Wauw! Thxquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er was eens iemand hier die doodserieus dacht dat het snil heette.
Ik dacht dat dit woordje eens in een tweet gebruikt werd door iemand wat zeer in de smaak viel bij de vaste bezoekers van dit topic.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er was eens iemand hier die doodserieus dacht dat het snil heette.
Ik weet nog dat ik in het topic zat toen het gebeurde dus ben er vrij zeker van. Is alweer een aantal jaar geleden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit woordje eens in een tweet gebruikt werd door iemand wat zeer in de smaak viel bij de vaste bezoekers van dit topic.
Het gebruikelijke Nederlandse winterweerfaal-traject is weer ingezetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:54 schreef cherrycoke het volgende:
het schuift op en op en ik zie het gewoon niet gebeuren,
Nee tochquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het gebruikelijke Nederlandse winterweerfaal-traject is weer ingezet
Het moet nog beginnen manquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:54 schreef cherrycoke het volgende:
het schuift op en op en ik zie het gewoon niet gebeuren,
Het kwam door de uitspraak van sneeuw, door Helga van Leur. Dat klonk als "snil" en werd hier daarna snel overgenomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in het topic zat toen het gebeurde dus ben er vrij zeker van. Is alweer een aantal jaar geleden.
Edit: Oh wacht, het kan ook dat die tweet hier toen werd geplaatst, daar wil ik geen uitspraak over doen
Over een minuut gaat het niks worden. Let maar op!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:00 schreef Starhopper het volgende:
Mensen die nu al roepen dat het niets gaat wordenManmanman
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:00 schreef Momo het volgende:
Jongens het gaat nog sneeuwen tot aan dinsdagochtend en de echte sneeuw begint pas na middennacht
Hier 25km zuidelijker dan Drachten nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:59 schreef michiel_merk het volgende:
Hier in Drachten sneeuwt het nu lichtjes
Wel regen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier 25km zuidelijker dan Drachten niet
In Oudeschoot ook nog helemaal niks.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier 25km zuidelijker dan Drachten niet
Mijn goedkope weerstationnetje geef -0,2 aanquote:
Paar druppels op de ramen, niet echt regenquote:
Lijkt wel een loterij zoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:04 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
In Oudeschoot ook nog helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |