Vind het extreem sneu dat ze niet gewoon pro-actief zijn geweest en alle potten op zaterdag hebben gezet. Dit wist je 2 weken geleden alquote:
Goedemiddag, Mike Verweijquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind het extreem sneu dat ze niet gewoon pro-actief zijn geweest en alle potten op zaterdag hebben gezet. Dit wist je 2 weken geleden al
Mike kan de zaken ook maar lastig loslaten. Hij is er nu al de hele middag over aan het zeuren.quote:
Het is ook moeilijk als je vaste routine kort van tevoren opeens doorbroken wordt, ik snap dat welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike kan de zaken ook maar lastig loslaten. Hij is er nu al de hele middag over aan het zeuren.
Vergeet Oosterwolde niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
De Twente-meltdown duurt voort. Niet geheel toevallig samen met de blezure van Cerny.
Ja, weet ik. Maar Cerny zorgde natuurlijk ook netjes voor bijna 1 goal per wedstrijd als maker dan wel assistent.quote:
Dat waren de twee beste spelers. Oosterwolde was ook een deel van de reden dat Cerny zo goed uit de verf kwamquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar Cerny zorgde natuurlijk ook netjes voor bijna 1 goal per wedstrijd als maker dan wel assistent.
Sorry, ik kijk alleen de zamenvattingen van Twente en kijk af en toe naar lijstjes.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat waren de twee beste spelers. Oosterwolde was ook een deel van de reden dat Cerny zo goed uit de verf kwam
[Live Eredivisie #1370] Tjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |