Ze kunnen het eigenlijk niet maken nee...quote:Op zondag 7 februari 2021 22:45 schreef monkyyy het volgende:
We gaan toch niet de Elfstedentocht afgelasten
Anders kan je Nederland wel opheffen.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:46 schreef dvdfreak het volgende:
tuurlijk gaat het gewoon door als de ijs dik genoeg is
Dan krijgen we rellende elfsteden hooligans.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze kunnen het eigenlijk niet maken nee...
De drie gezusters met de muts opquote:
Ze gaan dan parkeerplaatsen sluiten en mensen naar huis sturen!quote:Op zondag 7 februari 2021 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
En al die mensen die erop af komen langs de kant? In 1997 waren er 3 miljoen kijkers toch?
Jammer inderdaad, er zou eventueel nu al gepland moeten worden voor over 1/2 weken als het door zou gaan.quote:
Dat is helemaal geen bestuurder, dat is meer het type nadat er drie deelnemers in een wak rijden en overlijden in de kamer briest dat de organisatie al drie dagen op de hoogte was van dit wak.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Geef de leiding over de Elfstedentocht aan Pieter Omzicht.
Ik woon in Friesland, spreek zelfs een beetje fries, maar ik kan niet schaatsenquote:Op zondag 7 februari 2021 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Als je niet kan schaatsen, zou je Nederlanderschap afgepakt moeten worden.
Gewoon de grens bij Lemmer sluiten en dan is dat probleem ook opgelost.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
En al die mensen die erop af komen langs de kant? In 1997 waren er 3 miljoen kijkers toch?
Je hebt geen schoolschaatsen gehad op de basisschool?quote:Op zondag 7 februari 2021 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, spreek zelfs een beetje fries, maar ik kan niet schaatsen
Het kabinet en voorbereiden gaat helaas niet samenquote:Op zondag 7 februari 2021 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, er zou eventueel nu al gepland moeten worden voor over 1/2 weken als het door zou gaan.
Ik woon niet in Friesland, versta een beetje Fries en ik kan schaatsen.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Als je niet kan schaatsen, zou je Nederlanderschap afgepakt moeten worden.
Ik rijd weleens een scheve schaats.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, spreek zelfs een beetje fries, maar ik kan niet schaatsen
Natuurlijk nietquote:Op zondag 7 februari 2021 22:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je hebt geen schoolschaatsen gehad op de basisschool?
Geld terugvragen.quote:
Pieter Omzigt is rayonhoofd Bartlehiemquote:Op zondag 7 februari 2021 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen bestuurder, dat is meer het type nadat er drie deelnemers in een wak rijden en overlijden in de kamer briest dat de organisatie al drie dagen op de hoogte was van dit wak.
Corona is dol op sneeuwvlokjes.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Is het eigenlijk niet veel te koud voor het virus buiten?
Hang op. Bel uw bank.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
Ik dacht echt dat dat de speld was met die sneeuwballengevecht instructies.
De provincie grotendeels afsluiten, denken in oplossingen. Dit is gewoon te organiserenquote:Op zondag 7 februari 2021 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij vriest het virus kapot...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |