Dat zie jij verkeerd, ze vertrekken juist naar Spanje, omdat er in Nederland teveel regels zijn.quote:
Ja, ze lijken gelukkig en op hun plek daar...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:58 schreef KennyPowers het volgende:
Blijf gewoon daar joh ipv dat bouwval in Spanje
Die spelen toch niet in het Blauw-wit??quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Baronie?
Nee, vast verkeerde kant vd stad voor hen
Zie je best veel bij dit programma.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:57 schreef Lov1 het volgende:
Deze mensen hebben 3x all incloef aan de Spaanse kust gezeten en denken nu daar permanent vakantie te houden.. had dat geld lekker in 4x per jaar op zonvakantie gestoken want dit gaat mis aan alle kanten
Ik zie dat prima hoor, kijk mijn reactie maar eens goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:58 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dat zie jij verkeerd, ze vertrekken juist naar Spanje, omdat er in Nederland teveel regels zijn.
En dit stel heeft dat allemaal goed onderzocht natuurlijk
Bizar hè? En ook het plan hebben om zelf in Nederland te blijven totdat het klaar isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Denken dat je een aannemer na een praatje in het café hebt geregeld
Weet ik veel. Groen wit? Mijn ouders woonden ernaast. Maar nooit een wedstrijd gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die spelen toch niet in het Blauw-wit??
Sarcasme leek me in mijn post ook vrij duidelijk....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:00 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik zie dat prima hoor, kijk mijn reactie maar eens goed.
Gingen die naar Aruba of Bonaire oid?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit stel doet me denken aan de Scheetjes van paar jaar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |