Daar ben ik al jaren mee bezigquote:
Ja, die vent is geniaal.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een man is dit![]()
ik wil dit ook doen lol
Wij allemaal toch?quote:
een dak boven je hoofd kan ook zonder TE HOGE hypotheek.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja dat is vast de reden. Een dak boven je hoofd is verder ook geen noodzaak.
Een kartonnen doos voldoet immers ook prima.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:58 schreef Chia het volgende:
Een dak boven je hoofd is verder ook geen noodzaak.
Hopelijk wel 3 laags karton. Het is fris buitenquote:
Is het mensen wil of mensen willenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
een dak boven je hoofd kan ook zonder TE HOGE hypotheek.
Mensen wil nou eenmaal meer dan dat ze eigenlijk kunnen betalen.
Invisalignquote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef Fugue het volgende:
Ortho wordt trouwens niet vergoed ik heb net 3k kunnen aftikken voor een paar maanden Invisalign
Dikke vette like.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is het mensen wil of mensen willen
Jeetje.. leerachterstanden zijn echt groot he. Je foutloos verwoorden zit er ook niet meer in..
Het is toch ook PeNNsylvania?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jeetje.. leerachterstanden zijn echt groot he. Je foutloos verwoorden zit er ook niet meer in..
Nee, wel een bolusquote:Op maandag 8 februari 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie al donuts gedraaid in de sneeuw?
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Dikke vette like.Ook lekker die passief agressieve boomer interpunctie gespiegeld..
en aflevering 1 t/m 6 dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)eaan-s1-aflevering-7
Kijk hem... de White Knightquote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een geometrisch vormpje, dat door een beetje bewerken nu op een bloempje lijkt, wat ik niet meteen zo bedoelde.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:38 schreef Chia het volgende:
Waar komt de keuze voor jouw UI eigenlijk vandaan?
Zo gaat dat tegenwoordig. Als je drukte en snelheid wil kun je beter naar DTS.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
Wauw zie mij reageren op een post van gisteren in hetzelfde sc topic..
Ach ik word ook ouder, dit is waarschijnlijk meer mijn snelheid nuquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo gaat dat tegenwoordig. Als je drukte en snelheid wil kun je beter naar DTS.
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ach ik word ook ouder, dit is waarschijnlijk meer mijn snelheid nu![]()
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:35 schreef Modus het volgende:
Nee. Ja.CorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga je vandaag voor de #1 op de dagstatslijst?
Als iets 1 keer gebeurt is het een incident, als het in korte tijd 2 keer plaatsvindt is dat heel toevalligquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh jij hier? Nu verwacht ik ieder moment een bepaalde user.
Wie dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier ben ik danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Mij toch niet? Want je had mij geblockt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:19 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als iets 1 keer gebeurd is het een incident, als het in korte tijd 2 keer plaatsvindt is dat heel toevallig
Jammerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:31 schreef Chia het volgende:
Het is meer een koude oorlog met af en toe een paar bommetjes. Vandaar die vakantie.
Ben je daar niet een beetje te oud voorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer![]()
Deze SC kan wel wat flaming gebruiken.
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje te oud voor
Dat is wat makkelijker in een SC die wat levendiger is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer![]()
Deze SC kan wel wat flaming gebruiken.
Vertel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is wat makkelijker in een SC die wat levendiger is.
Ik heb wel een paar tips voor je waar een vuurtje makkelijk te ontsteken is.
Met stip op 1: het FOK!stoktopic. Maar daar mag je alleen posten als je met het spelletje meedoet.quote:
Weet je nog toen jij die stok had ontvreemdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Met stip op 1: het FOK!stoktopic. Maar daar mag je alleen posten als je met het spelletje meedoet.
Ja en toen reed ik van de dijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je nog toen jij die stok had ontvreemd
Wat heeft ze met die stok gedaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je nog toen jij die stok had ontvreemd
Dit was wel een hoogtepuntje van dat topicquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:57 schreef Chia het volgende:
Tip 3: kritisch zijn op dubieuze datingverhalen van ons aller Sounddragon. Bijv.: R&P / Datingsites & apps #84, like en zeik
Ken je klassiekers.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:22 schreef gianni61 het volgende:
Ah, de klassieke "White knight" verdediging
@DeBraadquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:37 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Uh... ja ...quote:
Jezus, uh, waar hadden veel het over?quote:
We mogen hier ook niets...quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zelfverheerlijking is uit den boze!
Gehaktballenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jezus, uh, waar hadden veel het over?
Plausibel.quote:
Vooral die van de slager.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Plausibel.
Lekker op een broodje
Goed idee wel, misschien nog maar eens halenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral die van de slager.
Gebbetje in fb maar daar komen wel eens mensen met weinig humorquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb je weer een pikante post in NWS gemaakt
Mijn fipo heeft anders al 5 likesquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gebbetje in fb maar daar komen wel eens mensen met weinig humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |