Pas op, he?! Voordat je het weet hebben we het hier ook over solidariteit met onderliggend lijden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is geen hont. Dat is een aberratie met ernstige gezondheidsproblemen.
Alles mag hierquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Pas op, he?! Voordat je het weet hebben we het hier ook over solidariteit met onderliggend lijden.![]()
Nee! Die komt er net vandaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is de OP NAAR DE KROEG HONT!
[ afbeelding ]
Hah, als dat nu eens een standaard zou zijn dan zou ik een gelukking mens zijn en niets meer te hoeven moddenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het gewenst is, he?!
Dat is ook weer niet de bedoeling, he?! We willen niet dat je je overbodig gaat voelen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hah, als dat nu eens een standaard zou zijn dan zou ik een gelukking mens zijn en niets meer te hoeven modden
Wat voor soep?!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:28 schreef Predator40 het volgende:
je moet toch wat in deze tijd
kippensoep aan het maken, broodje pulled pork erbij
Dit is pas een hondquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is geen hont. Dat is een aberratie met ernstige gezondheidsproblemen.
ik straks picanhaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:28 schreef Predator40 het volgende:
je moet toch wat in deze tijd
kippensoep aan het maken, broodje pulled pork erbij
ik zat erop te wachten:quote:
het leven is slecht met zulke kroegsnacksquote:
wat je zegt, je moet wat en vooral vroeg beginnenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het leven is slecht met zulke kroegsnacks![]()
Niet mijn hont, he?!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij denkt er het zijne van. Die hont van Mammietje.
vooral dat laatste is verrassendquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Tapasavondje hier. Met goede wijn en overnachting.
Ok, dit was ik als kleine kiddo met onze toenmalige hond. Badass togquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dit is pas een hond
[ link | afbeelding ]
Oeh.... jaloers.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Tapasavondje hier. Met goede wijn en overnachting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |