Veel dingen die bij PS4 zaten maar nu weg zijn (activity feed, folders, etc.) worden later toegevoegd, zeiden ze.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:25 schreef CoExist het volgende:
Yeah! Eindelijk aan de PS5.
Wat een gedoe om alles weer te installeren en downloaden.
Kan ik mijn games ook weer in mappen plaatsen? Kan die optie nergens vinden.
Wat ik ook irri vind is dat ik bijv. Uncharted 4 installeer vanaf mijn gamefuncties en dan staat er bij het game icon “PlayStation Hits”. Hoe krijg ik dat weg?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Heb er daar al wat van gevonden, maar nog niet alles kennelijk. Ach, heeft ook geen haast.
Ja, weet ik. Maar die genie springt achter de kist vandaan en laat mij schrikken. Ik van op de grond en zeg er wat van. En dan niks.
[..]
Nare vent.
dat hele menu enzo gaat nog wel even wennen worden voor jequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:25 schreef CoExist het volgende:
Kan ik mijn games ook weer in mappen plaatsen? Kan die optie nergens vinden.
Wat ik ook irri vind is dat ik bijv. Uncharted 4 installeer vanaf mijn gamefuncties en dan staat er bij het game icon “PlayStation Hits”. Hoe krijg ik dat weg?
Vooral die dual sense.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef KennyPowers het volgende:
dudor straks terug naar PS4 zonder Cerny SSD en dualsense
[ afbeelding ]
https://www.113.nl/quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef KennyPowers het volgende:
dudor straks terug naar PS4 zonder Cerny SSD en dualsense
[ afbeelding ]
zo erg is het nou ook weer nietquote:
De mijne wordt vandaag weer opgehaaldquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:48 schreef Leonos het volgende:
Mijn PS5 is er bijna
Vandaag of morgen.
Niet tevreden?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
De mijne wordt vandaag weer opgehaald
whyquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
De mijne wordt vandaag weer opgehaald
quote:
Ik had 'm besteld voor m'n broertje. Vind zelf dat er nog te weinig is om exclusief op te spelen. Dus ik wacht nog even voor mezelf.quote:
Dat lijkt me ook echt een ellendequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:25 schreef CoExist het volgende:
Downloaden is natuurlijk afhankelijk van je internet, op een 1Gbit verbinding hier thuis haal ik ongeveer 150Mb/s download (bekabelde speedtest komt uit op 800Mb/s maar de daadwerkelijke download is altijd lager want server PSN) dus een Gig is in een paar seconden binnen. Het kopiëren van data (na updates) en installeren van games gebeurt instant.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt een ellende
Duurt t dan ook weer mega lang om ze te downloaden, de spellen?
Ik denk dat ik maar geen PS5 koop, als t zo moet
Pog. Fn spelen met een game mod en een meisje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:48 schreef Leonos het volgende:
Mijn PS5 is er bijna
Vandaag of morgen.
Ja dat PSN bij mij is vaak ZO traag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Downloaden is natuurlijk afhankelijk van je internet, op een 1Gbit verbinding hier thuis haal ik ongeveer 150Mb/s download (bekabelde speedtest komt uit op 800Mb/s maar de daadwerkelijke download is altijd lager want server PSN) dus een Gig is in een paar seconden binnen. Het kopiëren van data (na updates) en installeren van games gebeurt instant.
Ik weet niet welke PlayStation je hebt maar de launch PS4 heeft een dramatische Wifi antenne, ongeacht je verbinding, die blijft slecht. De PS4 Slim en Pro hebben al een betere (o.a. 5Ghz ondersteuning) maar bekabeld is natuurlijk het beste.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat PSN bij mij is vaak ZO traag.
Al helpt t wel soms om de download ff te stoppen en opnieuw aan te zetten.
Maar ik zie mezelf al 100Gb opnieuw binnenhalen
Dat gaat dagen duren
Ik heb hem inmiddels met een kabel aan een wifi repeater gehangen omdat Netflix dramatisch was (helemaal naar de router zelf haalde hij niet). Ik heb idd de oude Glacier white, met die lichtbalk er overheen. Da's denk ik de launch versie ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik weet niet welke PlayStation je hebt maar de launch PS4 heeft een dramatische Wifi antenne, ongeacht je verbinding, die blijft slecht. De PS4 Slim en Pro hebben al een betere (o.a. 5Ghz ondersteuning) maar bekabeld is natuurlijk het beste.
bekabeld is niet veel sneller thoquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik weet niet welke PlayStation je hebt maar de launch PS4 heeft een dramatische Wifi antenne, ongeacht je verbinding, die blijft slecht. De PS4 Slim en Pro hebben al een betere (o.a. 5Ghz ondersteuning) maar bekabeld is natuurlijk het beste.
Nou ja, als je Wifi antenne in de meterkast hangt en je PS4 staat op zolder dan is bekabeld natuurlijk wel sneller.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bekabeld is niet veel sneller tho
psn heeft gewoon een max van 300mbps (of 400 ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |