Ik vind gedram over elites vaak onterecht, maar hier hebben ze een uitzondering voor zichzelf gecreëerd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat van die studio was volgens mij vooral met het oog op de verkiezingen, niet om Imca Marina daar te laten zitten.
Never let a good crisis go to waste.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gommers vangt 7500 per optreden, ironisch genoeg is de man intervenist en geen viroloog waar hij continue over bevraagt word.
Unintended consequences noemt men dat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat van die studio was volgens mij vooral met het oog op de verkiezingen, niet om Imca Marina daar te laten zitten.
Minder immoreel dan mensen dood laten gaan die er helemaal niets aan kunnen doen en juist met opzet veiliger proberen te zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben voor individuele keuzevrijheid en tegen onmenselijke behandeling ja. Ik vind het volstrekt immoreel om mensen langdurig gedwongen op te sluiten zonder contact met de buitenwereld.
Nee, dat is de logische consequentie van jouw mening. Veruit de meeste doden vallen in verplegingshuizen, dat is gewoon een feit. Als je dat niet onder ogen wil zien is dat jouw probleem.quote:Verder schrijf ik mensen helemaal niet ten dode op. Dat maak jij er van.
En dat voegt dus he-le-maal niets toe, dat naar die studio komen. Laat die presentatoren, coronacoryfeeën en studiogasten gewoon thuis blijven, net als iedereen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Men houdt zich aan de maatregelen. In Nederland mag men gewoon naar een studio toe.
Mensen die een verkeersongeval maken kunnen daar ook niks aan doen. Auto’s ook maar verbieden? De hele dag door maak je afwegingen. Ik maak hem anders dan jij, dat kan. Maar om mij weg te zetten als een soort halve moordenaar vind ik wel een beetje triest.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Minder immoreel dan mensen dood laten gaan die er helemaal niets aan kunnen doen?
En de enige oplossing daar voor is een totaalverbod op bezoek? Dat lijkt mij sterk.quote:[..]
Nee, dat is de logische consequentie van jouw mening. Veruit de meeste doden vallen in verplegingshuizen, dat is gewoon een feit. Als je dat niet onder ogen wil zien is dat jouw probleem.
Dat doe je zelf.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mensen die een verkeersongeval maken kunnen daar ook niks aan doen. Auto’s ook maar verbieden? De hele dag door maak je afwegingen. Ik maak hem anders dan jij, dat kan. Maar om mij weg te zetten als een soort halve moordenaar vind ik wel een beetje triest.
Dat zeg ik niet.quote:En de enige oplossing daar voor is een totaalverbod op bezoek? Dat lijkt mij sterk.
Nee. Ja, dat is ook een antwoord.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag over de vaccinaties?
Met jou logica is iedere automobilist ook een halve moordenaar. Ik geef het op. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat doe je zelf.
[..]
Dat zeg ik niet.
Lekker bijdehand weer als je inhoudelijk op je plaats gezet wordtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Ja, dat is ook een antwoord.
Ik ben heel bijdehand en de dag dat jij mij op mijn plaats zet komt echt nooit. Het is meer een kwestie van met jou geen discussie aan willen gaan. Zie de discussie met trein2000 voor illustratie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Lekker bijdehand weer als je inhoudelijk op je plaats gezet wordt
Ze zijn inderdaad behoorlijk streng met het inreizen enzo. Aan de andere kant weten ze de teller daar wel goed op 0 te houden op deze manier, waardoor de bevolking in veel vrijheid kan leven aldaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:32 schreef ipa84 het volgende:
Trouwens over gidslanden Australië en Nieuw-Zeeland hoe is dit eigenlijk te verklaren? Volgens mij is het toch nog steeds een recht om terug naar je eigen land te kunnen.
https://www.theguardian.c(...)home-near-impossible
Het is een trade-off. Je komt zonder keiharde quarantaine van 14 dagen in een door het leger bewaakt hotel Nieuw Zeeland niet binnen, ongeacht je nationaliteit of PCR test.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad behoorlijk streng met het inreizen enzo. Aan de andere kant weten ze de teller daar wel goed op 0 te houden op deze manier, waardoor de bevolking in veel vrijheid kan leven aldaar.
Dat is ook onzin want 31 januari is Perth in lockdown gegaan voor 1 geval.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad behoorlijk streng met het inreizen enzo. Aan de andere kant weten ze de teller daar wel goed op 0 te houden op deze manier, waardoor de bevolking in veel vrijheid kan leven aldaar.
Ja, ik ben daar ook niet zo van gecharmeerd. Wat geeft dat voor signaal naar de burger, om elke dag mensen bij elkaar in zo'n studio te zien? Laat die mensen gewoon vanuit huis inbellen, dat doet bv in Amerika The Late Show al maanden. Komt een stuk beter over imho dan doen alsof er niks aan de hand is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En dat voegt dus he-le-maal niets toe, dat naar die studio komen. Laat die presentatoren, coronacoryfeeën en studiogasten gewoon thuis blijven, net als iedereen.
Dus waar ik een week voor moet werken krijgt meneer met 1 uur lullen bij Jinek overgemaakt?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gommers vangt 7500 per optreden, ironisch genoeg is de man intervenist en geen viroloog waar hij continue over bevraagt word.
Dat klopt. Voor 5 dagen. Ze zijn er toevallig vandaag weer uit en nu kun je gewoon weer gezellig ergens uit eten gaan:quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:41 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat is ook onzin want 31 januari is Perth in lockdown gegaan voor 1 geval.
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-hnk/index.html
Ik stel een hernieuwd bezoek aan Australie nog maar even uit, denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat klopt. Voor 5 dagen. Ze zijn er toevallig vandaag weer uit en nu kun je gewoon weer gezellig ergens uit eten gaan:
[ twitter ]
Leuk 5 dagen opgesloten zitten voor 1 geval. Dat is wat ZeroCovid inhoudt. Leuk als ze volgende week weer 1 geval hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat klopt. Voor 5 dagen. Ze zijn er toevallig vandaag weer uit en nu kun je gewoon weer gezellig ergens uit eten gaan:
[ twitter ]
Tja, dat zal best snel oud worden maar goed, zolang de bevolking het steunt is dat te doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:46 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Leuk 5 dagen opgesloten zitten voor 1 geval. Dat is wat ZeroCovid inhoudt. Leuk als ze volgende week weer 1 geval hebben.
Dan hebben ze dus wel een week alles kunnen doen wat ze willen. En misschien duurt het geen week, maar langer. Ze zijn immers streng met het controleren wie er binnenkomt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:46 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Leuk 5 dagen opgesloten zitten voor 1 geval. Dat is wat ZeroCovid inhoudt. Leuk als ze volgende week weer 1 geval hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |