Met een eenjarig contract dat hij niet gaat verlengen kun je verder niet veel. Kun je beter nog ff 10 mil pakken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me dat PSV dat niet zo leuk vindt dus daar waarschijnlijk moeilijker over zal doen dan pak m beet Leverkusen
Geld is lelijk, als Ajax meer biedt dan Leverkussen, waarom niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me dat PSV dat niet zo leuk vindt dus daar waarschijnlijk moeilijker over zal doen dan pak m beet Leverkusen
Het was een stevige overtreding, scheids vond het geen rood waard en daar is best wat voor te zeggen.quote:
Wat een zeikerd zeg de tering...quote:
https://twitter.com/RikElfrink/status/1360170173697830914?s=20quote:vrijdag 12 februari 2021 11:37 schreef Caland het volgende:[/b]
Doet Gakpo morgen mee? Ik vraag dit voor mijn scorito.
Degelijke kans, maar nog steeds onzeker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:37 schreef Caland het volgende:
Doet Gakpo morgen mee? Ik vraag dit voor mijn scorito.
Nou hopelijk pikt bayern München ‘m op.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:01 schreef tompsv18 het volgende:
Roger Schmidt werd op de persconferentie van vrijdag onder meer gevraagd naar de kwaliteiten van Pablo Rosario. De trainer was vol lof over de reserve-aanvoerder van PSV. "Hij is van absoluut topniveau en heeft bovendien nog veel potentie", aldus Schmidt. "Als je bijvoorbeeld zijn bal op Jordan Teze zag tegen FC Twente waar Donyell Malen de kans miste op de 4-0. Als je zoiets doet in de finale van de Champions League wordt iedereen gek. Die bal was echt fantastisch."
Dit is een hele leuke!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je tekent voor PSV schijnt dat erbij te horen
Lolquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:31 schreef Zorro het volgende:
"Als je bijvoorbeeld zijn balverlies zag tegen ajax waarna Haller de 2-0 maakte. Als je zoiets doet in de finale van de Champions League wordt iedereen gek. "
Dat dan ook weer.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:01 schreef tompsv18 het volgende:
Roger Schmidt werd op de persconferentie van vrijdag onder meer gevraagd naar de kwaliteiten van Pablo Rosario. De trainer was vol lof over de reserve-aanvoerder van PSV. "Hij is van absoluut topniveau en heeft bovendien nog veel potentie", aldus Schmidt. "Als je bijvoorbeeld zijn bal op Jordan Teze zag tegen FC Twente waar Donyell Malen de kans miste op de 4-0. Als je zoiets doet in de finale van de Champions League wordt iedereen gek. Die bal was echt fantastisch."
Dit dus. De jongen heeft ontegenzeggelijk zijn momenten, maar hij faalt ook regelmatig keihard. Gemiddeld is het gewoon niet genoeg voor de basis, vind ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:31 schreef Zorro het volgende:
"Als je bijvoorbeeld zijn balverlies zag tegen ajax waarna Haller de 2-0 maakte. Als je zoiets doet in de finale van de Champions League wordt iedereen gek. "
Dat dan ook weer.
Is dit een bericht uit De Speld?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:01 schreef tompsv18 het volgende:
Als je er daar eentje hebt die meer kan breken dan opbouwen is het nog wel te doen maar Sangare doet dat laatste niet beter, ik denk zelfs nog minder.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit dus. De jongen heeft ontegenzeggelijk zijn momenten, maar hij faalt ook regelmatig keihard. Gemiddeld is het gewoon niet genoeg voor de basis, vind ik.
Maar Schmidt ziet het in hem en hij is niet de eerste trainer bij PSV die iets ziet wat wij kennelijk allemaal niet zien.
En hij is ook niet meer op de leeftijd dat hij nog enorm veel beter gaat worden, lijkt me. De status van talent is hij met 24 jaar ook wel voorbij.
Heeft al eens iemand alleen voor de keeper gezet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:01 schreef tompsv18 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |