Luc Peters staat op mijn radar. Debiele worp en al.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen het echte werk met Met, Soldier Gates.
En ik zag ook een NDB-god in de lijst staan; Luc Peters.
Hoor jij ook dat geluid van een panikerende Rondewim omdat Sherrock?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luc Peters staat op mijn radar. Debiele worp en al.
Richardson is toch wel verrassend. Die stond in het online-gebeuren vreselijk te schroeien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Richardson, Menzies en Newton ook niet door de qualifier heen. Beetje treurig dit.
Ja, maar als je naar zijn gemiddeldes kijkt kan je moeilijk zeggen dat hij pech heeft gehad. Jammer, toch een van de leukere namenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Richardson is toch wel verrassend. Die stond in het online-gebeuren vreselijk te schroeien.
Ik snap dit stokpaardje niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoor jij ook dat geluid van een panikerende Rondewim omdat Sherrock?
Hier kan ik van winnen.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
Barneveld is er helemaal klaar mee.
Speren zoals het hoort. Niet zoals die twee verloren potjes van maandag en dinsdag. Ik denk dat dat bewussies waren.quote:
3 dagen maar. zo tm dinsdagquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
Spelen ze zondag t/m woensdag de finaleronde of maandag t/m donderdag?
Uit de OP:quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Warren is toch door als Palfreyman en Bailey verliezen?
Je hebt gelijk. Zijn opeenvolgende dagen. Dus dan zo tm woequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit de OP:
Final Stage
* The UK Qualifying School Final Stage and European Qualifying School Final Stage will each feature 128 players, comprised as follows (split per venue as per geographical eligibility):
- PDC Tour Card Holders from 2020 who lost their Tour Card.
- Players who finished in the Top 16 of the 2020 PDC Challenge Tour Order of Merit
- Players who finished in the Top 16 of the 2020 PDC Development Tour Order of Merit
- Qualifiers from the First Stage of Qualifying School (however many are needed to make up 128 after the above three criteria have been fulfilled)
* Final Stage will consist of four days of play, with each day's play featuring a random draw without seedings and games over the best of 11 legs.
Ze doen over die Ween Warren alsof we er iets aan moeten missen.... man man manquote:
Reigning BDO World Champion, jajaquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze doen over die Ween Warren alsof we er iets aan moeten missen.... man man man
Dat is ie over 55 jaar nog steeds. WEEN WE MISSEN JE TOPPER !quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Reigning BDO World Champion, jaja
vdW hep plek 11.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
de Vos staat ook vrij constant te speren de afgelopen dagen volgens mij. Weet niet of van der Winkel al safe was ? Met deze finaleronde plek zal dat wel.
Netjens. 4-2* voorsprong momenteel voor ONZE jongen.quote:
Final Stage will consist of four days of play, with each day's play featuring a random draw with no seedings and games over the best of 11 legs.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Heb je er verder nog wat aan dat je in een keer door gaat? Betere loting?
Ik kan me wel verheugen op die R128 draw, jij ? LEKKER MAN!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Final Stage will consist of four days of play, with each day's play featuring a random draw with no seedings and games over the best of 11 legs.
In ieder geval hopen dat de mindere goden weggefilterd zijn. Dan kan het leuk worden en minder op een lucky draw berusten. Wat toch zéker bij de UK Tour het geval moet zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan me wel verheugen op die R128 draw, jij ? LEKKER MAN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |