met voldoende lagen aan en voldoende beweging kan je het toch behoorlijk warm krijgenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Het wordt te koud voor sneeuwballengevecht
Ik ben echt niet een persoon die met een beetje vorst al meteen om de Elfstedentocht roept, maar dit zijn toch Elfstedentocht temperaturen?quote:
Je kan je er wel op kleden iddquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
met voldoende lagen aan en voldoende beweging kan je het toch behoorlijk warm krijgen![]()
Ik liep hier in de bergen in de sneeuw met veel wind en 5 lagen kleding. Warm dat ik het had. https://www.instagram.com/p/BY8dTCOAJiV/
Die zat er aan te komen.quote:
Told you!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd of er een code rood komt morgen
Ze komt eindelijk weer morgen.quote:
Ik ga niet nog eens 24 jaar wachten hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:49 schreef Adrie072 het volgende:
Stel dat De Tocht gereden kan worden, dan moet dat toch op een sympathieke manier geregeld kunnen worden....
Laten we dat hopenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:49 schreef Adrie072 het volgende:
Stel dat De Tocht gereden kan worden, dan moet dat toch op een sympathieke manier geregeld kunnen worden....
Je zou zeggen van wel maar Nederland is nogal zuur met de maatregelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:49 schreef Adrie072 het volgende:
Anders wordt het een illegale gele-hesjes tocht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel maar Nederland is nogal zuur met de maatregelen.
De Elfstedenrellenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Anders wordt het een illegale gele-hesjes tocht.
Yes, als de koorts echt uitbreekt dan gaat alles wijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:51 schreef DuizendGezichten het volgende:
Ooh, de Elfstedenkoorts slaat toe bij me. Geloof nooit dat Rutte dat tegen gaat houden. Dat zou hem de verkiezingen kosten, denk ik.
Dat wordt wat maandag op de wegenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wat de ECMWF en GFS nu voorspellen.
GFS lijkt me beter voor mijquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga voor ECMWFquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Utrecht is al een vaarverbod ingesteld om ijsvorming te bevorderen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:53 schreef ddx het volgende:
Ze laten gewoon ijsbrekers varen en zetten de sluizen open om het te voorkomen.
Als je graag een volksopstand wil, is dat een goede manier om dat te bereikenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:53 schreef ddx het volgende:
Ha, ik zit precies in dat witte stukje rondom Hoek van Holland, scheelt weer sneeuw schuiven voor het huisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He, da's geen instelling voor een Valheru hè!? Laat gewoon een draak komen en smelt dat beetje sneeuw even.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ha, ik zit precies in dat witte stukje rondom Hoek van Holland, scheelt weer sneeuw schuiven voor het huis
edit: Ja ik ga er vanuit dat het wit is doordat er geen rekenpunten in de buurt zijn. Zal vast ook wel 10cm komen
Volgens gelekte informatie gaat de sneeuw niet door vanwege een te hoge animo. Vanavond om 19:00 is hier een persconferentie over.quote:
Gebied waar jij woont zit ook weer precies aan de andere kant en in het tegenovergestelde, he. Veel te warm daar in grote delen van die contreien.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:51 schreef Dven het volgende:
Vond het al zo warm, meet ik net gewoon 21.9°C
In Friesland mag niet meer gevaren worden en hebben ze de gemalen stil gelegd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:53 schreef ddx het volgende:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:53 schreef ddx het volgende:
Iedereen wil graag schaatsenquote:Gemeente Utrecht stelt vaarverbod in voor ijsgroei
Gemeente Utrecht stelt een vaarverbod in om de ijsgroei in de Utrechtse stadswateren te stimuleren. Vandaag worden rode linten op de Stadsbuitengracht aangebracht. De gemeente hoopt dat er binnenkort geschaatst kan worden.
Op de Oudegracht en de Vaartsche Rijn geldt geen vaarverbod, zodat de werkzaamheden aan de wal- en kluismuren door kunnen gaan. Er wordt weinig hinder verwacht voor de scheepvaart.
Schaatsen mag - als het al kan - de komende dagen. Wel met anderhalve meter afstand, in een maximale groepsgrootte van twee en rekening houdend met de avondklok.
Ik woon sinds april in een nieuwbouwhuis met l/w warmtepomp, in theorie tot -15, ik geloof er geen zak van. Anders met z'n allen in de badkamer bij de elektrische verwarmingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:58 schreef Confetti het volgende:
Mijn airco/warmtepomp gaat dit echt niet zo lang achter elkaar trekken denk ik.
-10°C en lager vinden airco's niet heel leuk, -15°C en lager en ze doen weinig meer. Dat ligt bij een warmtepomp nog een stukje lager, m'n pa verwarmt daar in Lapland mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:58 schreef Confetti het volgende:
Mijn airco/warmtepomp gaat dit echt niet zo lang achter elkaar trekken denk ik.
Mag hopen dat hij sowieso niet wintquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:51 schreef DuizendGezichten het volgende:
Ooh, de Elfstedenkoorts slaat toe bij me. Geloof nooit dat Rutte dat tegen gaat houden. Dat zou hem de verkiezingen kosten, denk ik.
40cm hier in Enschedequote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen dat virus uithoesten, dat vriest gewoon dood. Einde corona, Elfstedentocht kom er maar inquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:03 schreef VKV het volgende:
Is de avondklok voor vanavond al opgeheven zodat we gewoon kunnen sleeën tot laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |