Met dit weer en zonder warme drank en/of extra eten denk ik dat de meeste wandelaars ook afhaken. Ik ben ook wel zo’n type dat dit zou kunnen proberen, maar besef ook de gevaren van onderkoeling. Met de 4-daagse in Nijmegen kun je halverwege eens een half uurtje rusten, dat is nu geen optie.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een kneus![]()
Overigens is 60km voor de geoefende wandelaar niet veel.
Ik weet niet hoeveel geld jij hebt, maar er zijn mensen die dat niet kunnen of willen betalen. Ik weet niet hoeveel 54km per taxi kost mar ik vermoed dat je het niet redt met 100 euro.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:00 schreef Mikeytt het volgende:
Tevens niet gewoon even een taxi bellen
Kneus? Stoere actie juist en een mooi verhaal voor bij de open haardquote:Op maandag 8 februari 2021 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een kneus![]()
Of even tegen het raam van een politiebureau pissen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hotelletje was beter geweest...
Even opgezocht. Uber is maar 105 eur voor de trip, of 136 voor een betere auto.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel geld jij hebt, maar er zijn mensen die dat niet kunnen of willen betalen. Ik weet niet hoeveel 54km per taxi kost mar ik vermoed dat je het niet redt met 100 euro.
Maar goed, nu is hij meer kwijt met zijn eigen risico van 385 euro.
Als je hebt gehaald hebt is een stoer verhaal ja. Nu moest die man huilend door de politie opgehaald wordenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kneus? Stoere actie juist en een mooi verhaal voor bij de open haard
Ik denk inderdaad dat zelfs de meest fanatieke wandelaar nu geen 50+ tocht gaan makenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met dit weer en zonder warme drank en/of extra eten denk ik dat de meeste wandelaars ook afhaken. Ik ben ook wel zo’n type dat dit zou kunnen proberen, maar besef ook de gevaren van onderkoeling. Met de 4-daagse in Nijmegen kun je halverwege eens een half uurtje rusten, dat is nu geen optie.
Nou nou die ene usert van fok moet ze nog waar maken.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een kneus![]()
Dit is toch Siberische kou.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:00 schreef Mikeytt het volgende:
54km valt reuze mee en de kou viel ook wel mee. Het is geen Siberië...
Tevens niet gewoon even een taxi bellen
"Gevoelstemperaturen" van -45 graden Jonguh!quote:Op maandag 8 februari 2021 18:09 schreef LXIV het volgende:
maar besef ook de gevaren van onderkoeling
Nou, ik heb zelf heel wat gelopen, tot 80 km aan toe, maar met dit weer, zonder speciale schoenen of kleren, zonder onderweg te kunnen rusten of eten, in het donker, dat is eigenlijk niet te doen. Al knap dat hij 50 km gehaald heeft.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
"Gevoelstemperaturen" van -45 graden Jonguh!![]()
We zijn in NL wel echte dramaqueens geworden. Er is niks aan de hand in principe. Beetje sneeuw, beetje koude wind. Meer is het niet. Pure aanstellerij.
Zo een behoorlijke wandeltocht is altijd best indrukwekkend maar dat kan nu ook gewoon zonder dat je halverwege doodgevroren langs de weg wordt gevonden...![]()
Als een trein niet rijdt door het falen van de NS krijg je gewoon een Taxi van de NS.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel geld jij hebt, maar er zijn mensen die dat niet kunnen of willen betalen. Ik weet niet hoeveel 54km per taxi kost mar ik vermoed dat je het niet redt met 100 euro.
Maar goed, nu is hij meer kwijt met zijn eigen risico van 385 euro.
oh dan hoefde ik dus niet mijn werk af te zeggen toen er geen trein om 8 uur in de ochtend reed 3 jaar geledenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als een trein niet rijdt door het falen van de NS krijg je gewoon een Taxi van de NS.
Werd zelfs zondag nog benoemd.
Jaren terug zelf gehad, door hun ge-eikel laatste aansluiting gemist... kreeg direct taxi, kosten 140,-
Nahhh, ik loop graag lange afstanden, maar ik hou het nu bij 10-15 km ook wel voor gezienquote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat zelfs de meest fanatieke wandelaar nu geen 50+ tocht gaan maken
Als jij gestrand bent door toedoen van de NS niet. Klopt.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
oh dan hoefde ik dus niet mijn werk af te zeggen toen er geen trein om 8 uur in de ochtend reed 3 jaar geleden
hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als jij gestrand bent door toedoen van de NS niet. Klopt.
Hij had vast Pokémon Go niet aanquote:Op maandag 8 februari 2021 19:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Als je niet af en toe even kan opwarmen is het echt pittig inderdaad, spijtig dat die gelegenheid er niet is ivm Corona.
Wel knap dat zijn accu na 11 uur in de kou nog niet leeg was.
Vanaf 2015 zijn ze verplicht om elke gestrande reizigers naar huis te brengen.quote:
ah gestrande reizigers... ok duidelijk, dat schreef je nietquote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanaf 2015 zijn ze verplicht om elke gestrande reizigers naar huis te brengen.
Deze man kon niet naar huis omdat er geen treinen reden, dus hij had recht op een gratis taxi.
Bron voor de geloofwaardigheid:
https://www.treinstationinfo.nl/treinreizen/thuisbreng-plicht-ns/
Wat een sukkelquote:Op maandag 8 februari 2021 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij had vast Pokémon Go niet aan
Het probleem met onderkoeling is dat je het zelf niet door hebt.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met dit weer en zonder warme drank en/of extra eten denk ik dat de meeste wandelaars ook afhaken. Ik ben ook wel zo’n type dat dit zou kunnen proberen, maar besef ook de gevaren van onderkoeling. Met de 4-daagse in Nijmegen kun je halverwege eens een half uurtje rusten, dat is nu geen optie.
Zie maar een taxirijder in deze omstandigheden voor 100 euro een ritje maken. Die moet ook nog terug in dit kutweer.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Even opgezocht. Uber is maar 105 eur voor de trip, of 136 voor een betere auto.
Dan kan iedereen wel betalen 1x in de 365 dagen. Alsof deze situatie meerdere keren per jaar voordoet.
Als ik de oorlog in zou moeten, zou ik deze man graag aan mijn zijde hebben.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je hebt gehaald hebt is een stoer verhaal ja. Nu moest die man huilend door de politie opgehaald worden
@DJMO lukt het anders nietquote:Op maandag 8 februari 2021 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een kneus![]()
Ja precies.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:03 schreef Elan het volgende:
En dan op de Weesperbrug pas de strijd verliezen, in het zicht van de haven gestrand.
Ja sorry het is gewoon wel echt koud. -5 tot -10 graden met continu windkracht 4-5 is gewoon best pittig, zeker als je lekker 50km in open terrein moet lopen. Ook nog eens tegen de wind, of in ieder geval schuin van voren.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
"Gevoelstemperaturen" van -45 graden Jonguh!![]()
We zijn in NL wel echte dramaqueens geworden. Er is niks aan de hand in principe. Beetje sneeuw, beetje koude wind. Meer is het niet. Pure aanstellerij.
Zo een behoorlijke wandeltocht is altijd best indrukwekkend maar dat kan nu ook gewoon zonder dat je halverwege doodgevroren langs de weg wordt gevonden...![]()
Dat hij hard gefaald heeft?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kneus? Stoere actie juist en een mooi verhaal voor bij de open haard
Dit.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik heb zelf heel wat gelopen, tot 80 km aan toe, maar met dit weer, zonder speciale schoenen of kleren, zonder onderweg te kunnen rusten of eten, in het donker, dat is eigenlijk niet te doen. Al knap dat hij 50 km gehaald heeft.
Gefaald? Stiekem zou ik het zelf wel willen ervaren, even weg uit de comfort zone en keihard afzien. Het is dan wel de bedoeling om het zonder kleerscheuren te overleven.quote:
Ja en dan vinden ze hem de volgende morgen ergens op een fietspad omdat tie weer naar huis is gaan lopenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoop dat hij bij Jinek aan tafel komt met zijn verhaal.
Liever iemand die wel kan marcherenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ik de oorlog in zou moeten, zou ik deze man graag aan mijn zijde hebben.
Ben 100% overtuigd dat deze kerel het in een winterfitje en wat rantsoen van de Defensie echt wel had gered.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever iemand die wel kan marcheren
Precies, deze man verdient gewoon een lintje. Als iedereen in Nederland zo'n mentaliteit zou hebben dan stonden we er een stuk beter voor.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Ben 100% overtuigd dat deze kerel het in een winterfitje en wat rantsoen van de Defensie echt wel had gered.
Tsssssssssssssquote:Op maandag 8 februari 2021 18:34 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nou nou die ene usert van fok moet ze nog waar maken.
Als er voor iedere Nederlander meerdere korpsen en een helicopter ingezet moest worden dan stonden we er beter voor jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als iedereen in Nederland zo'n mentaliteit zou hebben dan stonden we er een stuk beter voor.
Oh ja dit weet ik nog. Held!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 03:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tsssssssssssss
[update] FOK!ker loopt kilometers voor goede doel
Waarom hadden ze dat 10 jaar geleden niet?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanaf 2015 zijn ze verplicht om elke gestrande reizigers naar huis te brengen.
Deze man kon niet naar huis omdat er geen treinen reden, dus hij had recht op een gratis taxi.
Bron voor de geloofwaardigheid:
https://www.treinstationinfo.nl/treinreizen/thuisbreng-plicht-ns/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |