Ik sta gwn met mijn naam in haar telefoon.quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:13 schreef Lariekoek het volgende:
Ja, dan appt ze met nog 20 andere mannen en houdt ze zo jullie uit elkaar. Tijdjes123
Nee maar via whatsapp noem ik zelf nooit iemand bij naam als ik 1 op 1 met diegene spreek. En zij dus eerst ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Een naam is meestal gekoppeld aan een persoon. Zo kun je mensen uit elkaar houden en ook individueel benoemen. Stel dat je met een groep mensen bij elkaar staat en niemand heeft een naam. Dan val je al snel terug op ‘hé dikke’, ‘rooie’, krullebol’.
Daarom zijn namen handig en praktisch toepasbaar. Mag ik uit de OP aannemen dat dit jouw eerste keer is dat iemand jouw naam noemt? Heb je wellicht pas recentelijk een naam gekregen? In dat geval begrijp ik je goed en vind ik het fijn voor je dat iemand jouw naam heeft genoemd!
quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:13 schreef Lariekoek het volgende:
Ja, dan appt ze met nog 20 andere mannen en houdt ze zo jullie uit elkaar. Tijdjes123
Of juist balen dat je alleen maar kan whatsappen en niet gewoon ''daten'' door die coronashit...quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:34 schreef kwiwi het volgende:
Wat een lekker leven moet je hebben als je je druk maakt om dit soort dingen
Hoe oud ben je TS?quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:07 schreef Tijdjes123 het volgende:
Hallo
Ik spreek nu al een tijdje met een meisje en we hebben een paar leuke dates gehad.
Via whatsapp noemt ze me nu sinds een tijdje af em toe opeens bij mijn voornaam. Voorbeeld.
Om 9 uur laatste berichtje van haar ontvangen niet meer op gereageerd.
Om half 12 weer berichtje van haar ontvangen met wat ben ik moe ik kan elk moment in slaap vallen weltrusten alvast.
Dus ik zei tegen haar slaaplekker.
Em waar ze eerst zei normaal dankjewel is het nu dankjewel[voornaam]
Zit hier een betekenis achter?
Hoezo, mijn single vrienden daten nog gewoon?quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of juist balen dat je alleen maar kan whatsappen en niet gewoon ''daten'' door die coronashit...
Dat hoop ik voor @Tijdjes123quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
of ze begint hem écht leuk te vinden... dat kan ook
Oh.. oké.... weet ik veel ... ik date nooitquote:Op woensdag 10 februari 2021 06:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, mijn single vrienden daten nog gewoon?Wandeling, samen koken, etc.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:34 schreef kwiwi het volgende:
Denk je dat of ben je het zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:15 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik sta gwn met mijn naam in haar telefoon.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:34 schreef kwiwi het volgende:
dit wel inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:38 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik weet zelf dat ik in de penarie zit als mijn vrouw Mijn voornaam en achternaam gebruikt :p maar dat is misschien anders als je getrouwd bent hehe
Ik had ooit gedated met een meid die na een paar dates vroeg wat mijn naam eigenlijk was. Toen ik vroeg waarom ze zich dat niet kon herinneren zei ze dat ze jaren gelden een ongeluk had gehad en sindsdien geheugenverlies heeft. Dat verklaarde wel dat na een paar dates ze opeens weer vragen begon te stellen over wat voor werk ik doe etc.quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:07 schreef Tijdjes123 het volgende:
Hallo
Ik spreek nu al een tijdje met een meisje en we hebben een paar leuke dates gehad.
Via whatsapp noemt ze me nu sinds een tijdje af em toe opeens bij mijn voornaam. Voorbeeld.
Om half 12 weer berichtje van haar ontvangen met wat ben ik moe ik kan elk moment in slaap vallen weltrusten alvast.
Dat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:45 schreef babylon het volgende:
Het is een manier om iemands naam beter te leren. Door hem te gebruiken. Ik doe het ook met nieuwe medewerkers.
Haha, mijn vriend vindt het dus ook irritant, maar ik krijg het mezelf niet afgeleerd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:42 schreef Scorpie het volgende:
Ik ken dat wel ja, een vriendin van mij doet het ook. Irritant.
Dat klopt helemaal, Lienekien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:56 schreef Lienekien het volgende:
Het kan een manier zijn om een contact persoonlijker te maken, om te laten blijken dat je echt aandacht hebt voor de ander.
Veel hangt af van de context.
Hahahaha droogquote:Op woensdag 10 februari 2021 06:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Een naam is meestal gekoppeld aan een persoon. Zo kun je mensen uit elkaar houden en ook individueel benoemen. Stel dat je met een groep mensen bij elkaar staat en niemand heeft een naam. Dan val je al snel terug op ‘hé dikke’, ‘rooie’, krullebol’.
Daarom zijn namen handig en praktisch toepasbaar. Mag ik uit de OP aannemen dat dit jouw eerste keer is dat iemand jouw naam noemt? Heb je wellicht pas recentelijk een naam gekregen? In dat geval begrijp ik je goed en vind ik het fijn voor je dat iemand jouw naam heeft genoemd!
quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:20 schreef Avianflu het volgende:
Soms typ ik exact wat ik in het echt zou zeggen op whatsapp. Dus als ik op dat moment je naam zou zeggen in een echt gesprek doe ik dat op whatsapp ook.
Sowieso moet je niet te veel achter whatsapp gesprekken zoeken.
Gùn het de TS! Cynisch gedoe hier.quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja !! Dat komt omdat ze jou graag naast je zou willen hebben in bed. Dat ze zich eenzaam voelt! Maak echter niet de fout nu te verwachten dat ze (al) seks wil met jou. Maar je hebt wel een plaatsje in haar hart veroverd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:07 schreef Tijdjes123 het volgende:
Hallo
Ze is witheet dat je niet reageerde op dat berichtje om 21:00 dus noemt ze je lekker bij je voornaam. Pas maar op, ze gaat straks al je namen gebruiken, dan weet je dat de rapen gaar zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:28 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Nee maar via whatsapp noem ik zelf nooit iemand bij naam als ik 1 op 1 met diegene spreek. En zij dus eerst ook niet.
Nou nou nou ik noemde mijn ex scharrel ook wel eens bij zijn voornaam en aangezien hij zo eigengeil was en daarnaast ook simpel op te fokken ('waarom noem je mij bij mijn voornaam') was het daarna neuken geblazenquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:26 schreef Cockwhale het volgende:
Ik vind het juist erg afstandelijk overkomen. Formeel. Dus nee, het betekent niet dat ze je zaad wil opslurpen.
Noem je ook een figuur...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nou nou nou ik noemde mijn ex scharrel ook wel eens bij zijn voornaam en aangezien hij zo eigengeil was en daarnaast ook simpel op te fokken ('waarom noem je mij bij mijn voornaam') was het daarna neuken geblazen
Hou op het was mijn lieve gnoomquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:30 schreef Azula het volgende:
[..]
Kortpittig maar dan in Arabische termen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |