Het lijkt mij ook een andere vent. Hij heeft in ieder geval geen baard meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:01 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is dat dan? Zelfde gast? Nee toch?
Je zou zeggen dat het een totaal ander persoon is maar ik wil de foto’s met die Gilly ofzo niet meer op mijn netvlies hebben om het werkelijk te bestuderen en te vergelijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:01 schreef Tinkepink het volgende:
zn baard eraf, andere kant van het gezicht, en liggend,, ik denk het wel maar als ik naar zn haarkleur en structuur kijk... mm veel lichter en geen krulletjes zoals op die foto waar ze buiten staanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:01 schreef Tinkepink het volgende:
Jaa, ik dacht dat ook. Daar heeft hij wel veel weg van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:18 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht even dat het die knul was waar ze eerder mee had, die Maron Hill.
Of ze was een beetje de weg kwijt en heeft per ongeluk de verkeerde foto geplaatst.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:26 schreef MorganLeFay het volgende:
Hij is gewoon van de andere kant gefotografeerd, en jullie weten... in de wereld van Samanda hebben mensen vaak twee gezichten!
Je ziet dat litteken bij dr wenkbrauw, dus het is een recente foto.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Of ze was een beetje de weg kwijt en heeft per ongeluk de verkeerde foto geplaatst.
Die nieuwe gozert staat net 1 keer met zijn blote armen in beeld. Dus we hebben nog geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:57 schreef Basp1 het volgende:
Waarom gebben jullie niet al een database aangemaakt met tattoos van barbies vriendjes dat maakt de identificatie van wie het nu weer is stukken makkelijker.![]()
En ze hoopt op een grote roze naam tattoo op zijn onderarm zo te zien.
Ja he, maar dat zegt niksquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:57 schreef bloempje-moi het volgende:
Hij lacht wel steeds vriendelijk
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:17 schreef Missutopio het volgende:
Kinderen zien gaat het niet worden deze week. Hij zit met een dikke joint op t filmpje!
https://www.instagram.com/p/CLMLWvcBlSm/?igshid=1xqchm9sou7gnquote:
Ik zie geen kinderen ... of juist welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CLMLWvcBlSm/?igshid=1xqchm9sou7gn
Meest recente op haar insta op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |