Ja ik zit hier 24 uur per dag maanden langquote:Op maandag 8 februari 2021 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar hoe komt het dat jij dan bovenaan staat Dot?
Dan maak jij nog veel meer uren...
Ja en ik was er gisteren avond ook bijna niet, gisteren middag ben ik een paar uur weggeweestquote:
Dat mag.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik was er gisteren avond ook bijna niet, gisteren middag ben ik een paar uur weggeweest
Maar ben dat gezeik er over zo zat. Ik laat niemand ruimten bolk iedereen ppffff
Hoe meer er gezeurd wordt hoe meer ik ga bolkenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo is dat bolk ze maar de pleure rietes
Ja tochquote:
Ja, ben daar echt klaar mee.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou wel als er hele tijd over geklaagd wordt
Nee @FreshFruit is de DTSKingquote:Op maandag 8 februari 2021 09:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik met 11 in maand
en deze maand ook 2 keer
Hier sneeuwt het alweer evenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Is niet prachtig ik mis de zon en op sommige plekken sneeuw
het telt maar meer hoeveel je in en maand paktquote:Op maandag 8 februari 2021 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee @:Freshfruit is de DTSKing
Die komt van de onderste lijst in een dag op nr 4
Maakt niet uit, hij was er welquote:Op maandag 8 februari 2021 09:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
het telt maar meer hoeveel je in en maand pakt
hij had ook kunnen van 4 00 - 5 00 op
scheizhuis gaan het was niemand hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |