Sinds het begin van de metingen hè.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En op wat voor een schaal moeten we een jaar precies bezien?
Prima post.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Jammer, ik dacht dat TS ooit een kwaliteits-troll was met af en toe leuke ideeën en invalshoeken maar blijkbaar is ie ook afgegleden tot een inhoudsloze mafklapper
Je dacht toch niet dat ik ooit nog op fok serieus ging reageren? Been there, done that. Levert toch niks op, een groot afzeikpodium hier. Dan doe ik wel lekker mee hoor, en dan zeik ik nog een tandje harder terug.quote:
Eindstand dus een hoop emotie over en weer, maar niemand neemt het serieus. Kom laten we de GGZ de schuld geven.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik ooit nog op fok serieus ging reageren? Been there, done that. Levert toch niks op, een groot afzeikpodium hier. Dan doe ik wel lekker mee hoor, en dan zeik ik nog een tandje harder terug.
Daar was met name de letter "u" sterk oververtegenwoordigd.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt nooit de intro van 'q en q' gehoord?
Deze sneeuw klopt geheel met de verwachting die het KNMI ons wist te vermelden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Weer koude dagen voorspeldWe zouden toch allemaal doodgaan aan overstromende oceanen en stikken door de co2?
"Jamaar kou ligt ook aan opwarming"
"Jamaar windmolens hebben de zeespiegel verlaagd"
"Jamaar mijn zonnepaneel eet co2"
Klacht: milieudebielen
Beetje krokodillentranen dit.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik ooit nog op fok serieus ging reageren? Been there, done that. Levert toch niks op, een groot afzeikpodium hier. Dan doe ik wel lekker mee hoor, en dan zeik ik nog een tandje harder terug.
Ik heb het over heel fok, gnoom. Ik loop inmiddels al weer wat jaartjes mee en heb het gaandeweg zien verworden tot de ballenbak die het nu is.quote:
Je had er voor kunnen kiezen er niet aan mee te doen, met je krokodillentranen.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het over heel fok, gnoom. Ik loop inmiddels al weer wat jaartjes mee en heb het gaandeweg zien verworden tot de ballenbak die het nu is.
Nee nee nee. Jullie tekst is: weer != klimaat.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Deze sneeuw klopt geheel met de verwachting die het KNMI ons wist te vermelden.
Net als alle andere gerenomeerde internationale meteorologische instituten.
Datzelfde KNMI verklaart ook dat er geen enkele twijfel bestaat over de klimaatverandering en het aandeel dat de mens daarin heeft.
Jouw moeder kon er vannacht geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:20 schreef HansCojona het volgende:
Moeder Aarde is blij als wij eindelijk opgerot zijn gok ik.
Necrofiel gespotquote:Op maandag 8 februari 2021 13:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Jouw moeder kon er vannacht geen genoeg van krijgen
Ik registreer me in 2005. Alles gaat goed. Ik reageer netjes en beleefd. Ik ben zelfs mod geweest in 2011. Heb een paar fok relaties en scharrels achter de rug. Ik won 4 x de titel beste user op rij, ondanks diverse sabotage pogingen daartoe. Ik begin gaande mijn carrière hier te merken dat er heel wat aan het veranderen is. Zowel users, een kloonleger, mods en FA's gaan een zeer onprettige kant op. Vriendjespolitiek viert hoogtij. Inhoudelijk discussiëren is er niet meer bij. Op zijn best wat gejatte artikelen. Ik realiseer me dat op de oude manier reageren niet meer werkt. Dus ik gooi er ook de nodige trololo in. Niettemin blijf ik wel mijn scherpe geest van vroeger houden, dus dat wringt. Ik besluit daarom een tweedeling te maken: aan de ene kant fok wat ik als een pisbak gebruik, aan de andere kant mijn eigen leven. Dus hak ik er flink op los op fok.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je had er voor kunnen kiezen er niet aan mee te doen, met je krokodillentranen.
Ik ken jouw naam nog uit 2012.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik registreer me in 2005. Alles gaat goed. Ik reageer netjes en beleefd. Ik ben zelfs mod geweest in 2011. Heb een paar fok relaties en scharrels achter de rug. Ik won 4 x de titel beste user op rij, ondanks diverse sabotage pogingen daartoe. Ik begin gaande mijn carrière hier te merken dat er heel wat aan het veranderen is. Zowel users, een kloonleger, mods en FA's gaan een zeer onprettige kant op. Vriendjespolitiek viert hoogtij. Inhoudelijk discussiëren is er niet meer bij. Op zijn best wat gejatte artikelen. Ik realiseer me dat op de oude manier reageren niet meer werkt. Dus ik gooi er ook de nodige trololo in. Niettemin blijf ik wel mijn scherpe geest van vroeger houden, dus dat wringt. Ik besluit daarom een tweedeling te maken: aan de ene kant fok wat ik als een pisbak gebruik, aan de andere kant mijn eigen leven. Dus hak ik er flink op los op fok.
Tldr: fok is verworden tot een ballentent en dan wordt mij verweten dat ik daar in volle glorie op reageer?
Je maakt je veel te druk over niet relevante dingenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik registreer me in 2005. Alles gaat goed. Ik reageer netjes en beleefd. Ik ben zelfs mod geweest in 2011. Heb een paar fok relaties en scharrels achter de rug. Ik won 4 x de titel beste user op rij, ondanks diverse sabotage pogingen daartoe. Ik begin gaande mijn carrière hier te merken dat er heel wat aan het veranderen is. Zowel users, een kloonleger, mods en FA's gaan een zeer onprettige kant op. Vriendjespolitiek viert hoogtij. Inhoudelijk discussiëren is er niet meer bij. Op zijn best wat gejatte artikelen. Ik realiseer me dat op de oude manier reageren niet meer werkt. Dus ik gooi er ook de nodige trololo in. Niettemin blijf ik wel mijn scherpe geest van vroeger houden, dus dat wringt. Ik besluit daarom een tweedeling te maken: aan de ene kant fok wat ik als een pisbak gebruik, aan de andere kant mijn eigen leven. Dus hak ik er flink op los op fok.
Tldr: fok is verworden tot een ballentent en dan wordt mij verweten dat ik daar in volle glorie op reageer?
350 dagen per jaar zit het knmi er naast????quote:Op maandag 8 februari 2021 13:22 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nee nee nee. Jullie tekst is: weer != klimaat.
Want de 350 dagen in het jaar dat het knmi er naast zit met de weersvoorspellingen mag het argument niet op tafel komen hoe ze dan denken wel het weer over 40 jaar goed te kunnen voorspellen.
Dat zeg ik, ik ga geen moeite meer in fok steken.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:42 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je maakt je veel te druk over niet relevante dingen
vogeltjedans, heb je weleens een relatie gehad met een fokker?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ga geen moeite meer in fok steken.
Wil je met hem verkeren dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:29 schreef jantjevertonghen het volgende:
vogeltjedans, heb je weleens een relatie gehad met een fokker?
Meer dan eens en meerdere scharrels (vrouwelijke dan he). En sommige daarvan waren knettergek.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:29 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
vogeltjedans, heb je weleens een relatie gehad met een fokker?
Viespeukquote:Op maandag 8 februari 2021 14:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Meer dan eens en meerdere scharrels. En sommige daarvan zijn knettergek.
KNMI zal nooit het woord "voorspellen" in de mond nemen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:22 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nee nee nee. Jullie tekst is: weer != klimaat.
Want de 350 dagen in het jaar dat het knmi er naast zit met de weersvoorspellingen mag het argument niet op tafel komen hoe ze dan denken wel het weer over 40 jaar goed te kunnen voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |