SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
met je falafel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Gister beetje veel knoflook op. Loop nu te walmen.
vanavond nog cursus, dus ik krijg vandaag geen warme maaltijdquote:
Goede ochtendquote:
Snowboots aan en naar de winkel!quote:
quote:
goedemorgen alles goed?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snowboots aan en naar de winkel!
[..]
Pannenkoekenontbijtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goede ochtend
Pingu komt op het vis ontbijt af?
* dud0r stapt in auto om daar ontbijt te halenquote:
ja, best primaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
goedemorgen alles goed?
hmm, beetje raar met vis.quote:
Tot zo danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:11 schreef dud0r het volgende:
zo kind weg gebracht. ging prima.
[..]
* dud0r stapt in auto om daar ontbijt te halen
hoiquote:
pannenkoekenmeet bij Puala?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben bij je in de buurt volgens mij dus ben er zo
gerookte makreel op een krentenbol.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, best prima
[..]
hmm, beetje raar met vis.
Al denk ik dat gerookte makreel nog wel werkt
ooit gehad. Ik prefereer mijn krentenbollen met kaas of paardenrookvlees.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
gerookte makreel op een krentenbol.
Ja toch @:limoentjuh
ik heb het nooit geprobeerd maar moen zegt dat het heerlijk isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
n
[..]
ooit gehad. Ik prefereer mijn prentenbollen met kaas of paardenrookvlees.
GUTENMORGEN HERR HAAGS!!!!quote:
haagsieeequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben bij je in de buurt volgens mij dus ben er zo
Hout stoken heet duurzame verwarming als je het uitscheldt voor biomassa of zo?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Enorm industrie terrein op “duurzame” verwarming ligt plat omdat de leverancier is vergeten hout in te kopen![]()
Motverbranding.
en een stalletje buiten opstellen zodat je ze uit kan delen. Anders heb je teveel bezoek over de vloerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
In dat geval moet ik er iets meer bakken denk ik
met spekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
In dat geval moet ik er iets meer bakken denk ik
quote:Blowen in de sneeuw
Agenten van politiebureau Zuiderpark (in Den Haag) kregen gisteravond een melding binnen dat er een man in de bosjes zat. Zodra er iemand langsliep, dook hij weg. Wat bleek: de man was aan het blowen en zijn vrouw mocht dat niet weten. 'Ondanks dat het buiten -5 is en hij voor deze temperaturen schaars gekleed was, wilde hij toch zijn 'momentje' niet missen, aldus de politie.
quote:
Gezellig onder de carportquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
en een stalletje buiten opstellen zodat je ze uit kan delen. Anders heb je teveel bezoek over de vloer
vooral als je weet dat die biomassa van over de Atlantic hierheen gesleept wordtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hout stoken heet duurzame verwarming als je het uitscheldt voor biomassa of zo?Wat?
Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend iemand in een korte broek lopen buiten
Biomassa is een grote leugen ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooral als je weet dat die biomassa van over de Atlantic hierheen gesleept wordt
duurzaam vanaf het moment dat het over de drempel arriveert
denk het.quote:
prachtige rekenmethodes hebben ze daar voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooral als je weet dat die biomassa van over de Atlantic hierheen gesleept wordt
duurzaam vanaf het moment dat het over de drempel arriveert
Dat is ook niet erg duurzaam hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Mijn biomassa spoel ik meestal gewoon door.
uitdrogen en als mest voor de tuin gebruikenquote:
kun je dat ook drogen en als turf gebruiken?quote:
Moet kunnen. Poepbriketjes van maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je dat ook drogen en als turf gebruiken?
op ltvdk mest gebakken gerbilsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I knowquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prachtige rekenmethodes hebben ze daar voor.
Om maar subsidie te kunnen slurpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I knowIk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Weet ik niet, hangt er vanaf wat hij thuis te eten krijgt. Gebakken mensenhoofd als ik de berichten mag geloven.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik nietIndirect zal ik er ook wel iets aan verdienen. Wij verzekeren vast van die centrales waar die troep wordt verbrand. Of schepen waar het in wordt vervoerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specialiteit van Bitterbalquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet, hangt er vanaf wat hij thuis te eten krijgt. Gebakken mensenhoofd als ik de berichten mag geloven.
terug naar bed dan maarquote:
Ik had gisteren gewoon zigeunerschnitzel met sperzieboontjes hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Specialiteit van Bitterbal
hersentjes lekker bakken.
Wangetjes, kinnebak, tongetje er bij
het niet elke dag feest zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren gewoon zigeunerschnitzel met sperzieboontjes hoor
Ik had sojakwark met muesli en banaanquote:
Hier weer een brand die geblust moet worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Weer zo'n drukke dag, hoop dat ik eindelijk weer eens tijd heb om even naar buiten te gaan..
Ik had laatst van die alpro sojakwark, niet te hachelen dat spul johquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had sojakwark met muesli en banaan
Doe eens anoniem wat posten daarvanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben een maandelijk tevredenheidsonderzoek onder collega's. Je kunt ook lezen wat mensen voor feedback geven.
Tering, wat een shitstorm zeg
nee, de naturel vind ik ook niks. de vanille smaakt nog wel, maar het is veel te waterig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had laatst van die alpro sojakwark, niet te hachelen dat spul joh
Is dat nou echt anoniem of kun je toch zien wie het ingevuld heeft?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben een maandelijk tevredenheidsonderzoek onder collega's. Je kunt ook lezen wat mensen voor feedback geven.
Tering, wat een shitstorm zeg
BAL HIJ EET BUITEN DE DEUR HIJ GAAT VREEEEEEEMDquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren gewoon zigeunerschnitzel met sperzieboontjes hoor
wat houdt je tegenquote:
Elke respondent wordt omgezet in een 'anoniem' nummer. Maar van sommige nummers kan ik inmiddels wel raden wie het zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat nou echt anoniem of kun je toch zien wie het ingevuld heeft?
Nee, dat werkt voor geen meter en m'n laptop is zo traag als dikke stront door een trechter.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
in bed kan je ook werken.
Nee niet als hoer, gewoon met de laptop in bed liggen
Oh ik had ook de vanille, maar dat was ook geen succesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de naturel vind ik ook niks. de vanille smaakt nog wel, maar het is veel te waterig.
maar ja, 1+1 gratis en ik ben toch Nederlander
grotere trechter kopen danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat werkt voor geen meter en m'n laptop is zo traag als dikke stront door een trechter.
Die is toch aan het werk en gaat dit niet allemaal teruglezenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BAL HIJ EET BUITEN DE DEUR HIJ GAAT VREEEEEEEMD![]()
Pakkem
Dat is wel makkelijk jezelf er vanaf maken hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is toch aan het werk en gaat dit niet allemaal teruglezen
Ik zal de Shit & Smut wel ff bellenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is vrij eenvoudig om een post te typen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk jezelf er vanaf maken he
ik zal het eens proberenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is vrij eenvoudig om een post te typen.
voor wat ik post vaker maar weinig responsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is vrij eenvoudig om een post te typen.
Even roddelen dan maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
die bittere hequote:
Spannend, op z'n minstquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe zou het met de stopcontacten zijn?
Russian bride in z'n bergingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mens werkt echt 24/7 he? Poolse slaaf zeker?
zal vast een schokkend tafereel zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe zou het met de stopcontacten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |