Grunn kwam niet opdagen. Drie punten voor ons.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Hier nog steeds niets, Groningen-Feyenoord had prima door kunnen gaan
Wel een risicootje met de terugreis.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Hier nog steeds niets, Groningen-Feyenoord had prima door kunnen gaan
Scherpquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat jouw voordeur naar buiten open dan?
Die gaat meestal naar binnen openquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben pas tevreden als ik maandagochtend de voordeur niet meer openkrijg.
Dat dus iddquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die gaat meestal naar binnen open
Even voelen of dit wel een warm bad is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:51 schreef Zipportal het volgende:
User @:maxi-mus zit in een lurk modus.
Mss tocht de brievenbus wel en wordt er sneeuw binnen verwacht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die gaat meestal naar binnen open
Je wilt dat je huis instort?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou het binnen moeten gaan sneeuwen dat lijkt me heel sterkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is aan het afbouwen naarmate de dagen langer worden. Volgende week wordt verwacht dat die wat verder van Europa af is en dat verklaart waarom het iets minder hard gaat vriezen volgende week. Maar daarna lijkt de vortex weer terug te keren naar Europa en dat is een mooi vooruitzicht voor de schaatsliefhebbers. Maar we moeten natuurlijk een slag om de arm houden, want het blijft wel 2 weken vooruit kijken, ondanks dat verwachtingen in de stratosfeer voorspelbaarder zijn omdat er in de hoge luchtlagen minder dynamiek is dan de troposfeer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De Polar vortex is weer redelijk terug in z'n hol en oude positie, toch? Dit aan de grond zijn de gevolgen van een split 5 weken geleden
Ja, bedankt Hansquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou het binnen moeten gaan sneeuwen dat lijkt me heel sterk
Dit is pas het beginquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik vind het maar teleurstellend tot nu toe. Ligt amper wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |