SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
met je falafel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Gister beetje veel knoflook op. Loop nu te walmen.
vanavond nog cursus, dus ik krijg vandaag geen warme maaltijdquote:
Goede ochtendquote:
Snowboots aan en naar de winkel!quote:
quote:
goedemorgen alles goed?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snowboots aan en naar de winkel!
[..]
Pannenkoekenontbijtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goede ochtend
Pingu komt op het vis ontbijt af?
* dud0r stapt in auto om daar ontbijt te halenquote:
ja, best primaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
goedemorgen alles goed?
hmm, beetje raar met vis.quote:
Tot zo danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:11 schreef dud0r het volgende:
zo kind weg gebracht. ging prima.
[..]
* dud0r stapt in auto om daar ontbijt te halen
hoiquote:
pannenkoekenmeet bij Puala?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben bij je in de buurt volgens mij dus ben er zo
gerookte makreel op een krentenbol.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, best prima
[..]
hmm, beetje raar met vis.
Al denk ik dat gerookte makreel nog wel werkt
ooit gehad. Ik prefereer mijn krentenbollen met kaas of paardenrookvlees.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
gerookte makreel op een krentenbol.
Ja toch @:limoentjuh
ik heb het nooit geprobeerd maar moen zegt dat het heerlijk isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
n
[..]
ooit gehad. Ik prefereer mijn prentenbollen met kaas of paardenrookvlees.
GUTENMORGEN HERR HAAGS!!!!quote:
haagsieeequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben bij je in de buurt volgens mij dus ben er zo
Hout stoken heet duurzame verwarming als je het uitscheldt voor biomassa of zo?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Enorm industrie terrein op “duurzame” verwarming ligt plat omdat de leverancier is vergeten hout in te kopen![]()
Motverbranding.
en een stalletje buiten opstellen zodat je ze uit kan delen. Anders heb je teveel bezoek over de vloerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
In dat geval moet ik er iets meer bakken denk ik
met spekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
In dat geval moet ik er iets meer bakken denk ik
quote:Blowen in de sneeuw
Agenten van politiebureau Zuiderpark (in Den Haag) kregen gisteravond een melding binnen dat er een man in de bosjes zat. Zodra er iemand langsliep, dook hij weg. Wat bleek: de man was aan het blowen en zijn vrouw mocht dat niet weten. 'Ondanks dat het buiten -5 is en hij voor deze temperaturen schaars gekleed was, wilde hij toch zijn 'momentje' niet missen, aldus de politie.
quote:
Gezellig onder de carportquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
en een stalletje buiten opstellen zodat je ze uit kan delen. Anders heb je teveel bezoek over de vloer
vooral als je weet dat die biomassa van over de Atlantic hierheen gesleept wordtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hout stoken heet duurzame verwarming als je het uitscheldt voor biomassa of zo?Wat?
Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend iemand in een korte broek lopen buiten
Biomassa is een grote leugen ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooral als je weet dat die biomassa van over de Atlantic hierheen gesleept wordt
duurzaam vanaf het moment dat het over de drempel arriveert
denk het.quote:
prachtige rekenmethodes hebben ze daar voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooral als je weet dat die biomassa van over de Atlantic hierheen gesleept wordt
duurzaam vanaf het moment dat het over de drempel arriveert
Dat is ook niet erg duurzaam hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Mijn biomassa spoel ik meestal gewoon door.
uitdrogen en als mest voor de tuin gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |