Deze post krijgt een like. Ik stel voor dat we bij 10 likes op jouw post hier gehoor aan gaan geven.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:50 schreef Caland het volgende:
Kunnen we @:ggmm al bij persona non grata zetten?
Als je aan Koert komt dan kom je aan de VBL SC
#cancelGGMMquote:Op zondag 7 februari 2021 23:43 schreef Caland het volgende:
René komt eigenlijk altijd over als een rustig persoon die zelden op de man speelt.
Maar ondertussen zit hij dus op twitter mensen te bedreigen en met kanker te schelden, en dat is dan forum admin.
Ik neem aan dat hij snel weer een normale user is @:danny
Tegendeel al bewezen.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt omdat je je zo schofterig gedraagt en hier de politiepet op hebt gezet
[ afbeelding ]
Het komt voor mij ook als een totale verrassing dat René ( @GGMM ) eigenlijk een verdorven extremist is. Al had ik de signalen toen hij door Saskia Belleman werd geblokkeerd misschien zelf ook wel wat beter kunnen oppikken.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:43 schreef Caland het volgende:
René komt eigenlijk altijd over als een rustig persoon die zelden op de man speelt.
Maar ondertussen zit hij dus op twitter mensen te bedreigen en met kanker te schelden, en dat is dan forum admin.
Ik neem aan dat hij snel weer een normale user is @:danny
Lol @Zipportal @Coco dit leest niet goed boysquote:Op zondag 7 februari 2021 23:48 schreef Nober het volgende:
Goed dat Koert hier de ware aard toont. Zo zie je maar weer hoe je in de maling word genomen.
Erg vroeg maat.quote:Op maandag 8 februari 2021 05:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lol @:zipportal @:coco dit leest niet goed boys
Tijd om René te cancelenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:50 schreef Caland het volgende:
Kunnen we @:ggmm al bij persona non grata zetten?
Als je aan Koert komt dan kom je aan de VBL SC
Thanks makker. Ik realiseer me nu dat niemand in de sc bij de big 4 werkt. Naja als je de gemiddelde post hier leest over mensen met een kleur in de sc dan is dat wel verklaarbaar natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 06:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg vroeg maat.
Big 4 waardeert dit
Gelukkig hoef ik vandaag de deur niet uit. Het zal best een puinhoop op de weg zijn?quote:Op maandag 8 februari 2021 07:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sta al een uur ingesneeuwd/mijzelf vastgereden en ben aan het wachten op een shovel (lol)
Dat is een understatementquote:Op maandag 8 februari 2021 08:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik vandaag de deur niet uit. Het zal best een puinhoop op de weg zijn?
Geen idee zover ben ik geeneens gekomenquote:Op maandag 8 februari 2021 08:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik vandaag de deur niet uit. Het zal best een puinhoop op de weg zijn?
Is die shover er al?quote:Op maandag 8 februari 2021 08:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee zover ben ik geeneens gekomenMan, man, man wat had ik fijn langer kunnen slapen.
Net aangekomen en toen reed een vrachtwagen zich vast en kreeg prioriteit.quote:
Dat had niemand zien aankomen zegquote:Op maandag 8 februari 2021 08:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net aangekomen en toen reed een vrachtwagen zich vast en kreeg prioriteit.
Dus maar gebeld om te stellen dat ik terug naar bed ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |