Dat valt dus vies tegenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zal wel fiscaal interessanter zijn. Maar twee medici met naar ik aanneem een huis in Amsterdam zouden flinke reserves moeten hebben inderdaad.
klinkt als gezeur om niks maar ik zal het wel niet begrijpenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:16 schreef Snowsquall het volgende:
Nou komen de buren ook in de problemen(financieel) door hun
Wel nee, die buren zeggen “bekijk het maar”. fottiti.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:16 schreef Snowsquall het volgende:
Nou komen de buren ook in de problemen(financieel) door hun
Ja dan had je ook realistischer moeten zijn in je budget. Ik zei van te voren al dat je die ¤30.000 alleen al aan grondwerk kwijt zou zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:17 schreef Yaku het volgende:
Lijkt me toch behoorlijk frusterend als je het hele budget hebt besteed aan een aantal buizen in de grond.
Bij mij moest ik eerst ook zoiets doen, de keuken waterde rechtstreeks af op een beekje. Toen de burgemeester de begroting zag, zoiets al een klein autootje begraven, gingen hij en een aantal werknemers hard meedenken. Voor ¤500 euro was ik au normes.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:17 schreef Yaku het volgende:
Lijkt me toch behoorlijk frusterend als je het hele budget hebt besteed aan een aantal buizen in de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |