quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:27 schreef chufi het volgende:
Ajax gaat verbazingwekkend goed tegen PSV nu ...
Nee eigenlijk niet, maar met al dat gedoe de afgelopen week.. maar ja juist daarom extra inzet en klassequote:
Denk het ook ja, zo werkt dat somsquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar met al dat gedoe de afgelopen week.. maar ja juist daarom extra inzet en klasse
Saaiquote:
Extra koud ja?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:18 schreef chufi het volgende:
Maar wat is het koude kraanwater koud nu ...
Scheelt weer energiequote:Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan hoeven er geen ijsblokjes bij
Jij verstopt je goed jequote:Op woensdag 10 februari 2021 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk elders ... met een VPN
Kan je niet beter bij je device gaan zitten dan? Spanje klinkt leuker dan hier.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:38 schreef chufi het volgende:
op het ene device in Spanje en het andere ergens anders ,...
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 06:36 schreef pullup het volgende:
[..]Ik ga het er vandaag nog niet op wagen.
Morgen wellicht, handige van Insta is dat je direct te zien krijgt waar iedereen al op het ijs staat
Ik ben er klaar voor. Hoop het ijs ookquote:
zuuperdsquote:
Ok danquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:39 schreef engine het volgende:
Het ijs is dik genoeg
Het was echt prachtig. Mooi ijs, zonnetje, lekker rustig
Vanmiddag weer.
Het is heerlijk buiten, ik geniet echt van dit weer, maar de straten zijn slecht voor mijn valangst.quote:
Ja het loopt niet gemakkelijk dus beter niet of snelle dooit of zo'n harde vorst dat het wegvriest ...quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is heerlijk buiten, ik geniet echt van dit weer, maar de straten zijn slecht voor mijn valangst.
Na het weekeindequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:38 schreef Deisyy het volgende:
3 kilometer gelopen, 5 keer bijna op mijn bek gegaan, van mij mag het gaan dooien
Ik hoor net een weerman zeggen dat het volgende week gaat dooien ja.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor net een weerman zeggen dat het volgende week gaat dooien ja.
Maar het is zomaar mogelijk dat het eind van die week al weer gaat vriezen
Ik hoop vooral dat zijn voorspelling niet uitkomt.quote:
Ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat zijn voorspelling niet uitkomt.
Klaar nu wel weer met die vorst en sneeuw.
Lekker, eet smakelijk!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:16 schreef pullup het volgende:
Boeuf Bourguignon gemacht![]()
Arbois rood wijntje erbij
Frans eten for tha win
Die wilde ik weer maken maar is verplaatst naar volgende weekquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:16 schreef pullup het volgende:
Boeuf Bourguignon gemacht![]()
Arbois rood wijntje erbij
Frans eten for tha win
Hmm ook lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, eet smakelijk!
Ik had shoarma met zelfgemaakte knoflooksaus en veul sla
Ik had zowaar tijd om weer eens iets echt te kokenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Die wilde ik weer maken maar is verplaatst naar volgende week
Ja zo lekker maar wel de hele dag op het vuur en ik vertrouw het ov nog niet zo. Dus volgende week zaterdagquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had zowaar tijd om weer eens iets echt te koken
De moeite waard
Lekker man, de volgende dag of de dag erna is vaak nog lekkerderder.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm ook lekker![]()
Ik heb morgen nog wel een mooie portie over hier maar voor de dag erna is dat eentopplan
Het is op zich niet eens zo moeilijk. Maar het duurt even, ik ben wel fan van rode wijn en dan gaat er een hele fles inquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker man, de volgende dag of de dag erna is vaak nog lekkerderder.
Rundvlees en rode wijn is sowieso een goede combi, ik had afgelopen week sucadelapjes gemaakt, met rode wijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is op zich niet eens zo moeilijk. Maar het duurt even, ik ben wel fan van rode wijn en dan gaat er een hele fles in
Daar ging het toch over?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rundvlees en rode wijn is sowieso een goede combi, ik had afgelopen week sucadelapjes gemaakt, met rode wijn
Ja is dat wat anders dan? Ik maak dat met succade lapjes en een liter wijn. Een bos kruiden en verder eigenlijk niksquote:
omg recept graagquote:
nom, opgeslagen en misschien het weekend maar eens makenquote:
Omminomquote:
pepperspray in de ogen en een paar keer tegen de ribben slaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef chufi het volgende:
Oh ja deze was wel leuk vanmiddag in Australia
[ afbeelding ]
Dame bleef onrustig en is later afgevoerd ...
Dr 1/2 liter werd dr ontnomen en dr mond werd gesnoerd, met een kapje 🪓quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
pepperspray in de ogen en een paar keer tegen de ribben slaan![]()
![]()
Zo wordt dat daar wel groot geschopt jaquote:
Ja, gelukkig wel, hij moet er niet op gaan reageren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Rafas reactie was wel ok en won de game ook gewoon met 3 aces of zo..
HIj was een beetje flabbergastedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, hij moet er niet op gaan reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |