Die twee waren inderdaad prima. Vind nog steeds dat ze Metallica of Rolling Stones van kast moet halen.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:32 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Bruno Mars, Timberlake en Beyonce vielen ook tegen, flop na flop de laatste 10 jaar, alleen Gaga en Perry maakten er een show van.
In Nederland kun je snollebollekes als een commercieel succes zien, dus commercie zegt niksquote:Op maandag 8 februari 2021 02:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Precies, een van de grootste commerciele artietsen van het moment
Bruno Mars was juist topquote:Op maandag 8 februari 2021 02:29 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die was een paar jaar terug, was niet echt een succes.
Maar dit is een beetje je gimmick dus?
Niet familie vriendelijk genoegquote:Op maandag 8 februari 2021 02:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die twee waren inderdaad prima. Vind nog steeds dat ze Metallica of Rolling Stones van kast moet halen.
Nee ja dat is ook onzin natuurlijk, want ook in nederland heeft dit nummer vgm records gebroken qua aantal weken op rij op nummer 1, itt fucking snollebollekesquote:Op maandag 8 februari 2021 02:33 schreef Breidniet het volgende:
[..]
In Nederland kun je snollebollekes als een commercieel succes zien, dus commercie zegt niks
Snollebollekes zou zo'n show wel echt plat spelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:33 schreef Breidniet het volgende:
[..]
In Nederland kun je snollebollekes als een commercieel succes zien, dus commercie zegt niks
Iets wat op 1 staat kan nog steeds matig zijn, ik kan hier niet enthousiast van worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ja dat is ook onzin natuurlijk, want ook in nederland heeft dit nummer vgm records gebroken qua aantal weken op rij op nummer 1, itt fucking snollebollekes
Niet dat ik verder the weeknds zangkusten wil verdedigen
Sommige nummers zijn best chill maar dit optreden is gewoon kutquote:Op maandag 8 februari 2021 02:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ja dat is ook onzin natuurlijk, want ook in nederland heeft dit nummer vgm records gebroken qua aantal weken op rij op nummer 1, itt fucking snollebollekes
Niet dat ik verder the weeknds zangkusten wil verdedigen
Wel als dit ook gedaan is door Red Hot Chili Pepers, Beyonce, Slash, Stones, Phil Collins, U2, Prince, Paul McCartney etc. Dan is deze gast zelfs C of D.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:32 schreef skysherrif het volgende:
Ehm ik ben absoluut geen the weeknd fan, maar dat is absoluut geen B artiest?
Bejaardenquote:Op maandag 8 februari 2021 02:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel als dit ook gedaan is door Red Hot Chili Pepers, Beyonce, Slash, Stones, Phil Collins, U2, Prince, Paul McCartney etc. Dan is deze gast zelfs C of D.
Die is zo'n beetje de reden waarom de halftime show een dingetje is geworden.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:36 schreef Rafeiro het volgende:
MJ - Thriller zou zo'n show waardig zijn, dit niet.
Beyonce, Gaga, Katy om de jongere A artiesten te noemenquote:
Over het algemeen is hij morgen ook weer de best gestreamde artiest, het is een uitermate goeie reclame spot als arties om dit te doen. Of je afgaat of niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:36 schreef MC-Morgan het volgende:
Je kan niet zeggen dat hij zijn best niet heeft gedaan!
https://www.sportbible.co(...)me-20210208.amp.html
Eens, eens.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Over het algemeen is hij morgen ook weer de best gestreamde artiest, het is een uitermate goeie reclame spot als arties om dit te doen. Of je afgaat of niet.
En nu steeds die baggerquote:Op maandag 8 februari 2021 02:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die is zo'n beetje de reden waarom de halftime show een dingetje is geworden.
Yepquote:Op maandag 8 februari 2021 02:40 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Kan zo in het rijtje van matig tot blamage halftime shows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |