijn shirt.
Het enige dat kraakt in dat duel, is het podiumquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Trijp tegen Luc is wel een krakert.
Ik ben aan boord.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Luc speert 100 gemiddeld. Zien we hier de geboorte van een nieuw supertalent?
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-1bquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft iemand dat handige linkje nog om tussenstanden te bekijken van de poenten?
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-1bquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dartsranking.com en dan Q school.
Tja, er deed ook een Schot mee vandaag bij de EU qualifier. Zal wel iets met dubbele nationaliteiten zijn, of langdurige verblijfplaats.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom doet er een Let mee bij de UK qualifier?
Blijkbaar iemand die niet opLette bij het nakijken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom doet er een Let mee bij de UK qualifier?
We zijn wel wat landgenoten kwijtgeraakt afgelopen ronde. Maar ja, genoeg punten gehaaldquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Laatste 8
de Graaf - van Trijp
Mawson / Gerdon - Venken
R-J Rodriguez - Bulen
Konterman - Marijanovic
Zitten wel een paar klappers van vroeger tussen. Dudbridge ook, die won de World Masters in 2002 en WK-finalist in 2005quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Met Mawson hebben we iemand die de vorige eeuw nog van Bristow won op het WK.
(en vooral heel vaak verloor)
Die heeft het ticket voor de vinale bijna binnen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Met Mawson hebben we iemand die de vorige eeuw nog van Bristow won op het WK.
(en vooral heel vaak verloor)
Aileen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Laatste 8
de Graaf - van Trijp
Mawson / Gerdon - Venken
R-J Rodriguez - Bulen
Konterman - Marijanovic
ja op q school altijd wel. De rest van t jaar presteert ie geen zak.quote:
De dartswereld kennende Lucky Luc.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft Luc Peters al een bijnaam? @:mani89
Met 2x 42 beginnen, maar alsnog comfortabel de leg binnenslepen. Portela gooide geen kut die laatste leg.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
Sudden Sobibor bij Portela - Norris
Norris smijt 114 uit voor de 5-5
De allerlelijkste, smerige worp ooit.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:39 schreef El-Stinho het volgende:
Soutar, leuke rubriek @:wimderon .
Een van de twee personen op deze foto is niet langer onder ons.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:50 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Naar de laatste 32
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdcukqs21s1be1quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:01 schreef franklop het volgende:
Wat is de link ook alweer naar de scores?
Dank!quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:39 schreef El-Stinho het volgende:
Soutar, leuke rubriek @:wimderon .
"Ploeggenoot van Mitchell Bakker 4 weken aan de kant."quote:
Wat een aids line-up was dat toen hij de halve finale van de UK Open haalde 3 jaar terug. Pallet en Owen in de halve finales. Wat een grapquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Robert Owen wint, daar mag hij ook direct weer mee stoppen.
Dat was heel vreemd ja, maar ook wel de magie van de UK Open, enige toernooi waar dit kan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een aids line-up was dat toen hij de halve finale van de UK Open haalde 3 jaar terug. Pallet en Owen in de halve finales. Wat een grap
Heeft genoeg bevarage voor de finaleronde inmiddelsquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:11 schreef Grifte het volgende:
Helaas, De Nor is gestrand. Maar aardig wat punten gesprokkeld vandaag.
Nu al, met één keer beste 16? Nouja prima, volgende dagen nog beetje wedstrijdritme opdoen zonder druk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft genoeg bevarage voor de finaleronde inmiddels
Dit was de schifting bij 1A, dus hij is al vrij dichtbij met drie punten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu al, met één keer beste 16? Nouja prima, volgende dagen nog beetje wedstrijdritme opdoen zonder druk.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
Alle mensen die bij de EU de laatste 16 hebben gehaald vandaag zijn ook al zeker van de finaleronde.
die heeft echt down jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
Justin Hood doet ook mee met zijn downhoofdje, zie ik.
Ah, Happy Feet was het.
Als hij maar niet te winkelen gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gijsbert kan zich beter gaan afmelden voor komende 2 dagen
En Coreyquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een aids line-up was dat toen hij de halve finale van de UK Open haalde 3 jaar terug. Pallet en Owen in de halve finales. Wat een grap
Maar dat was geen one day fly geweest als ie zn handjes had kunnen thuishoudenquote:
Zag deze in de comments staan, dit is wel een heerlijke vid:quote:
Blomme gooit bij ons in de kantine van tennishal competitiequote:
Is toch al door, wel jammer maar achquote:
Dit is niet goed niet, maar toch bitter als er op een baan naast je iemand met 50 gemiddeld 6-0 wint.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Vrees dat de Soldier Gates een hopeloze bandwagon is, @:mani89 .
Die gaat wel winnen van Karel Papzak.quote:
Die komen toch nooit opdraven. Prima dat die zich op de challenge tour mogen richtenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:18 schreef Slobeend het volgende:
Op deze manier gaan we Lauby en Baggish niet terugzien .
Palletsorteerder sorteert effectquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
hup palletsorteerder en kale neet
kloptquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor het eerste deze week geen dag met NLse rechtstreekse qualifier denk ik?
Morgen, vandaag de laatste dag van 1b.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:42 schreef GwaiLow het volgende:
Tegen wie speelt Raymeester vandaag op finals day? Of is dat pas morgen.
Lijkt mij wel redelijk safe.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gijsbert een pittige loting @:maximus.
Hij stond wel op de lijst, maar vergeten een vinkje te zetten hoorde ikquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:16 schreef spleeh het volgende:
[..]
Was vergeten om zich te registreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |