Het kan natuurlijk ook een of worden. Of een vaccinatie of een (snel)test.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
maar zelfs al komt wetenschappelijk vast te staan dat je het als gevaccineerde het virus niet kunt overbrengen dan nog zal er -iets- bedacht moeten worden. bij de ingang van een evenement of kroeg mag namelijk geen deur-beleid zijn dat de gevaccineerde wel naar binnen mag en de niet-gevaccineerde niet.
dit is iets waar wel erg snel akkoord mee gegaan is, in de praktijk zullen er vast wel voorbeelden komen van evenementen waar zoiets gehanteerd zal worden. iedereen krijgt immers een vaccinatiebewijs na vaccinatie.
alhoewel een vervalsing zal vast ook wel te koop zijn.
Jammer dat Baudet de enige persoon is met een tegengeluid. Want ik wil eigenlijk helemaal niet voor hem stemmen.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rutte gaat ons redden, denk aan de verkiezingen.
Als de ziekenhuizen volstromen niet, maar wel als de cijfers niet te slecht zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:34 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Uhm, als vaccinaties goed gaan maar ziekenhuizen blijven volstromen zou ik niet gaan versoepelen maar heel hard vloeken dat kennelijk de vaccins toch niet werken, maar wie ben ik...
ik verbaas me daar ook altijd over, no way dat het alleen bedrijven en zorg zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:51 schreef falling_away het volgende:
Wtf staat er echt gewoon bijna 80 KM file in Nederland nu?
https://www.anwb.nl/verke(...)9916992187501&zoom=8
dat zijn die mixed feelings, vroeger was er de piratenpartijquote:Op zondag 7 februari 2021 00:55 schreef falling_away het volgende:
[..]
Jammer dat Baudet de enige persoon is met een tegengeluid. Want ik wil eigenlijk helemaal niet voor hem stemmen.
Zal het niet gewoon door de sneeuw komen dat mensen zo langzaam rijden dat het gezien wordt als langzaam rijdend verkeer/file?quote:Op zondag 7 februari 2021 01:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik verbaas me daar ook altijd over, no way dat het alleen bedrijven en zorg zijn.
Nee als auto’s langzamer gaan rijden (o.a.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:00 schreef quirina het volgende:
https://www.anwb.nl/verke(...)i71u4CFQbl7QodT_EArg
215 km
Wtf avondklok mensen wat doen jullie op de weg?
wie zijn het dan? we hebben lockdown, avondklok en code rood. Erger kan niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee als auto’s langzamer gaan rijden (o.a.
De strooiwagens etc.) pakken de systemen dat op
Als files. Er staan niet overal daadwerkelijk files.
Daarnaast paar ongelukken waardoor hele snelwegen afgesloten zijn en dat staat er ook bij.
Dat eerste kan gewoon niet, dat tweede zou kunnen. Aanpassen kost 4 tot 6 weken.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:54 schreef falling_away het volgende:
[..]
En wat als de vaccins toch niet zo werken als gedacht? of als er volgende week een Timbuctaanse variant opduikt waar het vaccin helemaal niet voor werkt? Gaan we dan gewoon nog eens 6 maanden in lockdown? Wanneer is het genoeg geweest voordat alternatieven echt worden uitgewerkt?
Je hebt dezelfde oogkleppen op als de overheid. Lockdown + vaccinatie of niks.
https://rwsverkeersinfo.nl/camerasquote:Op zondag 7 februari 2021 01:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie zijn het dan? we hebben lockdown, avondklok en code rood. Erger kan niet.
Het meeste zout is op. Eigenhandig door Hugo en Mark in de wonden van de horeca gestrooid tijdens de laatste persconferenties.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:06 schreef quirina het volgende:
Trouwens hoe gaat het met het tekort aan strooizout wat we altijd hebben in dit land?
Dat komt nooit vast te staan.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
maar zelfs al komt wetenschappelijk vast te staan dat je het als gevaccineerde het virus niet kunt overbrengen
Dan kunnen we gelukkig nog een hele tijd met zand voort.quote:Op zondag 7 februari 2021 01:06 schreef quirina het volgende:
Trouwens hoe gaat het met het tekort aan strooizout wat we altijd hebben in dit land?
Een hogere piek dan vorig jaar is een zekerheid, wat bevestigde besmettingen betreft. Vorig jaar waren er minder dan 1000 per dag (1 t/m 30 april: 26721 gevallen), nu is er veel meer testcapaciteit.quote:Op zondag 7 februari 2021 04:28 schreef Za het volgende:
RIVM verwacht 3e golf hoger dan vorig jaar ondanks lockdown.
Indien de inschattingen van het RIVM kloppen, zou de Britse variant kunnen leiden tot een hogere piek dan die van het voorjaar van 2020; hoewel er nu een strengere lockdown is dan destijds.
Of de berekeningen van het RIVM en de verwachtingen kloppen wordt deze komende week duidelijk volgens van Dissel, gezien al meer dan 3 weken zou 2/3 de Britse variant zou betreffen.
Bronnen: NOS en de kranten.
Eindelijk kan dan gestopt worden met deze Britse variant BS.
Ik geloof geen klap van die veel hogere besmettelijkheid, en ik heb zelfs de laatste tijd geen zin meer over dit alles te lezen uit pure ergenis aangaande deze Britse variant onzin.
Deze week duidelijkheid. Hehe.
Het is me niet helemaal duidelijk of het over bevestigde besmettingen of over ziekenhuisopnames gaat. Indien besmettingen: eens, dat is wat we op dit moment ook in een week hebben.quote:Op zondag 7 februari 2021 06:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Een hogere piek dan vorig jaar is een zekerheid, wat bevestigde besmettingen betreft. Vorig jaar waren er minder dan 1000 per dag (1 t/m 30 april: 26721 gevallen), nu is er veel meer testcapaciteit.
Ziekenhuisopnames of werkelijke besmettingen neem ik aan, ze kunnen een schatting maken.quote:Op zondag 7 februari 2021 07:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk of het over bevestigde besmettingen of over ziekenhuisopnames gaat. Indien besmettingen: eens, dat is wat we op dit moment ook in een week hebben.
Een piek groter dan de eerste golf houdt in dat er meer dan 3000 ziekenhuisopnames zijn indien ziekenhuis, of zo’n 1400 IC-opnames indien IC.quote:Op zondag 7 februari 2021 07:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ziekenhuisopnames of werkelijke besmettingen neem ik aan, ze kunnen een schatting maken.
Tot nu toe lijken de cijfers van gister en eergisteren wel een beetje in het voordeel van het RIVM te spreken.quote:Op zondag 7 februari 2021 04:28 schreef Za het volgende:
RIVM verwacht 3e golf hoger dan vorig jaar ondanks lockdown.
Indien de inschattingen van het RIVM kloppen, zou de Britse variant kunnen leiden tot een hogere piek dan die van het voorjaar van 2020; hoewel er nu een strengere lockdown is dan destijds.
Of de berekeningen van het RIVM en de verwachtingen kloppen wordt deze komende week duidelijk volgens van Dissel, gezien al meer dan 3 weken zou 2/3 de Britse variant zou betreffen.
Bronnen: NOS en de kranten.
Eindelijk kan dan gestopt worden met deze Britse variant BS.
Ik geloof geen klap van die veel hogere besmettelijkheid, en ik heb zelfs de laatste tijd geen zin meer over dit alles te lezen uit pure ergenis aangaande deze Britse variant onzin.
Deze week duidelijkheid. Hehe.
No worries, de komende dagen zullen de cijfers flink dalen.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tot nu toe lijken de cijfers van gister en eergisteren wel een beetje in het voordeel van het RIVM te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |