abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197902050
Dan ben je toch wel wat gek als je daaraan begint
pi_197902149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:05 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Waarom hadden ze dat 10 jaar geleden niet?
Ik heb het langer dan 10 jaar geleden meegemaakt, trein vanuit Den Haag had vertraging waardoor ik in Utrecht de aansluiting miste. Was jong en vond het echt niet tof, dus op zoek naar een medewerker.

Samen naar een taxipunt en de taxichauffeur kreeg daar een briefje van de NS voor de declaratie.

Ik zeg dit juist hier omdat heel veel mensen dit niet weten.
pi_197905226
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik heb het langer dan 10 jaar geleden meegemaakt, trein vanuit Den Haag had vertraging waardoor ik in Utrecht de aansluiting miste. Was jong en vond het echt niet tof, dus op zoek naar een medewerker.

Samen naar een taxipunt en de taxichauffeur kreeg daar een briefje van de NS voor de declaratie.

Ik zeg dit juist hier omdat heel veel mensen dit niet weten.
Ik heb het ook een keer meegemaakt,inmiddels 30 jaar terug, door onweer geen trein meer tussen Rotterdam en Amsterdam, Taxi heeft ons toen netjes thuisgebracht :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197905314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:05 schreef VenusFlyTrap het volgende:

Waarom hadden ze dat 10 jaar geleden niet?
Oh, dat hadden ze 10 jaar geleden ook. Want ik ben ooit van Velp naar huis gebracht (meer dan 100 km) met een taxi voor de NS. De chauffeur vertelde me nog dat er vrijwel dagelijks 's nachts taxi's door het land gingen met gestrande reizigers.

En dat het >10 jaar geleden is weet ik zeker omdat het een date betrof en dat was voor ik mijn huidige partner leerde kennen. En we kennen elkaar 11 jaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197909807
Goede telefoon, die het pas na 11 uur lopen opgeeft.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:07:04 #56
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_197910043
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:19 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Als er voor iedere Nederlander meerdere korpsen en een helicopter ingezet moest worden dan stonden we er beter voor ja _O_ :')
Denk je zelf ook niet dat een uitkeringstrekker per jaar meer kost dan dit ene akkefietje.

Los van het feit dat dit de mooiste acties zijn die je als agent, piloot of brandweerman kan maken.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:55:18 #57
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_197910975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb het ook een keer meegemaakt,inmiddels 30 jaar terug, door onweer geen trein meer tussen Rotterdam en Amsterdam, Taxi heeft ons toen netjes thuisgebracht :)
Klopt, de regeling bestond al veel langer, maar is uitgebreid. Wat ik erover kan vinden, is dat tot 2015 NS alleen verplicht was om je naar je eindstation te brengen. Ook al zou je daar alsnog niet verder kunnen omdat je de laatste bus gemist had. In de praktijk zullen reizigers soms alsnog thuisgebracht zijn, als er al een lange taxirit was gemaakt.

Als je nu door uitval of vertraging van de laatste trein ook de laatste bus mist, moet NS zorgen dat je op je eindbestemming komt. Dat is 'nieuw'.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 18:32:21 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197911584
Zo zelfredzaam dat het bijna zijn dood werd :D
pi_197911665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:55 schreef freako het volgende:

[..]

Klopt, de regeling bestond al veel langer, maar is uitgebreid. Wat ik erover kan vinden, is dat tot 2015 NS alleen verplicht was om je naar je eindstation te brengen. Ook al zou je daar alsnog niet verder kunnen omdat je de laatste bus gemist had. In de praktijk zullen reizigers soms alsnog thuisgebracht zijn, als er al een lange taxirit was gemaakt.

Als je nu door uitval of vertraging van de laatste trein ook de laatste bus mist, moet NS zorgen dat je op je eindbestemming komt. Dat is 'nieuw'.
Ik werd gewoon netjes naar huis gebracht.
pi_197913320
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:32 schreef Hexagon het volgende:
Zo zelfredzaam dat het bijna zijn dood werd :D
Wat zou het omgekeerde van een sneeeuwvlokje zijn?
pi_197913396
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat zou het omgekeerde van een sneeeuwvlokje zijn?
Vuurvonkje?
pi_197913398
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:55 schreef freako het volgende:

De chauffeur vertelde me idd dat hij me officieel naar het station moest brengen. Maar hij heeft me gewoon thuis afgezet, Waar ik overigens eerder was dan als de treinen wel hadden gereden :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197913419
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De chauffeur vertelde me idd dat hij me officieel naar het station moest brengen. Maar hij heeft me gewoon thuis afgezet, Waar ik overigens eerder was dan als de treinen wel hadden gereden :')
Ik heb het nog bonter gemaakt ;)
pi_197919330
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat zelfs de meest fanatieke wandelaar nu geen 50+ tocht gaan maken :D
Nou die zussen en zwagers van mij wél hoor, niet allemaal maar... en die zijn zelfs ouder...

quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, ik heb zelf heel wat gelopen, tot 80 km aan toe, maar met dit weer, zonder speciale schoenen of kleren, zonder onderweg te kunnen rusten of eten, in het donker, dat is eigenlijk niet te doen. Al knap dat hij 50 km gehaald heeft.
maar die hebben dan wel de juiste schoenen en jassen inderdaad :Y

quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Als je niet af en toe even kan opwarmen is het echt pittig inderdaad, spijtig dat die gelegenheid er niet is ivm Corona.
Wel knap dat zijn accu na 11 uur in de kou nog niet leeg was.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-de-kou-sneller-leeg

Als het buiten vriest, lijkt het alsof je telefoon sneller leegloopt dan normaal.
Hoe komt dat, kan het kwaad en wat kan je er tegen doen?
pi_197919339
Dus het was niet zo slim eigenlijk als je al moe bent van je werk en dan ''effe'' naar huis lopen onvoorbereid...

dus niet doen... zou ik zeggen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')