Die van mij ook, ook nooit verwachtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heel cool! Had niet verwacht dat ie mijn comment zou oplezen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die van mij ook, ook nooit verwacht![]()
Was gewoon benieuwd of iemand van hier het zou zien
We zijn baasssquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die van mij ook, ook nooit verwacht![]()
Was gewoon benieuwd of iemand van hier het zou zien
Ha die Flash!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt @:SpeedyGJ hier nog weleens? Die was vroegah ook enorm fanatiek met het weer en zo toch?
Eens, dat was een geweldige aanfluiting.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit is beter dan die Glory rommel van vorig week.
Buienradar is heel vaag ja. Zegt voor mijn locatie geen neerslag, in de 3 uurse wel en in de 24 uurse sneeuw. Inmiddels blijft het hier ook wel op de bestrating liggen. Het is waxhten op de grote vlokken want het is inmiddels -0.7 graden, rekening houdend met wat er oostelijker is berekend en hier komt met de wind moet het niet lang meer duren. Ik verwacht minimaal 3 cm om 22|:00u.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:04 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens buienradar sneeuwt het nu, volgens m'n ogen niet. Net zoals met regen eerder vandaag.
Vannacht moet die dikke Overeem.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, dat was een geweldige aanfluiting.
NOOIT MEER GLORY
Vies dikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vannacht moet die dikke Overeem.
Het geld stroomt al weer binnen.........Hoppa, we gaan livequote:
Dat gaat een geweldige kaart wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:12 schreef Starhopper het volgende:
Zullen we allemaal een sneeuwhoogte van 450 invullen?
Dat zou echt fantastisch zijn!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:12 schreef Starhopper het volgende:
Zullen we allemaal een sneeuwhoogte van 450 invullen?
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het geld stroomt al weer binnen.........Hoppa, we gaan live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |