SPOILER: Control AWE DLCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Drankster op 09-02-2021 09:03:11 ]
Veel gaming fun straks.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:18 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ps5 komt vanavond binnen als het goed is
Weet niet of dat nieuwe DLC is, maar toen ik het spel destijds kocht voor de PSVR viel het me enorm tegen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij Concrete Genie is er DLC speciaal voor de VR.
Hoe werkt dat? Kun je dat alleen opstarten als je een VR hebt?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:26 schreef Drankster het volgende:
Die AWE DLC van Control is wel awesome.Maar het heet AWE, niet AWASPOILER: Control AWE DLCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
tussen 1700 en 2200 staat er in het tijdvak maar zoveel zal ik er toch niet op gamen want hij is voor m'n broertje maar zolang die nog niet opgehaald is ga ik er natuurlijk wel even op spelenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:29 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Veel gaming fun straks.![]()
Hopelijk moet je niet tot laat op de avond wachten.
Een dag duurt dan zo al lang genoeg.
Treurig, en dan mensen die het ze gunnen omdat ze een kapotte consolegame hebben uitgebracht. Fijne cultuur in de online wereld.quote:
Blijf met je poten van andermans spullen af.quote:
Chinese Dark Souls...maar dan erg bruin.quote:
Welke actor tho....quote:
shia la bouefquote:
Blijft en interessant project.quote:
DOOO ITTTquote:
Het zal niet t fijnste bedrijf zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Treurig, en dan mensen die het ze gunnen omdat ze een kapotte consolegame hebben uitgebracht. Fijne cultuur in de online wereld.
quote:
Klopt, maar die wereld wordt op het moment gevoed door de online treurnis op het moment. Clicks zijn belangrijker, dus hup, weer een influencer met complottheorieen, hoe gekker hoe beter. En de goedgelovigheid van de mens. Maar dat laatste is van alle tijden, gezien religies de allereerste influencers van de wereld waren. Kwamen ook alleen maar oorlogen vanquote:
Het waren de aliens van Alienware denk ik!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:24 schreef KennyPowers het volgende:
Niet snappen dat dit een false flag is om de volgende delay goed te praten
Ik krijg een foutmelding als ik hem wil toevoegen aan bibliotheek. Meer mensen last van?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef KennyPowers het volgende:
gratis tot 22 feb
We Were Here gratis op PlayStation 4
https://store.playstation(...)_00-6782739703863447
(deel 1 van een serie)
Heb t net geprobeerd en krijg geen foutmelding.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:06 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik krijg een foutmelding als ik hem wil toevoegen aan bibliotheek. Meer mensen last van?
Ik heb er last van met Safari, maar via Chrome gaat het goed. Maar Sony haat Safari al tijden, ik kan daarmee geen enkele code verzilverenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:06 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik krijg een foutmelding als ik hem wil toevoegen aan bibliotheek. Meer mensen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |