Labyad was een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Onze sympathieke knuffel Marokkaan. Het is gewoon net zo'n ratje als Labyadje.
Ik zie vooral veel overeenkomsten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Labyad was een heel ander verhaal.
Die eerste zou ik niet teveel achter zoeken, al die profvoetballers liken elkaars posts.quote:
hij is niet zo blij met z'n trainerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Die eerste zou ik niet teveel achter zoeken, al die profvoetballers liken elkaars posts.
Die tweede is dan wel weer humor.
Hij is vandaag jarigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie vooral veel overeenkomsten.
Had jij hem gewisseld voor Vertessen? Als je Gotze op de bank hebt is het wat anders.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:54 schreef tja77 het volgende:
10 Minuten voor tijd gewisseld worden, ja dan heb je alle reden om te janken.![]()
Eerst maar die kilo’s kwijtraken en van meerwaarde worden voor je team alvorens te gaan janken.
Mannetje wordt al jaren met fluwelen handschoenen aangepakt.
Schmidt vond dat hij moe oogde (zou me niks verbazen met z’n conditie) maar was wel tevreden met z’n spel. Vertessen is een stuk aanvallender en zorgt voor nieuwe energie. Kan er nog niet zo heel veel van, maar heeft wel potentie. Op de bank zat alleen Piroe nog (maar daar word ik ook niet vrolijk van) die echt aanvallend ingesteld is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had jij hem gewisseld voor Vertessen? Als je Gotze op de bank hebt is het wat anders.
Het is een patroon bij deze speler. Prima dat je iets liked van een andere voetballer, maar als dat exact een foto is waarbij de tegenstander jouw concurrent voor een basisplek het nakijken geeft dan is dat geen ongelukje.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Die eerste zou ik niet teveel achter zoeken, al die profvoetballers liken elkaars posts.
Die tweede is dan wel weer humor.
Ik heb vooral het idee dat hij bijna de enige is die er wel relatief openlijk wat van durft te zeggen, ik vond het ook wel een eerlijk en vermakelijk interview in ieder geval met hem na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een patroon bij deze speler. Prima dat je iets liked van een andere voetballer, maar als dat exact een foto is waarbij de tegenstander jouw concurrent voor een basisplek het nakijken geeft dan is dat geen ongelukje.
Overigens vond ik de wissel niet terecht, maar dat terzijde. Hij speelde niet slecht en is toch een speler die in één keer het verschil kan maken. Ik vind ook dat PSV er alles aan moet doen om hem in Eindhoven te houden, maar dan moet er ook vanuit hem een andere wind gaan waaien.
Hij krijgt veel respect van de supporters, is vorig jaar door dik en dun gesteund door de club toen hij het privé moeilijk had en ook dit jaar hebben ze hem niet laten vallen terwijl er echt wel wat schort aan zijn instelling. Dan zijn dit soort acties vanuit verongelijktheid gewoon niet netjes en prof onwaardig.
Iedereen kan echter wel bedenken dat zijn zaakwaarnemer hier een groot aandeel in heeft. Het is gewoon een beetje druk zetten en proberen om de situatie te laten escaleren zonder de speler echt schade toe te brengen voor een volgende club.
Dat is zo'n gelul alsof Raiola hem influistert hoe hij z'n Instagram moet beheren, die jongen is gewoon ontevreden en dat laat hij blijken, of dat terecht is is weer wat anders.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Iedereen kan echter wel bedenken dat zijn zaakwaarnemer hier een groot aandeel in heeft. Het is gewoon een beetje druk zetten en proberen om de situatie te laten escaleren zonder de speler echt schade toe te brengen voor een volgende club.
Als hij er wat van wil zeggen dan kan hij gewoon bij Schmidt binnenlopen. En in het interview was hij eerlijk, maar ook wel genuanceerd. Niet helemaal conform mediatraining, maar dat is prima.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat hij bijna de enige is die er wel relatief openlijk wat van durft te zeggen, ik vond het ook wel een eerlijk en vermakelijk interview in ieder geval met hem na de wedstrijd.
Als ik zo'n Malen dan hoor dan denkt hij daar ook zo over maar weet hij dat wat beter te verpakken (lees: de mediatraining is wat beter doorgekomen bij hem).
Raiola is echt een vuilak en ik geloof oprecht dat hij dit soort tactieken bewust inzet ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is zo'n gelul alsof Raiola hem influistert hoe hij z'n Instagram moet beheren, die jongen is gewoon ontevreden en dat laat hij blijken, of dat terecht is is weer wat anders.
Die beheert zoveel spelers dat ik er niet echt in geloof dat hij zich daar ook maar een beetje mee bezig houdt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Raiola is echt een vuilak en ik geloof oprecht dat hij dit soort tactieken bewust inzet ja.
Owja, ik zou het ook wel weten inderdaad. Uiteindelijk werk je toch voor de centen, al vind ik een klein beetje loyaliteit ook wel belangrijk. Maar goed, een van Bommel zat ook bij Raiola en is naar zijn werkgevers toch altijd redelijk netjes geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die beheert zoveel spelers dat ik er niet echt in geloof dat hij zich daar ook maar een beetje mee bezig houdt.
Dat is altijd zo'n mooie reflex die je vaak bij Ajacieden ziet. Oh die speler wil niet bijtekenen/doet lastig, dus dan ligt het aan Raiola. De invloed van die man wordt volgens mij echt schromelijk overschat.
Geloof er eerder in dat een bepaald type mens eerder voor iemand als Raiola kiest (zou ik ook doen trouwens, wat een eindbaas is dat).
Hij is geen grotere vuilak dan Rob Jansen of Jorge Mendes, dat zijn van die onderbuik verhalen als weer eens blijkt dat clubliefde alleen voor supporters telt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Raiola is echt een vuilak en ik geloof oprecht dat hij dit soort tactieken bewust inzet ja.
Er zijn wel verschillende gradaties in clubliefde, loyaliteit en goed fatsoen. Ik verwacht van geen één speler clubliefde, wat loyaliteit is mooi meegenomen, maar fatsoen verwacht ik wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is geen grotere vuilak dan Rob Jansen of Jorge Mendes, dat zijn van die onderbuik verhalen als weer eens blijkt dat clubliefde alleen voor supporters telt.
Ik geloof er niks van, dat zijn de verhalen die ons bereiken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn wel verschillende gradaties in clubliefde, loyaliteit en goed fatsoen. Ik verwacht van geen één speler clubliefde, wat loyaliteit is mooi meegenomen, maar fatsoen verwacht ik wel.
En ik vind dat Raiola te vaak betrokken is bij spelers die geen fatsoen tonen. Maar misschien komt dat inderdaad door wat @:caland zegt, dat deze spelers voor hem kiezen omdat ze zo zijn.
Zou wel jammer zijn want ik zie hem toch wel graag spelen, naar Ajax gaat hij niet, de rest in NL kan hem niet betalen en te weinig bagage voor een behoorlijke club in het buitenland.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef tompsv18 het volgende:
Ik begin die Ihattaren nogal beu te worden. Vrij weinig tot niets presteren, maar wel elke keer gedoe om hem. Hopelijk zijn Gakpo, Gotze en Madueke weer snel fit, want dan kan hij weer mooi plaatsnemen op het bankje. Komende zomer verkopen.
Waarom zou hij niet naar Ajax gaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn want ik zie hem toch wel graag spelen, naar Ajax gaat hij niet, de rest in NL kan hem niet betalen en te weinig bagage voor een behoorlijke club in het buitenland.
Zie hem zomaar naar Ajax gaan hoor met nog een eenjarig contract. Ziet hij zelf ook wel zitten volgens mij. Alleen de vraag hoe Raiola daar over denkt. Die brengt hem liever naar het buitenland denk ik voor wat meer centjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn want ik zie hem toch wel graag spelen, naar Ajax gaat hij niet, de rest in NL kan hem niet betalen en te weinig bagage voor een behoorlijke club in het buitenland.
Lijkt me dat PSV dat niet zo leuk vindt dus daar waarschijnlijk moeilijker over zal doen dan pak m beet Leverkusenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet naar Ajax gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |