SPOILER: Vorige prono'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 8
De mol: Splinter Chabot
De winnaar: Charlotte Nijs
De verliezer: Renee Fokker
De afvaller: Rocky HekahaijaIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ik ben uiteindelijk toch niet meer zo overtuigd maar we'll seequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:31 schreef Moira het volgende:
Ik zit voor het eerst sinds jaren weer eens vanaf het begin goed qua mol
Hopelijk straks ook puntjes vangen met winnaar/verliezer
Aflevering 8
De Mol - Renée FOK!ker
De Winnaar - Rocky Hehakaija
De Verliezer - Splinter Chabot
De Afvaller - Charlotte Nijs
Kan, maar soms wordt aan het einde al wel gezegd dat 1 kandidaat het niet is, zoals Tygo vorig seizoen of Freek in 2014quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:00 schreef TLC het volgende:
Kunnen we aflevering 9 en 10 ook samenpakken ? we zien volgende week toch nog niet wie de mol is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Cirilico op 21-02-2021 13:55:45 ]Hotapnyc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |