De luchtdruk is aan het zakken ja. Vanmiddag was het hier 1009 en nu 1006quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef n__n het volgende:
Ik kreeg hier ineens een soort vacuüm gevoel bij mijn holtes en echt het gevoel van een groot drukverschil, kan het weer hiermee te maken hebben?
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef n__n het volgende:
Ik kreeg hier ineens een soort vacuüm gevoel bij mijn holtes en echt het gevoel van een groot drukverschil, kan het weer hiermee te maken hebben?
Donders, dat ziet er mooi uitquote:
teringquote:
Zou kunnen. Ik kreeg opeens onverklaarbare hoofdpijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef n__n het volgende:
Dit zag ik in mindere mate zojuist, helaas te onduidelijk op foto. Mooie grote snelle vlokken!quote:
Sneeuwballen gooien met iemand uit het eigen huishouden zelfs nu dus VERBOTENquote:
Goh ja nou je t zegtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
In Deventer begint het nu ook heeeel licht te sneeuwen.
quote:
Rutte rot op!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:01 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Sneeuwballen gooien met iemand uit het eigen huishouden zelfs nu dus VERBOTEN
Flappie maar snel de oven in dan!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:05 schreef Starhopper het volgende:
Kunnen konijntjes doodvriezen?Wat een stream
Dat is wat elke dierenvriend zou doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Flappie maar snel de oven in dan!
Ja maar wel eerst ontdooien, zo zonde van de smaak anders.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |