Tegenvallerquote:Op zondag 7 februari 2021 14:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
We keken er helemaal naar uit hier, eerste keer sneeuw voor onze kleine. 2 minuten buiten zegt ze: Koud, nee, nee, binnen.
Anti-climax 2.0
slimme meid ! nu alquote:Op zondag 7 februari 2021 14:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
We keken er helemaal naar uit hier, eerste keer sneeuw voor onze kleine. 2 minuten buiten zegt ze: Koud, nee, nee, binnen.
Anti-climax 2.0
het word van de week nog veeeel kouder rond de -15 snachtsquote:Op zondag 7 februari 2021 15:04 schreef dick_laurent het volgende:
Het is ook GODVERDOMME KOUD
Wat een kutzooi.
Ben ik nog op tijd om een elektrische deken te bestellen?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het word van de week nog veeeel kouder rond de -15 snachts
Heerlijk, toch? Lekker onder warme deken kruipen. In de avond lekker warme chocomel, warme snacks, leuke film/seriequote:Op zondag 7 februari 2021 15:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die heb ik sinds eergister!!quote:Op zondag 7 februari 2021 15:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ben ik nog op tijd om een elektrische deken te bestellen?
voor de hittegolven hebben we een airco op de slaapkamer sinds dit jaar gelukkig.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heerlijk, toch? Lekker onder warme deken kruipen. In de avond lekker warme chocomel, warme snacks, leuke film/serie
Beter dan hittegolven![]()
Wij hebben een deken wat altijd op lichaamstemperatuur blijft, aanradertje. Als het warm is buiten blijft het eronder koel, als het koud is buiten blijft het eronder warm. En, geen stekkers nodigquote:Op zondag 7 februari 2021 15:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ben ik nog op tijd om een elektrische deken te bestellen?
Dan heb ik te doen met jullie als de seks blijkbaar zo slecht isquote:Op zondag 7 februari 2021 15:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die heb ik sinds eergister!!
bijna lekkerder dan sex als je s'avonds een heerlijk warm bed induikt![]()
vandaag bestellen is morgen binnen denk ik.
Daar heb ik voor vanavond dus niks aan. Dat wordt opschuiven voor je!quote:Op zondag 7 februari 2021 15:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die heb ik sinds eergister!!
bijna lekkerder dan sex als je s'avonds een heerlijk warm bed induikt![]()
vandaag bestellen is morgen binnen denk ik.
Damnit, je was me voor. Ik wilde letterlijk dit gaan postenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan heb ik te doen met jullie als de seks blijkbaar zo slecht is![]()
Ow? Nog nooit van gehoord...quote:Op zondag 7 februari 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wij hebben een deken wat altijd op lichaamstemperatuur blijft, aanradertje. Als het warm is buiten blijft het eronder koel, als het koud is buiten blijft het eronder warm. En, geen stekkers nodig
Ik wou het niet zeggen!quote:Op zondag 7 februari 2021 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
link ?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wij hebben een deken wat altijd op lichaamstemperatuur blijft, aanradertje. Als het warm is buiten blijft het eronder koel, als het koud is buiten blijft het eronder warm. En, geen stekkers nodig
De opening was té makkelijkquote:Op zondag 7 februari 2021 15:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Damnit, je was me voor. Ik wilde letterlijk dit gaan posten![]()
praat me er niet over.....quote:Op zondag 7 februari 2021 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
dan kom je maar gewoon bovenopquote:Op zondag 7 februari 2021 15:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daar heb ik voor vanavond dus niks aan. Dat wordt opschuiven voor je!
Soms is de opening inderdaad vrij makkelijk...quote:Op zondag 7 februari 2021 15:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De opening was té makkelijkGeen zelfbeheersing als het op dirty jokes aan komt.
nouja het is nog waar ook, dat is nog het ergstequote:Op zondag 7 februari 2021 15:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De opening was té makkelijkGeen zelfbeheersing als het op dirty jokes aan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |