Ja, ik main een white mage, omdat alleen pussies zich achter DPS verschuilenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat is wel een goede optie. Ik ben er ooit aan begonnen, tot level 38 gespeeld ongeveer. Nog Fokkers die dit spelen?
Ik ben wel benieuwd of er nog andere gaan uitkomen.
Link die in je artikel danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Psst, er is al een trial waarbij je de eerste twee delen gratis kunt spelen zonder limiet op tijd
Is er ook een black mage? Zo niet roep ik racismequote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik main een white mage, omdat alleen pussies zich achter DPS verschuilen
Leuke meidquote:
Ja, maar de black mage is eigenlijk ook gewoon wit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is er ook een black mage? Zo niet roep ik racisme
Jezas.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Een open doel, zo noemde we je moeder vroeger al, makkelijk scoren en je ballen passen erin
Die is er ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is er ook een black mage? Zo niet roep ik racisme
Goed punt, donequote:
Laatst geprobeerd weer in te loggen, maar dat werkte allemaal niet en zou ik uiteindelijk moeten gaan bellen met de service desk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat is wel een goede optie. Ik ben er ooit aan begonnen, tot level 38 gespeeld ongeveer. Nog Fokkers die dit spelen?
Ik ben wel benieuwd of er nog andere gaan uitkomen.
Überhaupt naar BB kijken maakt je inderdaad een rioolstruuner.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:28 schreef DKUp het volgende:
In het Big Brother-forum werd er gezegd uit welke riolering ik kwam.
Dat werd vast gezegd door iemand die meer kijkt dan ik....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:32 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Überhaupt naar BB kijken maakt je inderdaad een rioolstruuner.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat werd vast gezegd door iemand die meer kijkt dan ik....
Wat wordt je volgende naam?
Matteuwrf•cker?
Ik ben ook met een magic character begonnen weet alleen niet meer welke class precies.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik main een white mage, omdat alleen pussies zich achter DPS verschuilen
Gewoon achter Pheno aan en meeliften voor de xp.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:05 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik ben ook met een magic character begonnen weet alleen niet meer welke class precies.
Is het moeilijk om als nieuwe speler aansluiting te vinden met de rest?
Nee, een van de voordelen van FFXIV: de community is erg behulpzaam. En iedereen doet nog alle dungeons, ook de lowlevel. Dat heeft ook voordelen voor de high level chars (worden overigens downscaled voor zon dungeon).quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:05 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik ben ook met een magic character begonnen weet alleen niet meer welke class precies.
Is het moeilijk om als nieuwe speler aansluiting te vinden met de rest?
Ik heb een ding van xenos. Sat is een hard kartonnen board met los piepschuim aan de onderkant. Eigenlijk bedoeld om zo op je schoot je bord e.d. te hebben, maar een toetsenbord met muis zal ook wel lukken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:12 schreef Rickocum het volgende:
Maaarreeeuh, sicke kaukasiërs en Angel.
Hoe moet ik zoeken voor een soort van tafel die ik makkelijk kan gebruiken op de bank voor een toetsenbord plus muis?
Ik ben toen afgehaakt op level 38 omdat ik vooral heel veel aan het lopen was tussen alle quests dat werd al snel saai. Hebben ze dat niet laatst niet aangepast zodat het levelen sneller gaat? Ik heb in WoW altijd liever de endgame op max level gedaan dan het levelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een van de voordelen van FFXIV: de community is erg behulpzaam. En iedereen doet nog alle dungeons, ook de lowlevel. Dat heeft ook voordelen voor de high level chars (worden overigens downscaled voor zon dungeon).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |