SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ordiquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had een budaplug verwacht, maar dit kan ook.
had gelukkig nog wat gereedschap achter in de auto liggenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Nooo
Mooi dat je het snel op kon lossen! Wat een timing...
[..]
Oeh, lekker!
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TV signalen door de lucht? Is dit 1960?
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe komt een signaal via een satelliet binnen dan?
In de Biblebelt gaan wonen. Daar zullen ze het morgen wel een verrassing vinden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom kun je n NL niet wakker worden en denken aaah sneeuw lekker man.
De hele krant alle nieuws verpest deze verassing
Over 25 jaar hebben we er misschien een die altijd kloptquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een real-time buienradar op je telefoon; had dat 25 jaar geleden verteld en mensen hadden je voor gek verklaard.
Of kunnen regen uit de lucht schieten als we er even geen zin in hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over 25 jaar hebben we er misschien een die altijd klopt
Dat is al wel enigsinds mogelijk toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of kunnen regen uit de lucht schieten als we er even geen zin in hebben.
ga je ook weer slangengifjes posten?quote:
Yep, gebeurd al. Alleen nog niet op grote schaal volgens mij.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is al wel enigsinds mogelijk toch?
Oh ja! Niet vergeten!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Reminder ook @:Ygritte, vanavond om 8 uur is er weer een weet ik veel.
Russen doen het vaak bij hun jaarlijkse parade in Moskou d8 ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep, gebeurd al. Alleen nog niet op grote schaal volgens mij.
Ja,iedereen wel Coronamoe, ik sluit me ervoor af voor zover het kan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel OK hoor
Corona moe alleen een beetje
hagelkanonnen worden wel al veel ingezet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep, gebeurd al. Alleen nog niet op grote schaal volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |