Ik kan het me verkeerd herinneren, maar is het bij allround kampioenschappen ook niet altijd zo geweest?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:06 schreef BasEnAad het volgende:
De 1500 en 10.000 op 1 dag kan echt niet. Doe dan de 500 meter of de 1000 meter op dezelfde dag als de 10.000. Het is nota bene verspreid over 4 dagen.
Geldt overigens ook voor de vrouwen: 1500 en 5000 staan ook op 1 dag.
Bizar ja.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:06 schreef BasEnAad het volgende:
De 1500 en 10.000 op 1 dag kan echt niet. Doe dan de 500 meter of de 1000 meter op dezelfde dag als de 10.000. Het is nota bene verspreid over 4 dagen.
Geldt overigens ook voor de vrouwen: 1500 en 5000 staan ook op 1 dag.
Ik heb het nog even gecheckt ook, vorige jaren was het elke keer de 500 of 1000 meter icm met de 10.000, het kan dus prima. Of deze actie nou bewust is, of dat ze geen idee hebben bij de ISU? Ik weet het niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bizar ja.
Het is ook niet alsof het moeilijk in de kalender past anders, lijkt me?
Bij een allround-toernooi heb je ook maar 2 dagen en iedereen heeft die 2 afstanden op dezelfde dag.. Dat is wel anders dan nu.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:13 schreef Catlover73 het volgende:
[..]
Ik kan het me verkeerd herinneren, maar is het bij allround kampioenschappen ook niet altijd zo geweest?
Dit zijn uiteraard geen allround kampioenschappen maar het concept op zich is niet geheel onbekend.
Voor de sporters die zich voor beide afstanden hebben gekwalificeerd en op beide afstanden een serieuze gooi willen doen naar de winst is het inderdaad een zwaar programma.
Zeker met een seizoen dat door corona zo anders is verlopen dan men gewend was.
Ben benieuwd hoe Erben en Rintje hier tegenaan kijken, er zal vast over gesproken gaan worden.
Schulting is dan wel weer meer gewend aan verschillende wedstrijden kort achter elkaar dan de anderen..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:47 schreef franklop het volgende:
Met dit schema had Schulting toch sowieso niet op de mass start kunnen verschijnen? Maakte zich druk dat ze niet geselecteerd werd..
Althans, het kan natuurlijk wel, maar denk niet dat het verstandig zou zijn
Hij mist duidelijk de vorm, dus dit bespaart ons weer een ongeïnspireerde rit gevuld met Dijkstra-cliché's.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
TJ Flowers meldt zich af voor 5km, richt zich op TP
Wat wimderon zegt. Je hebt 4 dagen en 5 afstanden met vooral bij de vrouwen overlap in de deelnemers: 1500, 3k/5k, 5k/10k, Mass Start en Team Pursuit. 2 van die 5 events moeten dus op één dag. Ik zou niet weten welke optie beter was geweest, als je het frame "die circusonderdelen boeit toch niemand iets" loslaat. De combinatie 1500 & 5k/10k zorgt voor de minste overlap.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
TJ Flowers meldt zich af voor 5km, richt zich op TP
En dit schema is gewoon compleet achterlijk
die circusonderdelen boeit toch niemand ietsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef hhh38 het volgende:
Wat wimderon zegt. Je hebt 4 dagen en 5 afstanden met vooral bij de vrouwen overlap in de deelnemers: 1500, 3k/5k, 5k/10k, Mass Start en Team Pursuit. 2 van die 5 events moeten dus op één dag. Ik zou niet weten welke optie beter was geweest, als je het frame "die circusonderdelen boeit toch niemand iets" loslaat. De combinatie 1500 & 5k/10k zorgt voor de minste overlap.
De schaatsers welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
die circusonderdelen boeit toch niemand iets
Bloemen gooit er z'n hele schema al voor om in ieder gevalquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
die circusonderdelen boeit toch niemand iets
Eens. Vooral omdat het argument "kans op een medaille" dat gebruikt wordt voor de Team Pursuit zo waardeloos is. Er doen ongeveer 5 landen serieus mee, tuurlijk heb je dan een grote kans op een medaille, maar wat is dat waard? Ik vind het een leuk onderdeel om naar te kijken, maar dat schaatsers het allrounden/10km ervoor laten schieten is eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jammer dat het ten koste gaat van de klassieke afstanden en het allrounden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |