SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die begint wel vervelend te worden ja, in het begin was die juist vrij op de achtergrond en liet Welmoed het hoofdwoord voeren en kwam die af en toe er in met een scherpe opmerking. Nu is het Jort en dat vrouwmens mag af en toe ook wel eens wat zeggen voor de vorm.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Jort Kelder maakt er ook een one man show van hoor. En ook arrogant
jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die begint wel vervelend te worden ja, in het begin was die juist vrij op de achtergrond en liet Welmoed het hoofdwoord voeren en kwam die af en toe er in met een scherpe opmerking. Nu is het Jort en dat vrouwmens mag af en toe ook wel eens wat zeggen voor de vorm.
Ik vind sophie ook leukquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:25 schreef LTVDK het volgende:
Eigenlijk is het enige leuke duo die van MaxCarrie
In-flight abortus is dat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een vreemde plek op mijn raam. Dacht misschien vieze gerrie van grote vogel.. Nu kijk ik net naar buiten en zie ik op het randje een stukje eierschil liggen
Wie heb je nu weer boos gemaakt dat ze eieren naar je huis gooienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een vreemde plek op mijn raam. Dacht misschien vieze gerrie van grote vogel.. Nu kijk ik net naar buiten en zie ik op het randje een stukje eierschil liggen
Konijnenmansquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie heb je nu weer boos gemaakt dat ze eieren naar je huis gooien
Misschien ligt het er al maandenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee![]()
![]()
Denk een vogel onderweg met een ei maar leggen vogels nu wel eieren?
Sta je dan wel eens met half-open flamingobadjas te dansen als die bezig is? Zeg ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want elke maand komt er hier de glazenwasser
Nog lekker magic spelen dit weekend?quote:
nee duik dan gelijk wegquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je dan wel eens met half-open flamingobadjas te dansen als die bezig is? Zeg ja.
die ene is dood toch? en die andere zit vast voor moord?quote:
https://www.bndestem.nl/a(...)r-gladheid~a0001d46/quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die ene is dood toch? en die andere zit vast voor moord?
Dat is niet van een kip maar van een zieke dinosaurus johquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Dus 2 opties. Of iemand heeft een ei tegen mijn raam gegooid of een kip heeft midflight een ei verloren zo tegen mijn raam op... Maar die laatste lijkt mij wat onwaarschijnlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je ruzie zitten maken in de buurt?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Dus 2 opties. Of iemand heeft een ei tegen mijn raam gegooid of een kip heeft midflight een ei verloren zo tegen mijn raam op... Maar die laatste lijkt mij wat onwaarschijnlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt een vrij grote schaal te zijn als je dit stukje zo ziet (is vrij plat), dus lijkt me eerder een kippenei waar iemand vanaf moest dan een rondfladderende vogel die zijn lading is verlorenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je ruzie zitten maken in de buurt?
Of weten mensen nu al van je werk?
ja kippen vliegen ook meestal niet zo hoogquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt een vrij grote schaal te zijn als je dit stukje zo ziet (is vrij plat), dus lijkt me eerder een kippenei waar iemand vanaf moest dan een rondfladderende vogel die zijn lading is verloren
heeft gnoom tegen je raam gekwakt?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:48 schreef kwiwi het volgende:
De rijstevlaaivulling is klaar, nu het deeg nog
Bahquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proef eens met je vinger wat het is?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kippen vliegen ook meestal niet zo hoog
die gaan ook meestal wel zitten voordat ze hun ei kwijt kunnenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kippen vliegen ook meestal niet zo hoog
dat wil ik nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proef eens met je vinger wat het is?
met deeg heb je wel een grotere kans van slagen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik normaal ookMaar nu eens met.
Een incontinente kip?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die gaan ook meestal wel zitten voordat ze hun ei kwijt kunnen
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proef eens met je vinger wat het is?
lijkt me onwaarschijnlijkquote:
het is 5 graden het miezertquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
Het winterse weer is hier aan het beginnen
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
Het winterse weer is hier aan het beginnen
Nog geen fietsenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is 5 graden het miezert
gelukkig ben ik gisteren nog geen fietsen.
Een vensteromeletquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Eitje bakken.
Lijkt me lekkerder dan het recept van Ballie
Sharing is caringquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik wil vanmiddag naar Brabant dus hou die zooi even daar.
een jackass omeletto?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Eitje bakken.
Lijkt me lekkerder dan het recept van Ballie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |