Oh jammer zegquote:
Vanavond 20:00 weer YouTube aanslingeren voor die Belg.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Piet heeft altijd gelijk![]()
DMquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer zegWel naar een NOG mooier plekje mag ik hopen?
Ik heb de eland al geslacht waar ik vanavond in kan gaan slapen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:34 schreef TLC het volgende:
In zulke omstandigheden is het toch verstandig geweest om wat afleveringen gezien te hebben van Bear Grylls.
Dat was een kameel waar hij in sliepquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb de eland al geslacht waar ik vanavond in kan gaan slapen.
Tja, die heb ik niet. Ik heb een eland.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat was een kameel waar hij in sliep
quote:Voor heel Nederland heeft het KNMI voor zondag code rood afgegeven. Dat doet het KNMI bij weersomstandigheden die "maatschappij-ontwrichtend" kunnen zijn.
https://www.rijnmond.nl/n(...)8EOO6VsCgNrTVMiFvTz8
Probeer hier maar eens een kameel te vinden op straatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat was een kameel waar hij in sliep
In dat geval moet dat ook wel werkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tja, die heb ik niet. Ik heb een eland.
Wat ga je doen? Eekhoorntjes stropen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:34 schreef TLC het volgende:
In zulke omstandigheden is het toch verstandig geweest om wat afleveringen gezien te hebben van Bear Grylls.
https://speld.nl/2021/02/(...)-plaatsen-in-steden/quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Probeer hier maar eens een kameel te vinden op straat
Elandenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tja, die heb ik niet. Ik heb een eland.
je gaat zelf maar naar de AHquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:41 schreef Lijpe_Zwaan het volgende:
AH heeft mijn bestelling geannuleerd
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Betekent dit dat het een maand gaat vriezen hee
Ja Paul, dit is weer waar de mannen van de jongens worden gescheiden.quote:
De webcam in Deventer ziet er een beetje bevroren uitquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:39 schreef Zipportal het volgende:
Hoogwater allen. Ja, dat was er ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |