Och teer zieltje, blijf je gemakshalve dan ook weg uit andere topics? Misschien lekker dit topic op prive zetten ooit, kan je lekker kwallen met je selecte clubje?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om over psv te praten met mensen die het ook fijn vinden om over psv te praten, zonder dat er debielen in dit topic komen kwallen terwijl ze zich hier normaal nooit vertonen. Klinkt misschien heel gek voor je, maar ik zie niet in wat dat te maken heeft met of ik mijn humeur laat verpesten door een verlies van psv?
Hij rept over successupporters, sowieso een beetje raar als je (pre-corona) elke wedstrijd lekker op Fok zat te posten, dan ben je een echte blijkbaar?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:27 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hij kan jou een vervelend misbaksel vinden en tegelijkertijd zich niet enorm opwinden over het verlies van PSV. Daar is weinig ironisch aan.
Successupporter heeft écht niks te maken met voor of tijdens coronaquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:11 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hij rept over successupporters, sowieso een beetje raar als je (pre-corona) elke wedstrijd lekker op Fok zat te posten, dan ben je een echte blijkbaar?
Wanneer het je in slechte tijden weinig kan schelen, ligt toch aardig in de lijn met het successupporterschap? Snap dat lezen lastig is.
En voor mensen zich weer aangevallen voelen; vind je sowieso wel een sneupijp als je gaat lopen roepen successup dit dat.
@PSVCL heeft gelukkig nog het dopingstokpaardje om zich mee te troosten.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt allemaal door de CL, voor die clubs is CL veel minder belangrijk dan hier maar dat vergeet je maar even voor het gemak?
Dat Italie Spanje en Frankrijk een andere kampioen lijken te krijgen is toevallig zo ja, maar dat is een flauw argument. Pak de afgelopen 20 jaar erbij, hoe spannend. In Frankrijk eerst een tijdhe Lyon. Toevallig toen die het in de CL goed deden. En de sjeik bij PSG kwam later pas natuurlijk. Italie Juventus en daar achter Inter en Milan. Spanje... tja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies met de CL te maken dan? Daar doen ook al die concurrenten in die landen toch ook gewoon mee?
En dit jaar is de kans aanwezig dat je zowel in Spanje, Italië als Frankrijk een andere kampioen krijgt
quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eendracht is hier net zoals op de club zelf ver te zoeken
7Eleven én Litmanen tegelijk?!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:11 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hij rept over successupporters, sowieso een beetje raar als je (pre-corona) elke wedstrijd lekker op Fok zat te posten, dan ben je een echte blijkbaar?
Wanneer het je in slechte tijden weinig kan schelen, ligt toch aardig in de lijn met het successupporterschap? Snap dat lezen lastig is.
En voor mensen zich weer aangevallen voelen; vind je sowieso wel een sneupijp als je gaat lopen roepen successup dit dat.
Nee, natuurlijk krijgen ze meer geld uit de CL pot maar dat is in verhouding nog steeds (veel) minder belangrijk dan hier.quote:
Aids is nu eenmaal een besmettelijke ziekte.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
7Eleven én Litmanen tegelijk?!
Soms zit gewoon alles mee. Dit wordt genot.
4-1?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik denk dat je je eigen neus wat teveel sloopt of neem je gewoon pilletjes?
Dit had gewoon 4-1 of zo moeten zijn, nu maakte Ajax het nog onnodig spannend.
Klopt, PSV was een stuk beterquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
4-1?![]()
Malen had vlak voor rust de grootste kans van de wedstrijd, op het einde nog een 100% kans voor Dumfries die ik al telde.
Ajax is de tweede helft fysiek en voetballend afgetroefd door PSV, alleen vergaten ze opnieuw kansen te creëren, was op zich niet gek is omdat je de 2 belangrijkste (creatieve/doelgerichte)spelers mist.
Een gelijkspel was over 90 min verdiend geweest.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
4-1?![]()
Malen had vlak voor rust de grootste kans van de wedstrijd, op het einde nog een 100% kans voor Dumfries die ik al telde.
Ajax is de tweede helft fysiek en voetballend afgetroefd door PSV, alleen vergaten ze opnieuw kansen te creëren, was op zich niet gek is omdat je de 2 belangrijkste (creatieve/doelgerichte)spelers mist.
Klopt helemaal, maar Ajax had het toch echt aan zichzelf te wijten dat het nog zo spannend werd. Vliegt die bal van Dumfries erin dan sta je mooi nog te verlengen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]natuurlijk joh, ik geloof dat het 10-2 was qua kansen verhouding, denk om je neus zou ik zeggen.
Een schuiver van Tadic nadat ie met toeval voor z’n voeten belanden uit een corner. Een afstandsschot van Blind. Neres nog een keer met een schot van buiten de 16.. verder kom ik niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar Ajax had het toch echt aan zichzelf te wijten dat het nog zo spannend werd. Vliegt die bal van Dumfries erin dan sta je mooi nog te verlengen.
Verdiend was dat niet geweest, maar het scheelde verdomde weinig.
Het had bij rust gewoon 4-0 moeten staan, dat was niet eens vertekend geweest.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een schuiver van Tadic nadat ie met toeval voor z’n voeten belanden uit een corner. Een afstandsschot van Blind. Neres nog een keer met een schot van buiten de 16.. verder kom ik niet.
Die gasten doen alsof ze een wereld wedstrijd hebben gespeeld terwijl Ajax in de 2e helft met de rug tegen de muur stond. Die harde overtredingen kwamen dan ook voort uit frustratie omdat PSV veel scherper en feller was..dat ze na min begonnen met tijdrekken zegt ook genoeg. Jammer dat je dit blijkbaar niet 90 min kan brengen dan blaas je dat Ajax gewoon omver, zeker wanneer iedereen fit is.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
4-1?![]()
Ik kop deze maar niet in.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat. En verstandelijk beperkt, vermoed ik.
Hey, dat rijmt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Onze sympathieke knuffel Marokkaan. Het is gewoon net zo'n ratje als Labyadje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |