abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:20:54 #101
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_197906639
Netanyahu: ''97% van de mensen die afgelopen maand in Israël overleden aan het coronavirus, waren niet gevaccineerd.
,,Ik zal een schokkend feit met jullie delen", zei de Israëlische premier Benjamin Netanyahu tegen verslaggevers en vertelde dat de afgelopen dertig dagen 1536 coronapatienten zijn overleden in zijn land. 97 procent van de mensen die afgelopen maand in Israël overleden aan het coronavirus, waren niet gevaccineerd.

,,Minder dan 3 procent was gevaccineerd'', aldus de premier die zijn landgenoten aanspoort zich te laten inenten en zo het leven te redden. Israël is wereldwijd de koploper op vaccinatiegebied. Zo'n 38 procent van de 9 miljoen inwoners heeft in elk geval een eerste prik gehad. Inmiddels kan iedereen boven de 16 zich laten inenten.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:21:05 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197906647
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Gelukkig maar.

Tot zover weten we wel dat het drugsgebruik al is gestegen onder vooral jongeren.
Kunnen we dat in gaan zetten als propaganda.

"Jongeren 24 uur per dag aan de heroïne! Stop de lockdown nu!"
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:22:07 #103
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197906669
Jongens, kunnen we iets minder elkaar allemaal dingen in de schoenen schuiven?
pi_197906689
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:19 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het zich houden aan de avondklok - ik ben tegen maar houd mij er wel aan - maar over het voor of tegen de avondklok an sich zijn. 80 procent van Nederland zou volgens die peilingen dus voor de avondklok zijn.
Als ik puur naar mijn omgeving kijk dan kan ik niet eens iemand aanwijzen die tegen is. Dus ik vind die 80-85 procent nog wel aan de lage kant zelfs.

Kijk, we vinden het allemaal niet leuk. Dat is denk ik wel een feit. Maar niet leuk en tegen zijn wel 2 verschillende situaties wat mij betreft. Ik denk dat ik voor heel Nederland spreek dat we het liefst nu afscheid nemen van dat onding. Maar ik denk dat het grootste deel van Nederland wel inziet waar de grootste problemen zitten (teveel contactmomenten) en dus de maatregelen steunt om dit omlaag te krijgen. Het heeft ook duidelijk effect, niet zozeer die avondklok want dat is heel lastig te zien, maar het hele pakket maatregelen wat ingericht is om het aantal besmettingen omlaag te krijgen werkt gewoon.

PS mijn vorige post kwam wat te aanvallend over zie ik nu ik het teruglees. Sorry, bedoelde het niet op je persoonlijk :)
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:23:15 #105
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197906698
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Momo het volgende:
Jongens, kunnen we iets minder elkaar allemaal dingen in de schoenen schuiven?
Inderdaad. Als we dat al doen, doen we het met deze B-)

pi_197906708
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jaaaaja, een compleet volk wordt binnengehouden en overgoten met symboolmaatregelen, maar het is vooral een individueel autoriteitsproblematiekje.

Wat ben jij gediplomeerd spycholoog?
Het lijkt bij jou zó diep te zitten op welke arm Rutte leunt bij de persco's en wat voor kleur schoenen Hugo aan heeft, dat ik me niet van de indruk kan onttrekken dat je haat vooral persoonlijk is en niet eens zo zeer op de maatregelen ;)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:24:20 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197906721
dubbel
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197906729
Jongens, neem even een adempauze of zo, dit gehak op elkaar is nergens voor nodig
pi_197906736
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:20 schreef Oliver23 het volgende:
Netanyahu: ''97% van de mensen die afgelopen maand in Israël overleden aan het coronavirus, waren niet gevaccineerd.
,,Ik zal een schokkend feit met jullie delen", zei de Israëlische premier Benjamin Netanyahu tegen verslaggevers en vertelde dat de afgelopen dertig dagen 1536 coronapatienten zijn overleden in zijn land. 97 procent van de mensen die afgelopen maand in Israël overleden aan het coronavirus, waren niet gevaccineerd.

,,Minder dan 3 procent was gevaccineerd'', aldus de premier die zijn landgenoten aanspoort zich te laten inenten en zo het leven te redden. Israël is wereldwijd de koploper op vaccinatiegebied. Zo'n 38 procent van de 9 miljoen inwoners heeft in elk geval een eerste prik gehad. Inmiddels kan iedereen boven de 16 zich laten inenten.
Het is erg jammer dat ze in Israël te maken hebben met zo'n grote groep orthodoxe joden die zich niet laten vaccineren of zich aan de maatregelen houden. Die geven echt een vertekend beeld hoe goed de vaccinaties werken.
pi_197906759
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Het is erg jammer dat ze in Israël te maken hebben met zo'n grote groep orthodoxe joden die zich niet laten vaccineren of zich aan de maatregelen houden. Die geven echt een vertekend beeld hoe goed de vaccinaties werken.
Ik heb eigenlijk niet meegekregen of Orthodoxen zich niet laten vaccineren, wel dat ze zich en masse niet aan de maatregelen houden. En dat de weerstand onder niet-Orthodoxen enorm toeneemt daartegen.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:30:08 #111
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197906817
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het lijkt bij jou zó diep te zitten op welke arm Rutte leunt bij de persco's en wat voor kleur schoenen Hugo aan heeft, dat ik me niet van de indruk kan onttrekken dat je haat vooral persoonlijk is en niet eens zo zeer op de maatregelen ;)
Dat is jouw constatering met psychologie van de koude grond. Ik zie een stel paniekvoetballende dronken clowns die vooral heel veel vragen van de samenleving maar weinig serieus teruggeven.

Niet 2 dingen door elkaar halen door op de persoon te gaan zitten. Ik speel de bal, niet de man in deze. En zie vooral een rampzalig beleid wat een grotere schade berokkend aan de maatschappij dan strikt noodzakelijk is. De laatste tijd wordt er gemanaged op 'whats trending', niet op een plan. En vooral met symbolische maatregelen om de urgentie er in te houden in combi met een angst creatie.

Dat zij dan de bedenkers zijn en vooral laten zien dat ze geen kritiek willen hebben en schoenen belangrijker vinden dan een snelle uitweg, ja dan is dat de constatering dat die poppetjes gezien hun competenties niet goed genoeg zijn.
Dat heeft weinig met een persoonlijke haat te maken.

Maar om je verder wel wat te geven, ik kan de kop van rutte idd niet meer zien. Veel te veel stuk gemaakt en mee weggekomen de afgelopen jaren. Alleen al de toeslagenaffaire zou genoeg moeten zijn zich terug te trekken uit de politiek. In mijn ogen. Verder had Lubach een prima opsomming.

[ Bericht 12% gewijzigd door Red_85 op 09-02-2021 14:36:03 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:31:15 #112
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197906832
Ik kijk even een debat in de tweede kamer..

Ik zie allemaal mensen door elkaar heen lopen zonder mondkapje.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197906861
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is jouw constatering met psychologie van de koude grond. Ik zie een stel paniekvoetballende dronken clowns die vooral heel veel vragen van de samenleving maar weinig serieus teruggeven.

Niet 2 dingen door elkaar halen door op de persoon te gaan zitten. Ik speel de bal, niet de man in deze. En zie vooral een rampzalig beleid wat een grotere schade berokkend aan de maatschappij dan strikt noodzakelijk is. De laatste tijd wordt er gemanaged op 'whats trending', niet op een plan. En vooral met symbolische maatregelen om de urgentie er in te houden in combi met een angst creatie.

Dat zij dan de bedenkers zijn en vooral laten zien dat ze geen kritiek willen hebben en schoenen belangrijker vinden dan een snelle uitweg, ja dan is dat de constatering dat die poppetjes gezien hun competenties niet goed genoeg zijn.
Dat is niet erg logisch wat je nu zegt, Rutte gaf gewoon toe dat er fouten gemaakt zijn en dat er nog meer fouten gemaakt gaan worden in zijn laatste persco. Dus ze accepteren wel degelijk kritiek en beseffen wel degelijk dat er fouten gemaakt zijn.
pi_197906873
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk niet meegekregen of Orthodoxen zich niet laten vaccineren, wel dat ze zich en masse niet aan de maatregelen houden. En dat de weerstand onder niet-Orthodoxen enorm toeneemt daartegen.
Ze vaccineren zich ook niet, helaas. Dus dubbel risico.

Hopelijk worden ze snel wijzer, onnodige hoeveelheid mensen in het ziekenhuis en dood op deze manier.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:36:11 #115
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197906907
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:31 schreef DonDruiper het volgende:
Ik kijk even een debat in de tweede kamer..

Ik zie allemaal mensen door elkaar heen lopen zonder mondkapje.
Hebben die lui nog nooit van Teams of Google Meet gehoord?
pi_197906912
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:34 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ze vaccineren zich ook niet, helaas. Dus dubbel risico.

Hopelijk worden ze snel wijzer, onnodige hoeveelheid mensen in het ziekenhuis en dood op deze manier.
Ah. Dat wist ik niet. Dan gaat Israel nog lang een probleem hebben ondanks de vaccinaties die daar snel gaan, vermoedelijk.
pi_197906914
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zonder iets terug te geven? Wat zou er tegenover moeten staan dan? Een uur cabaret op de zaterdagavond? De schoenen hebben ze al.

Het is een crisissituatie he. Die moet opgelost worden en vooral niet erger worden. Er valt helemaal niks 'terug te geven'. Dit is zo'n argument wat ook vaak wordt gebruikt door mensen die denken dat ze gestraft worden, zoals je vaak ziet in de retail, horeca en entertainment. Er wordt helemaal niet gestraft, er wordt gepoogd een crisis te beteugelen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:36:57 #118
12221 Tijn