abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197943214
quote:
99s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik vind het fijn om over psv te praten met mensen die het ook fijn vinden om over psv te praten, zonder dat er debielen in dit topic komen kwallen terwijl ze zich hier normaal nooit vertonen. Klinkt misschien heel gek voor je, maar ik zie niet in wat dat te maken heeft met of ik mijn humeur laat verpesten door een verlies van psv?
Och teer zieltje, blijf je gemakshalve dan ook weg uit andere topics? Misschien lekker dit topic op prive zetten ooit, kan je lekker kwallen met je selecte clubje?
pi_197943258
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:27 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Hij kan jou een vervelend misbaksel vinden en tegelijkertijd zich niet enorm opwinden over het verlies van PSV. Daar is weinig ironisch aan.
Hij rept over successupporters, sowieso een beetje raar als je (pre-corona) elke wedstrijd lekker op Fok zat te posten, dan ben je een echte blijkbaar?

Wanneer het je in slechte tijden weinig kan schelen, ligt toch aardig in de lijn met het successupporterschap? Snap dat lezen lastig is.

En voor mensen zich weer aangevallen voelen; vind je sowieso wel een sneupijp als je gaat lopen roepen successup dit dat.
  donderdag 11 februari 2021 @ 13:32:48 #153
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197943538
Eendracht is hier net zoals op de club zelf ver te zoeken
pi_197943599
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:11 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Hij rept over successupporters, sowieso een beetje raar als je (pre-corona) elke wedstrijd lekker op Fok zat te posten, dan ben je een echte blijkbaar?

Wanneer het je in slechte tijden weinig kan schelen, ligt toch aardig in de lijn met het successupporterschap? Snap dat lezen lastig is.

En voor mensen zich weer aangevallen voelen; vind je sowieso wel een sneupijp als je gaat lopen roepen successup dit dat.
Successupporter heeft écht niks te maken met voor of tijdens corona :')
pi_197943639
Uitstekende TT wel :')
blablablabla
pi_197943670
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:40 schreef Elan het volgende:
Uitstekende TT wel :')
@PSVCL heeft gelukkig nog het dopingstokpaardje om zich mee te troosten.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 14:00:36 #157
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_197943957
Jongens laten we we leuk houden!
What can change the nature of a man?
  FOK!fotograaf donderdag 11 februari 2021 @ 14:04:58 #158
842 Zorro
Z
pi_197944045
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Komt allemaal door de CL, voor die clubs is CL veel minder belangrijk dan hier maar dat vergeet je maar even voor het gemak?
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Wat heeft dat precies met de CL te maken dan? Daar doen ook al die concurrenten in die landen toch ook gewoon mee?

En dit jaar is de kans aanwezig dat je zowel in Spanje, Italië als Frankrijk een andere kampioen krijgt :D
Dat Italie Spanje en Frankrijk een andere kampioen lijken te krijgen is toevallig zo ja, maar dat is een flauw argument. Pak de afgelopen 20 jaar erbij, hoe spannend. In Frankrijk eerst een tijdhe Lyon. Toevallig toen die het in de CL goed deden. En de sjeik bij PSG kwam later pas natuurlijk. Italie Juventus en daar achter Inter en Milan. Spanje... tja.

En het komt wel degelijk door de CL. Allereerst krijgen ze daar meer geld uit de TV pot van de UEFA, daarnaast gaat er daar wel veel meer geld in het voetbal om dan hier maar de lokale TV en sponosrgelden zijn alleen zo hoog voor een paar clubs omdat ze zo'n exposure hebben in diezelfde CL. Ook wordt het geld meer en meer, waardoor met name de clubs die het de laatste jaren goed gedaan hebben een vrijwel onoverbrugbare voorsprong hebben genomen. Engeland is daarin anders omdat ze daar veel meer TV inkomsten hebben.

Daarnaast heb je natuurlijk nog de sjeiks bij City en PSG, maar daar doe je niks aan in Nederland, daar zijn we te klein voor. Evenals de TV inkomsten.

Maar het geld in de grote competities is wel degelijk gerelateerd aan de CL, al komt niet alles rechtstreeks daaruit. Was het nog een ouderwetse EC1 geweest met knockout dan werd daar ook veel minder betaald. Terwijl we afgelopen jaar hebben gezien dat dat een veel leuker systeem is. Maar ja, geld.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_197944089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eendracht is hier net zoals op de club zelf ver te zoeken
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:11 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

7Eleven én Litmanen tegelijk?!

Soms zit gewoon alles mee. Dit wordt genot.
Dit, dus.
  donderdag 11 februari 2021 @ 14:12:28 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197944192
quote:
6s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:04 schreef Zorro het volgende:
En het komt wel degelijk door de CL.
Nee, natuurlijk krijgen ze meer geld uit de CL pot maar dat is in verhouding nog steeds (veel) minder belangrijk dan hier.
pi_197945940
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[..]

7Eleven én Litmanen tegelijk?!

Soms zit gewoon alles mee. Dit wordt genot.
Aids is nu eenmaal een besmettelijke ziekte.
pi_197946903
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 08:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Ik denk dat je je eigen neus wat teveel sloopt of neem je gewoon pilletjes?

Dit had gewoon 4-1 of zo moeten zijn, nu maakte Ajax het nog onnodig spannend.
4-1? _O-
Malen had vlak voor rust de grootste kans van de wedstrijd, op het einde nog een 100% kans voor Dumfries die ik al telde.

Ajax is de tweede helft fysiek en voetballend afgetroefd door PSV, alleen vergaten ze opnieuw kansen te creëren, was op zich niet gek is omdat je de 2 belangrijkste (creatieve/doelgerichte)spelers mist.

Een gelijkspel was over 90 min verdiend geweest.
pi_197946978
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 16:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]

4-1? _O-
Malen had vlak voor rust de grootste kans van de wedstrijd, op het einde nog een 100% kans voor Dumfries die ik al telde.

Ajax is de tweede helft fysiek en voetballend afgetroefd door PSV, alleen vergaten ze opnieuw kansen te creëren, was op zich niet gek is omdat je de 2 belangrijkste (creatieve/doelgerichte)spelers mist.

Klopt, PSV was een stuk beter
Ik ben blij dat Ajax de scheids om heeft gekocht, anders was het sowieso een dikke nederlaag geworden.
  donderdag 11 februari 2021 @ 17:00:18 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197947037
quote:

[..]

4-1? _O-

:D natuurlijk joh, ik geloof dat het 10-2 was qua kansen verhouding, denk om je neus zou ik zeggen.
pi_197949151
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

:D natuurlijk joh, ik geloof dat het 10-2 was qua kansen verhouding, denk om je neus zou ik zeggen.
Klopt helemaal, maar Ajax had het toch echt aan zichzelf te wijten dat het nog zo spannend werd. Vliegt die bal van Dumfries erin dan sta je mooi nog te verlengen.

Verdiend was dat niet geweest, maar het scheelde verdomde weinig.
pi_197949347
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar Ajax had het toch echt aan zichzelf te wijten dat het nog zo spannend werd. Vliegt die bal van Dumfries erin dan sta je mooi nog te verlengen.

Verdiend was dat niet geweest, maar het scheelde verdomde weinig.
Een schuiver van Tadic nadat ie met toeval voor z’n voeten belanden uit een corner. Een afstandsschot van Blind. Neres nog een keer met een schot van buiten de 16.. verder kom ik niet.

Die gasten doen alsof ze een wereld wedstrijd hebben gespeeld terwijl Ajax in de 2e helft met de rug tegen de muur stond. Die harde overtredingen kwamen dan ook voort uit frustratie omdat PSV veel scherper en feller was..dat ze na min begonnen met tijdrekken zegt ook genoeg. Jammer dat je dit blijkbaar niet 90 min kan brengen dan blaas je dat Ajax gewoon omver, zeker wanneer iedereen fit is.
pi_197949445
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Een schuiver van Tadic nadat ie met toeval voor z’n voeten belanden uit een corner. Een afstandsschot van Blind. Neres nog een keer met een schot van buiten de 16.. verder kom ik niet.

Die gasten doen alsof ze een wereld wedstrijd hebben gespeeld terwijl Ajax in de 2e helft met de rug tegen de muur stond. Die harde overtredingen kwamen dan ook voort uit frustratie omdat PSV veel scherper en feller was..dat ze na min begonnen met tijdrekken zegt ook genoeg. Jammer dat je dit blijkbaar niet 90 min kan brengen dan blaas je dat Ajax gewoon omver, zeker wanneer iedereen fit is.
Het had bij rust gewoon 4-0 moeten staan, dat was niet eens vertekend geweest.
pi_197949661
quote:

[..]

4-1? _O-

_O-
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_197950099
Is @PSVCL toevallig voor PSV?
Oh.
pi_197951369
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is @:PSVCL toevallig voor PSV?
Dat. En verstandelijk beperkt, vermoed ik.
  donderdag 11 februari 2021 @ 19:53:14 #171
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_197951714
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is @:PSVCL toevallig voor PSV?
Denk dat het een typetje is van iemand die PSV eigenlijk haat.
Met pijn en moeite derde
pi_197954801
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat. En verstandelijk beperkt, vermoed ik.
Ik kop deze maar niet in.
Oh.
pi_197956977
twitter

twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197958913
quote:
Onze sympathieke knuffel Marokkaan. Het is gewoon net zo'n ratje als Labyadje.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 07:13:01 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197959069
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 06:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Onze sympathieke knuffel Marokkaan. Het is gewoon net zo'n ratje als Labyadje.
Hey, dat rijmt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')