abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197890192
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:20 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Klopt. De komende dagen zullen de achterstanden van al afgenomen testen gewoon verwerkt worden uiteraard. Maar feitelijk mis je gewoon een testdag (1000-1500 besmettingen). Een aantal mensen gaat wellicht niet meer testen, andere gaan vandaag alsnog. Daarnaast zijn er nog een aantal testlocaties dicht, maar daar zijn de afspraken voor verzet naar andere locatie.

We kunnen pas na een week weer normale resultaten hebben denk ik.

Neemt niet weg dat de aantallen die nu gemeld zijn allemaal ouder zijn dan 7-2
Normaal gesproken waren het geloof ik (toen de cijfers hoger waren in elk geval, maar ik gok dat het nu nog zo is):

Meldingen van de dag zelf: ~200/300
meldingen van dag ervoor: ~1000
melding van dag daarvoor: ~600
daarvoor: ~500/600
daarvoor: ~500/600
daarvoor: ~300/400
alle dagen daarvoor: ~200/300 per dag

Even uit mijn hoofd was dat zo'n beetje waar het op neerkwam. Kan inmiddels weer iets anders zijn doordat de DPL iets langer duurt om terug te komen.
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 15:28:05 #302
5428 crew  miss_sly
pi_197890242
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef zalkc het volgende:

[..]

En als er op 2 maart nog niks verandert is? vergelijkbaar aantal besmettingen en ziekenhuis cijfers? Zou je dan de verkiezingen laten doorgaan?
Dat is niet aan mij, gelukkig. Ik zou niet graag in hun schoenen staan, want of je ze nu laat doorgaan of verzet, er zal een grote groep zijn die het er niet mee eens is.

Als ik zou denken dat het qua besmettingen/ziekenhuisopnames niet heel veel verschil zou maken en we op hetzelfde niveau zouden blijven, dan denk ik dat ik ervoor zou kiezen ze door te laten gaan, vanwege het democratische proces. Als ik zou denken dat het stemmen en begeleiden ervan en het tellen een te groot risico zou geven, zou ik het uitstellen tot een moment dat het qua weer beter is. Mei of juni of zo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')