Ojazekerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 06:20 schreef Tweek het volgende:
Is het misschien al tijd om te plannen wanneer we de draft doen?
Fantasy footballquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:29 schreef RudyL het volgende:
Draft? Ik ben geïnteresseerd alleen al door de naam. Wat is het?
Ik hou mij aanbevolen mocht er een plek vrij komen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:53 schreef Evenstar het volgende:
Sorry, was een beetje afwezig! Ik ga het even dit weekend weer opzetten en alles op een rijtje zetten etc.
Iedereen die vorig jaar meedeed heeft weer voorrang!
quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:27 schreef SiebeJ het volgende:
Goats is ook weer van de partij. De traditie om Sinners in de openingspot te verslaan moet er toch in blijven
Rond dat tijdstip verwacht ik niet direct concurrentie van live voetbal wedstrijden. Wellicht wat uit Amerika, maar dan maar nog een zender minder voor die tallloze herhalingen. Volgens mij is NFL nog een van de weinige dingen waar ze rechten op houden, dus ik verwacht het nu daar nog gewoon op.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:26 schreef Cavalier het volgende:
Hopen dat ESPN weer Redzone gaat uitzenden. Ze hebben 2 zenders minder om uit te zenden
Ik werk zonder lijst dit keer. Doorgaans wordt iedereen van je lijstje net voor je weg gepiktquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:03 schreef BillDauterive het volgende:
Waar halen jullie je beste picks vandaan? Ik heb nu de site https://fantasyfootballcalculator.com/rankings/ppr erbij gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |