Als Giants fan gun ik het Brady niet, maar wil ik ook niet dat andere teams hem verslaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:14 schreef RudyL het volgende:
Waar vorig jaar Mahomes moest winnen, slaat het nu nergens en dan ook nergens op hoe KC ze tegen krijgt. Man ik gun het Brady anders wel, maar niet op deze manier. Wat een tegenvaller
ik kijk voor 99 cent naar de Gamepass stream, zodat ik alle reclames ook kan zien.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben nu ESPN6 aan het kijken, welke zender vinden jullie het meest prettig?
Ik heb helaas geen andere dan BBC onequote:Op maandag 8 februari 2021 02:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben nu ESPN6 aan het kijken, welke zender vinden jullie het meest prettig?
Hij loopt wat langer mee dan die hit.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:17 schreef Evenstar het volgende:
Heeft die gast wel meer nummers om een HT show te doen?
Die interception flag, die twee flags in laatste drive en dan die 3 after the play calls. Alsof het alleen de Chiefs dat deden.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:18 schreef RudyL het volgende:
Ik kan er met de pet gewoon niet bij. De interception van Chiefs, dit seizoen zo vaak gezien zonder penalty en nu hup flag, en dat bij iedere defensive play.
Hahaha dit verdiend bonus puntenquote:Op maandag 8 februari 2021 02:20 schreef GSbrder het volgende:
Is het Weekend niet bijna voorbij?
Ba-dum-Tsjj
Ohquote:Op maandag 8 februari 2021 02:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij loopt wat langer mee dan die hit.
Bij een call moest ik aan Bill Burr denkenquote:Op maandag 8 februari 2021 02:18 schreef RudyL het volgende:
Ik kan er met de pet gewoon niet bij. De interception van Chiefs, dit seizoen zo vaak gezien zonder penalty en nu hup flag, en dat bij iedere defensive play.
Ik heb ook het idee dat ze tot nu toe ook niet echt goed spelenquote:Op maandag 8 februari 2021 02:18 schreef skysherrif het volgende:
Heel lastig om in te komen, als eerste keer echt kijken, met al die time outs etc
Heb wel een beetje het gevoel als puur neutrale kijker dat KC idd wel wat genaaid wordt
Ook mijn punt, echt onzin en dat begon bij mijn idee al bij die interceptionquote:Op maandag 8 februari 2021 02:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die interception flag, die twee flags in laatste drive en dan die 3 after the play calls. Alsof het alleen de Chiefs dat deden.
Ze spelen meer op de grens en de zebra's moeten tijdens de Superbowl natuurlijk wel laten zien wie de baas is. Helaas betekent dit dat discutabele calls bijna altijd in favor zijn voor de aanvallers. In reguliere wedstrijden zie je af en toe ook de meest belachelijke calls waarmee het steeds meer lijkt alsof er tegenwoordig drie partijen op het veld staan in plaats van twee.quote:Op maandag 8 februari 2021 02:18 schreef skysherrif het volgende:
Heel lastig om in te komen, als eerste keer echt kijken, met al die time outs etc
Heb wel een beetje het gevoel als puur neutrale kijker dat KC idd wel wat genaaid wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |