ik ben toch in aardig wat landen geweest maar ik heb nergens een vaccinatieplicht gehad als je vliegt... Dus dat je moet aantonen dat je gevaccinneerd bent of anders mag je het land niet in.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ligt er maar aan.
Er zijn al landen die bepaalde vaccinaties verplichten.
Niet heel veel, dus nu komt een airline nog weg met het niet inplannen van mensen zonder prik op zulke bestemmingen, maar ik moet nog maar eens zien hoe dat dalijk gaat zijn.
Zeker naarmate er meer en meer landen een goede vaccinatiedekking hebben en dus geen ongevaccineerde mensen binnen wil krijgen.
Ja, hier in de buurt heb je ook zo'n rasechte nieuwsgierigaard. Vent, zoek een leuke hobby als je je na je pensionering kennelijk verveelt...quote:De politie kwam het feest op het spoor na een tip van een oplettende voorbijganger.
Ze hebben geen huiszoekingsbevel nodig hier voor hoor. Een machtiging tot binnentreden volstaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: nooit de politie binnen laten. Laat ze maar een huiszoekingsbevel regelen.
Gele hond is verplicht voor een flink aantal landen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ben toch in aardig wat landen geweest maar ik heb nergens een vaccinatieplicht gehad als je vliegt... Dus dat je moet aantonen dat je gevaccinneerd bent of anders mag je het land niet in.
Gele koorts of rode hondquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gele hond is verplicht voor een flink aantal landen bijvoorbeeld.
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gele hond ken ik niet en google ook niet. Je bedoel denkt ik gele koorts, maar ook daar kan ik geen land van vinden waarbij dat verplicht is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan kijk hier maar eens: https://www.thuisvaccinat(...)and%20hebben%20gehad.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gele hond ken ik niet en google ook niet. Je bedoel denkt ik gele koorts, maar ook daar kan ik geen land van vinden waarbij dat verplicht is.
Onderstaand bezocht?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gele hond ken ik niet en google ook niet. Je bedoel denkt ik gele koorts, maar ook daar kan ik geen land van vinden waarbij dat verplicht is.
Ja, my badquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/gele-koortsquote:Er bestaat een vaccin tegen gele koorts. Dit vaccin wordt gegeven aan reizigers die landen bezoeken waar gele koorts voorkomt. Voor sommige landen is het verplicht om gevaccineerd te zijn tegen gele koorts. Een vaccinatiebewijs is dan nodig om het land binnen te komen.
Op www.lcr.nl is te vinden voor welke landen vaccinatie wordt aangeraden en waar dit verplicht is.
Ik ben in een aantal van die landen geweest zonder enige controle.... Dus hoe verplicht is het dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Onderstaand bezocht?
Angola
Burundi
Centraal-Afrikaanse Republiek
Congo (Brazzaville)
Congo D.R.
Frans-Guyana
Gabon
Ghana
Guinee-Bissau
Ivoorkust
Kameroen
Mali
Niger
Sierra Leone
Togo
Tsjaad
Uganda / Oeganda
Zuid-Soedan
https://www.thuisvaccinatie.nl/vaccinaties/gele-koorts
Dat iets niet gecontroleerd wordt betekent niet dat het niet verplicht isquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ben in een aantal van die landen geweest zonder enige controle.... Dus hoe verplicht is het dan?
Lijkt me ook eerder voor de bewoners van het land dan de bezoekers.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ben in een aantal van die landen geweest zonder enige controle.... Dus hoe verplicht is het dan?
Dat lijkt me sterk als je ziet hoe een aantal van die landen eruit zienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lijkt me ook eerder voor de bewoners van het land dan de bezoekers.
Doe alle licht uit, drink je wat alcohol, zet je favoriete muziek op, zet de muziek hard en ga los in je woonkamer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:17 schreef Luke83 het volgende:
Ik Zit zelf momenteel even in een dipje. Hoewel ik gewoon op locatie moet werken (en dus genoeg sociale contacten nog heb), valt me deze lockdown opeens erg zwaar. Komt vast ook door het donkere weer,maar wat verlang ik naar een volle kroeg. Of een wandeling maken en daarna ergens lekker een biertje drinken. Naar het zwembad met m'n zoontje. Doelloos door de stad zwerven om daarna even ergens een hapje te eten. Op vakantie naar Zuid-Frankrijk zonder zorgen. Normaal trek ik deze situatie redelijk goed, maar zo eens in de zoveel tijd valt me dit hele gebeuren ontzettend zwaar.
Dat ze die vaccins tegen covid niet meteen gaan verplichten besef ik ook, m'n opmerking over de wetgeving was meer algemeen bedoeld: waarom mag je (in België) iemand die in een afvalverwerkingsbedrijf werkt wel verplichten zich tegen tetanus in te enten, maar kan je niet eisen dat wie in de kinderopvang werkt ingeënt is tegen bvb mazelen, kinkhoest of difterie?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
We weten nog helemaal niet hoe lang het beschermd en of het ook het besmetten van anderen voorkomt. Bovendien ook nog niets van eventuele lange-termijn effecten.
Staat de politie dalijk weer aan te bellen omdat ze een feestje op willen rollenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:22 schreef asco het volgende:
[..]
Doe alle licht uit, drink je wat alcohol, zet je favoriete muziek op, zet de muziek hard en ga los in je woonkamer.
Echt, het helpt.
Vrijstaand huis dit dat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:26 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Staat de politie dalijk weer aan te bellen omdat ze een feestje op willen rollen
Dringend advies tot thuiswerken geldt natuurlijk alleen voor het klootjesvolk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waren er maar manieren waarop je met iemand kon spreken zonder fysiek naar diegene toe te gaan...
Yay voor Engeland!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:34 schreef asco het volgende:
Besmettingen UK vorige week zaterdag: 23275
Vandaag: 18262
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |