Grotere hont nemenquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:36 schreef DonDruiper het volgende:
Fucking hoge sneeuwduinen. Niet doorheen te komen met de hont.
[ afbeelding ]
Tja...dan is een sneeuwduin van 15 cm al heel wat, natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb een Malteser
[ afbeelding ]
Ik ben 'm gewoon af en toe kwijt in de sneeuw.
Beestje is al 13.. misschien wel z'n laatste sneeuw
quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb een Malteser
[ afbeelding ]
Ik ben 'm gewoon af en toe kwijt in de sneeuw.
Beestje is al 13.. misschien wel z'n laatste sneeuw
Riem omhoog trekken houden, he? Dan weet je waar hij ongeveer is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...dan is een sneeuwduin van 15 cm al heel wat, natuurlijk.
Aww...en ik heb helemaal niks met kleine hontjes maar da's dan weer zielig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Riem omhoog trekken, he? Dan weet je waar hij ongeveer is.
Nee!quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aww...en ik heb helemaal niks met kleine hontjes maar da's dan weer zielig.
* Tijger_m wordt altijd boos als mensen dat soort dingen doen met hontjes. Heel erg boos zelfs.
Zomaar he.. poef.. weg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Nah... daar gaat je stoere imago.
Zo, floeps, in één keer, met het hondje de deur uit.![]()
Als sneeuw voor de zon verdwenen.![]()
Ik zie jullie lopen. Wat lief.
Dat is ook niet een beetje verschil!quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zomaar he.. poef.. weg.
We woonden toen op een flatje en m'n vrouw wilde een hondje.
Ik had een Deense Dog in m'n hoofd, maar het werd dus een Maltezer
Mijn oudste van bijna 7 is dol op 'm en z'n hart gaat breken als ie er straks niet meer is
Mijn vrouw wilde een aquarium...we kregen een grote hontquote:Op woensdag 10 februari 2021 01:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zomaar he.. poef.. weg.
We woonden toen op een flatje en m'n vrouw wilde een hondje.
Ik had een Deense Dog in m'n hoofd, maar het werd dus een Maltezer
Mijn oudste van bijna 7 is dol op 'm en z'n hart gaat breken als ie er straks niet meer is
quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:53 schreef Mammietje het volgende:
Kan ook geen ander huisdier tegenop.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee!Niet zo hard! Jemig, dat het in je opkomt, beetje jammer zeg!
![]()
Gewoon niet het hele hondje eraan optrekken, maar hoger houden om te zien waar die eindigt!
Had het anders moeten formuleren!![]()
Waar is Miss Sly als je haar nodig hebt voor de nuance?
Ja, kadden zijn echt wel heel lief, heb er niet voor niets pas 2 in mijn liefhebbende armen gesloten.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of is het een beetje mosterd na de maaltijd?![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Mammietje het volgende:
Maar het trekt het niet bij een hont.![]()
Heb nog nooit een kad gezien die overgelukkig en dolenthousiast rondjes draait, tegen je opspringt en kwispelt omdat je even de container aan de straat aangezet hebt.![]()
Jij kwispelt en springt tegen mensen op als ze vriendelijk tegen je zijn, ja joh?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Mammietje het volgende:
Beetje zoals ik reageer als je vriendelijk tegen me doet, zeg maar.
En het Catshuis overleg be likequote:Op woensdag 10 februari 2021 13:17 schreef hjansen82 het volgende:
Nu ook een foto van 1 van de vergaderingen van het OMT uitgelekt.
[ afbeelding ]
Dan heb je onze kat nog niet gezienquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, kadden zijn echt wel heel lief, heb er niet voor niets pas 2 in mijn liefhebbende armen gesloten.![]()
Maar het trekt het niet bij een hont.![]()
Heb nog nooit een kad gezien die overgelukkig en dolenthousiast rondjes draait, tegen je opspringt en kwispelt omdat je even de container aan de straat aangezet hebt.![]()
Beetje zoals ik reageer als je vriendelijk tegen me doet, zeg maar.
Spreekwoordelijk, he?!quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:24 schreef Salina het volgende:
Jij kwispelt en springt tegen mensen op als ze vriendelijk tegen je zijn, ja joh?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hekel aan kou en liefde voor katten. It's like i'm looking in a mirrorquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:23 schreef Salina het volgende:
Verder, is het al bijna lente? Wanneer verdwijnt die kou?
[ afbeelding ]
Vooral aangeven en danquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er vandaag wel echt een beetje klaar mee, hoor.
Ik wil iets leuks doen. Ik wil erop uit. Ik ben bijna zover dat ik zelfs een bezoekje aan de Action als leuks zou bestempelen. Let wel: bijna!
Zodra ik hier ga posten dat ik zin heb om naar de Action te gaan, gaat het heel slecht met me en heb ik professionele hulp nodig!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |