Dit is een bekend verhaal.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 13/14 toen ik bij een vriendinnetje bleef slapen
Die begon mij ineens te zoenen en ging met haar hand in mijn broekje. Ze raakte iets waarvan ik het bestaan niet eens wist. Ik schrok mij kapot en ben het bed uitgesprongen
Ze heten ook nog suikerbuik van achternaamquote:
Gooi een mes.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:45 schreef mario390 het volgende:
ik kann niet tegen als jemand me
in zo en nach en nebel aktie inhalt
waar niemand is![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je er zelf zijn Marioquote:Op maandag 8 februari 2021 06:45 schreef mario390 het volgende:
ik kann niet tegen als jemand me
in zo en nach en nebel aktie inhalt
waar niemand is![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb meerdere exen die soortgelijke verhalen hadden.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heten ook nog suikerbuik van achternaam![]()
Ik durfde daarna ook niet echt meer bij vriendinnetjes te slapen
ja maar wanneer ik niet was,het ärgert mequote:Op maandag 8 februari 2021 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je er zelf zijn Mario
We kunnen niet het hele spel stil zetten als jij er niet bent.
Ships, dacht dat ik uniek was hierinquote:Op maandag 8 februari 2021 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb meerdere exen die soortgelijke verhalen hadden.
Je bent altijd woest.En ik doe niks fout.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar wanneer ik niet was,het ärgert me
Het is maar een spel Mario laat je niet zo meeslepen.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar wanneer ik niet was,het ärgert me
Ik ga ook boos worden hoor, je bolkt mij al de hele morgenquote:Op maandag 8 februari 2021 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent altijd woest.En ik doe niks fout.
Nou nee.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ships, dacht dat ik uniek was hierin
Als ik toen wist wat ik nu wist was ik blijven liggenquote:
Zelfbolk.quote:
5 toch?quote:
Spelen was bij ons soms ook wel spannend.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik toen wist wat ik nu wist was ik blijven liggen
Ga maar niet om details vragenquote:Op maandag 8 februari 2021 06:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spelen was bij ons soms ook wel spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |