Dan moet je even Joe Biden op bellen om te zeggen dat hij daar meer geld aan moet uitgeven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In plaats van dat ze die modellen ook voor gridpunyen langs de kust inzetten zodat die kaart een beetje klopt...
Dit snap ik niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In plaats van dat ze die modellen ook voor gridpunyen langs de kust inzetten zodat die kaart een beetje klopt...
Het is in Brabant 5 graden dus we hebben nog een weg te gaan vandaag.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:01 schreef aloa het volgende:
Temperatuur daalt maar langzaam in Leeuwarden. Dauwpunt inmiddels wel onder nul.
[ afbeelding ]
Het vriest niet eensquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:02 schreef summer2bird het volgende:
Wat een verschrikking zeg. Vanochtend zelfs de verwarming aan moeten zetten
Zo koudEn het word nog erger
Als het eerst eens flink gaat vriezen in Friesland.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:01 schreef aloa het volgende:
Temperatuur daalt maar langzaam in Leeuwarden. Dauwpunt inmiddels wel onder nul.
[ afbeelding ]
Weet ik veel. Er wordt van alles verboden en allerlei andere dingen mogen dan ineens weer wel. Ik las net nog iets over een ijsbaan, die steeds als een event telde en dus niet open mocht, maar nu het gaat vriezen is het ineens een sportlocatie en dan mag het wel. Zulke dingen. Leuk voor de mensen hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oohja, want het virus kan je overdragen via zweetvoeten
Ik hoop toch eerst dat het wat gaat sneeuwen. Met sneeuw vriest het harder en dus grotere kans op een ijsvloer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als het eerst eens flink gaat vriezen in Friesland.
Zodat er een mooie laag zwart ijs komt.... en dan... dan een elf steden tochtje erachteraan.
MAARJA CORANA GOOIT ROET IN ALLES.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:01 schreef -CRASH- het volgende:
(mogelijk) 20 tot 30 cm Voor Noord-Limburg![]()
![]()
![]()
Dan moet ik mijn Chihuahua maar eens een vlag op de rug gaan binden![]()
![]()
Dit jaar juist niet, mag geen publiek komen en geen massale schaatstochtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:52 schreef INViCTuS het volgende:
Elfstedentocht heb je anno 2021 overigens wel meer ijs voor nodig dan de laatste in 1997. Als dat al door had mogen gaan, dan komt daar zoveel volk op af dat men denk ik graag richting de 18-20 cm wil om het veilig te houden. Die heb je niet zomaar.
Carmaronaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als het eerst eens flink gaat vriezen in Friesland.
Zodat er een mooie laag zwart ijs komt.... en dan... dan een elf steden tochtje erachteraan.
MAARJA CORANA GOOIT ROET IN ALLES.
Maar schaatsen is toch ook gewoon een sport?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Er wordt van alles verboden en allerlei andere dingen mogen dan ineens weer wel. Ik las net nog iets over een ijsbaan, die steeds als een event telde en dus niet open mocht, maar nu het gaat vriezen is het ineens een sportlocatie en dan mag het wel. Zulke dingen. Leuk voor de mensen hoormaar erg consequent vind ik het allemaal niet
Ja nog erger zelfsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het vriest niet eensSterkte dan als het straks -15 is
Vannacht was de warmste nacht in lange tijdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:02 schreef summer2bird het volgende:
Wat een verschrikking zeg. Vanochtend zelfs de verwarming aan moeten zetten
Zo koudEn het word nog erger
Ligt er maar aan op welke kaart je kijkt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:05 schreef aloa het volgende:
In het noorden amper sneeuw nu volgens ICON.
[ afbeelding ]
Maar het ijs wordt niet zo mooi ervan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop toch eerst dat het wat gaat sneeuwen. Met sneeuw vriest het harder en dus grotere kans op een ijsvloer.
In die gedachte is dit dus een evenement. Er komen heus niet blokjes en een startschot en alleen maar A-rijders en baanrecords bij kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:08 schreef Starhopper het volgende:
Maar schaatsen is toch ook gewoon een sport?
Als je een schaatsbaan hebt waar gezinnen enzo voor hun plezier schaatsen, dan is het een evenement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |