SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ordiquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had een budaplug verwacht, maar dit kan ook.
had gelukkig nog wat gereedschap achter in de auto liggenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Nooo
Mooi dat je het snel op kon lossen! Wat een timing...
[..]
Oeh, lekker!
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TV signalen door de lucht? Is dit 1960?
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe komt een signaal via een satelliet binnen dan?
In de Biblebelt gaan wonen. Daar zullen ze het morgen wel een verrassing vinden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom kun je n NL niet wakker worden en denken aaah sneeuw lekker man.
De hele krant alle nieuws verpest deze verassing
Over 25 jaar hebben we er misschien een die altijd kloptquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een real-time buienradar op je telefoon; had dat 25 jaar geleden verteld en mensen hadden je voor gek verklaard.
Of kunnen regen uit de lucht schieten als we er even geen zin in hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over 25 jaar hebben we er misschien een die altijd klopt
Dat is al wel enigsinds mogelijk toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of kunnen regen uit de lucht schieten als we er even geen zin in hebben.
ga je ook weer slangengifjes posten?quote:
Yep, gebeurd al. Alleen nog niet op grote schaal volgens mij.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is al wel enigsinds mogelijk toch?
Oh ja! Niet vergeten!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Reminder ook @:Ygritte, vanavond om 8 uur is er weer een weet ik veel.
Russen doen het vaak bij hun jaarlijkse parade in Moskou d8 ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep, gebeurd al. Alleen nog niet op grote schaal volgens mij.
Ja,iedereen wel Coronamoe, ik sluit me ervoor af voor zover het kan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel OK hoor
Corona moe alleen een beetje
hagelkanonnen worden wel al veel ingezet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep, gebeurd al. Alleen nog niet op grote schaal volgens mij.
Yep. Vruchtenhagelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hagelkanonnen worden wel al veel ingezet.
maar het geeft zo'n herrie
Tssssquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet ik veel vind ik net iets te makkelijk; de pubquiz van Max is nog makkelijker.
Denk dat ik weer aflevering van University Challenge ga kijken; daar weet ik gegarandeerd maar weinig van.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet ik veel vind ik net iets te makkelijk; de pubquiz van Max is nog makkelijker.
Denk dat ik weer aflevering van University Challenge ga kijken; daar weet ik gegarandeerd maar weinig van.
Er is een pegeltopic..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Dat straatje naar de markt is een windtunnelPegels aan m'n ogen
Jankend bij de groentekraam
toen maar uien gekocht?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Dat straatje naar de markt is een windtunnelPegels aan m'n ogen
Jankend bij de groentekraam
Weet ik het joh ik heb kabel. Wat moet je met satelliet? 9000 in plaats van 600 zenders ontvangen waar je er toch maar twee van kijkt?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe komt een signaal via een satelliet binnen dan?
Ik vind het niet te makkelijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb niet eens 'kabel tv'quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik het joh ik heb kabel. Wat moet je met satelliet? 9000 in plaats van 600 zenders ontvangen waar je er toch maar twee van kijkt?
jouw kabel loopt niet rechtstreeks tot in hilversum.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik het joh ik heb kabel. Wat moet je met satelliet? 9000 in plaats van 600 zenders ontvangen waar je er toch maar twee van kijkt?
De bronsignalen moeten ook nog ergens vandaan komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook geen telefoonlijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet
ik heb tv via de telefoonlijn
Vind de Vlaamse De Slimste Mens wel leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het niet te makkelijk eigenlijk.Wel heel lekker divers.
Geloof er niks van, ik kijk TV over internet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw kabel loopt niet rechtstreeks tot in hilversum.
Die loopt naar een grote antenne die zijn signaal krijgt uit de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |